Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, ul. Namysłowska 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23
- Data zamieszczenia: 2015-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
ul. Namysłowska 8 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23
REGON: 02228736100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cui.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi wsparcia w procesie utrzymania systemu SAP, w modułach BASIS, HR, FI, FI-AA, CO, FM, BW, w oparciu o parametry SLA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Diagnozowanie i rozwiązanie problemów wynikających z bieżącej pracy w systemie SAP poprzez obsługę zdarzeń krytycznych i zwykłych zgodnie z czasami reakcji i rozwiązania wynikających z tabeli usługi SLA dla SAP. Tabela SLA dla SAP Kategoria Reakcja Rozwiązanie Gotowość Incydent krytyczny 4 godziny 1 dzień 10x5 Incydent zwykły 24 godziny 5 dni roboczych 10x5 Zlecenie o charakterze powtarzalnym 5 dni roboczych 10x5 Reakcja - maksymalny czas od przekazania zgłoszenia do Wykonawcy, Rozwiązanie - maksymalny czas opracowania rozwiązania przetestowanego w środowisku testowym 10x5 - w godzinach 8:00 - 18:00 w dni robocze. UWAGA: Zamawiający nie posiada ważnej umowy na świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji oprogramowania SAP, którym to oprogramowaniem się posługuje. Zamawiający informuje, że w ramach zawartych dotąd umów licencyjnych nie jest związany zapisami dokumentu: Ogólne Warunki Umów SAP Polska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cui.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica zainstalowanych w DCO
Dodano: 2016-04-13 - świadczenie usługi z objęciem nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania medycznego HIS (z systemem administracyjnym), zwanego dalej Systemem.
Dodano: 2016-03-15 - Usługi informatyczne serwisu SIMPLE.ERP
Dodano: 2016-03-14 - świadczenie usługi z objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania medycznego HIS (z systemem administracyjnym), zwanego dalej Systemem.
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna Zintegrowanego Systemu Zarządzania EGERIA i elektronicznego obiegu dokumentów CDWM w roku 2016
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa programu antywirusowego i programu informacji prawnej
Dodano: 2015-07-29 - Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii Info - Medica
Dodano: 2015-04-24 - Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii Info - Medica
Dodano: 2015-04-09 - Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii Info - Medica
Dodano: 2015-03-19 - świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji mySAP na poziomie Standard Support w okresie od 01.01.2015 r. do dnia do 31.12.2015 r. dla potrzeb Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3 zgodnie z wymogami Zamawiającego.
Dodano: 2014-12-05