Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji i napraw klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Chrzanowie - ul. Oświęcimska 12, 14 i 19 oraz w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu - ul. Chopina 13, Wadowicach - ul. Teatralna 3 i Suchej Beskidzkiej - Rynek 12. Wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej w Oddziale w Chrzanowie znajdującej się na Sali Obsługi Klienta.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Oświęcimska 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6233004 , fax. 032 6232997
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie
    ul. Oświęcimska 14
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6233004, fax. 032 6232997
    REGON: 00001775600055
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji i napraw klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Chrzanowie - ul. Oświęcimska 12, 14 i 19 oraz w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu - ul. Chopina 13, Wadowicach - ul. Teatralna 3 i Suchej Beskidzkiej - Rynek 12. Wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej w Oddziale w Chrzanowie znajdującej się na Sali Obsługi Klienta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie konserwacji i napraw klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Chrzanowie - ul. Oświęcimska 12, 14 i 19 (8 szt.) oraz w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu - ul. Chopina 13 (1 szt.), Wadowicach - ul. Teatralna 3 (3 szt.) i Suchej Beskidzkiej - Rynek 12 (1 szt.). Wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej w Oddziale w Chrzanowie znajdującej się na Sali Obsługi Klienta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (warunki podmiotowe): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub aktualnie wykonują: a) co najmniej jedną umowę na wykonywanie konserwacji i napraw co najmniej 6 szt. klimatyzatorów trwającą przez co najmniej 6 miesięcy (w przypadku złożenia oferty na część pierwszą zamówienia); b) co najmniej jedną umowę na wykonywanie konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej trwającą przez co najmniej 6 miesięcy (w przypadku złożenia oferty na część drugą zamówienia); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) jeżeli dotyczy - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) wykazu umów wymaganych przez Zamawiającego wykonanych lub aktualnie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykaz powinien zawierać przedmiot usługi (tj. wskazanie, że umowa dotyczyła konserwacji i napraw klimatyzatorów i określenie ilości sztuk klimatyzatorów objętych umową albo wskazanie, że umowa dotyczyła konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej), daty wykonania oraz wskazanie odbiorców; d) referencji, opinii itp. potwierdzających, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane / są wykonywane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (metodą spełnia/nie spełnia). 6. Ponadto o udzielenie zamówienia w części drugiej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunek przedmiotowy tj. wezmą udział w wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia. Zamawiający organizuje wizję lokalną w Chrzanowie w dniu 9.12.2009 r. o godz. 10.00 (zbiórka przy wejściu głównym do sektora A). Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej w miejscach wykonywania zamówienia (metodą spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców; 2) jeżeli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy / Wykonawcom potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału (wówczas musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów składających to zobowiązanie) lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty muszą być złożone przez wszystkich Wykonawców); 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty muszą być złożone przez wszystkich Wykonawców); uwaga: w przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników; 5) wykaz umów wymaganych przez Zamawiającego wykonanych lub aktualnie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykaz powinien zawierać przedmiot usługi (tj. wskazanie, że umowa dotyczyła konserwacji i napraw klimatyzatorów wraz z określeniem ilości sztuk klimatyzatorów objętych umową albo wskazanie, że umowa dotyczyła konserwacji i napraw centrali grzewczo-chłodzącej), daty wykonania oraz wskazanie odbiorców - dokument musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców; 6) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane / są wykonywane należycie (referencje, opinie itp.) - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców; 7) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego tj. oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oferta powinna zawierać dokumenty wymienione w pkt. 11 SIWZ (w zależności od tego czy ofertę złoży Wykonawca samodzielnie czy też wspólnie z innymi Wykonawcami), z tym że zamiast dokumentów określonych w pkt. 11 ppkt 2 lit. c i d SIWZ Wykonawca musi złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej Wykonawca musi złożyć dokument zawierający oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w zakresie braku zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. oby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach