Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2011-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie modyfikacji i rozszerzeń pozastandardowych w modułach SAP: HR, FI, FI-AA, CO, FM, BW oraz zmian w konfiguracji wspomnianych modułów SAP zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego oraz udzielanie zdalnych konsultacji, znak postępowania: ZP-PN-99-2011-WIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonywanie modyfikacji i rozszerzeń poza standardowych w systemie SAP w modułach: HR, FI, FI-AA, CO, FM oraz BW na życzenie Zamawiającego z wykorzystaniem możliwości języka ABAP, a także innych narzędzi niezbędnych do zrealizowania wymagań Zamawiającego oraz zmian w konfiguracji zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia przeznaczenia średnio 50 roboczogodzin miesięcznie na prace związane z realizacją modyfikacji i rozszerzeń nieobjętych standardem oprogramowania i zmian konfiguracji systemu, z trzymiesięcznym okresem rozliczeniowym w zakresie wykonanych na jego rzecz prac. Łączny ilość roboczo godzin nie może przekroczyć 600. W ramach wykonywanych prac Zamawiający będzie wymagał opracowywania dokumentacji technicznej zrealizowanych modyfikacji i rozszerzeń poza standardowych oraz zmian w konfiguracji systemu. 2) Prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi systemu SAP wdrożonego u Zamawiającego, w ilości, łącznie, nie większej niż 48 dni 3) Udzielanie zdalnych konsultacji wybranym pracownikom Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz rozwoju systemu SAP, w ilości średnio 5 roboczogodzin miesięcznie z przyjęciem trzymiesięcznego okresu rozliczeniowego. Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty poszczególnych, ostatecznych odbiorów bez zastrzeżeń, zleconych mu do wykonania prac. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i reinstalowania dostarczonego oprogramowania na innym sprzęcie komputerowym oraz wprowadzania dalszych modyfikacji oprogramowania przez przeszkolonych i wykwalifikowanych pracowników Zamawiającego zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. Wykonawca gwarantuje w okresie udzielonej gwarancji: 1) czas reakcji na zgłoszone przez Zamawiającego nieprawidłowości w jakości wykonanych prac: maksymalnie 4 godziny, 2) czas usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości w jakości wykonanych prac: maksymalnie 72 godziny. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie ogranicza ani nie wyłącza innych uprawnień, które przysługują Zamawiającemu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. UWAGA: Zamawiający nie posiada ważnej umowy na świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji oprogramowania SAP, którym to oprogramowaniem się posługuje. Zamawiający informuje, że w ramach zawartych dotąd umów licencyjnych nie jest związany zapisami dokumentu: Ogólne Warunki Umów SAP Polska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości 12.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica zainstalowanych w DCO
Dodano: 2016-04-13 - świadczenie usługi z objęciem nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania medycznego HIS (z systemem administracyjnym), zwanego dalej Systemem.
Dodano: 2016-03-15 - Usługi informatyczne serwisu SIMPLE.ERP
Dodano: 2016-03-14 - świadczenie usługi z objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania medycznego HIS (z systemem administracyjnym), zwanego dalej Systemem.
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna Zintegrowanego Systemu Zarządzania EGERIA i elektronicznego obiegu dokumentów CDWM w roku 2016
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa programu antywirusowego i programu informacji prawnej
Dodano: 2015-07-29 - Świadczenie usługi wsparcia w procesie utrzymania systemu SAP, w modułach BASIS, HR, FI, FI-AA, CO, FM, BW, w oparciu o parametry SLA
Dodano: 2015-07-24 - Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii Info - Medica
Dodano: 2015-04-24 - Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii Info - Medica
Dodano: 2015-04-09 - Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii Info - Medica
Dodano: 2015-03-19