Przetargi.pl
Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania w Uzdrowiskowym Zakładzie Przyrodoleczniczym w Ustroniu ul. Sanatoryjna 7

Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, ul. Sanatoryjna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8565650 , fax. 033 8543825
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A.
    ul. Sanatoryjna 1 1
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. (033) 8565650, fax. 033 8543825
    REGON: 00028815900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustron.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania w Uzdrowiskowym Zakładzie Przyrodoleczniczym w Ustroniu ul. Sanatoryjna 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią w szczególności usługi: 1) Bieżącego utrzymania czystości i dezynfekcji we wszystkich pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych UZPL w godzinach 7:00-7:00 od poniedziałku do niedzieli włącznie. 2) Zabezpieczenia stanu sanitarno - porządkowego w godz. 6:00-23:00 ze wskazaniem stałego dostępu do pracownika świadczącego usługę. 3) Dezynfekcji i mycia sprzętu będącego na wyposażeniu danej komórki organizacyjnej, sprzętu wmontowanego na stałe i sprzętu ruchomego, sprzętu używanego do transportu. 4) Obrotu bielizną czystą i brudną tj. pakowania, opisywania worków, transportu do miejsc składowania, odbioru czystej bielizny i ułożenia jej w miejscu przechowywania zgodnie z obowiązującą procedurą. 5) Gospodarki odpadami: Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego programem gospodarki odpadami oraz instrukcją postępowania z odpadami. 6) Usługi transportu odpadów zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego programem gospodarki odpadami oraz instrukcją postępowania z odpadami. 7) Mycia i dezynfekcji: - lodówek, - czajników elektrycznych, - lamp bakteriobójczych, - innego sprzętu będącego na wyposażeniu Zamawiającego. 8) Rodzaje posadzek występujących na terenie UZPL: wykładzina PCV, płytki PCV, mozaika kamienna, lastryko, płytki ceramiczne, parkiet, beton. 9) Zobowiązanie się przez Wykonawcę, którego oferta okazała się najkorzystniejszą do podpisania równocześnie z zawarciem umowy na usługę utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach UZPL Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A. umowy najmu co najmniej jednego pomieszczenia o pow. łącznej 33,00 m 2 - po cenie czynszu w wysokości 30,00 zł za m2 netto oprócz telefonu. Za telefony będą wystawiane co miesięcznie faktury VAT według bilingu. Do czynszu zostanie doliczony podatek od nieruchomości zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Ustroń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy i w załącznikach do umowy. 3. Zamawiający zobowiązuje się, że w czasie trwania umowy zapewni Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej, wody i gazu. Wobec czego Wykonawca dokonując kalkulacji usługi jest zobowiązany obniżyć koszty realizacji zamówienia o media. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Personel - aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje personelem, uprawnionym do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego tzn. co najmniej 5 pracowników posiadających: -doświadczenie w pracy w placówkach służby zdrowia -odbyte szkolenie adaptacyjne z minimum sanitarnego -odbyte kursy doskonalące z tematyki zakażeń szpitalnych. 3. Potencjał techniczny - aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje niezbędnymi urządzeniami do wykonania zamówienia - urządzenia nie starsze niż 2005 r. (odkurzacze piorące, szorowarki, polerki, froterki, parownice do dezynfekcji materacy, odkurzacze do pracy na sucho-mokro, ręczne maszyny myjąco-zbierające, itp.) 4. Doświadczenie Wykonawcy, - aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał, co najmniej 4 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (każde zamówienie z osobna) w tym 3 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w obiektach o powierzchni co najmniej 20 000 tys. m2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. 6. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą : (spełnia albo nie spełnia), 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 3) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3 wraz z załącznikami do umowy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, ponadto opis przebiegu pracy zawodowej kadry pracowniczej potwierdzające doświadczenie w pracy w placówkach służby zdrowia oraz kopia zaświadczeń potwierdzających odbycie wymaganych szkoleń; 6) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - czyli co najmniej 4 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (każde zamówienie z osobna) w tym 3 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w obiektach o powierzchni co najmniej 20 000 tys. m2 - załącznik nr 5; 7) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - urządzenia nie starsze niż 2005 r. (np. odkurzacze piorące, szorowarki, polerki, froterki, parownice do dezynfekcji materacy, odkurzacze do pracy na sucho-mokro, ręczne maszyny myjąco-zbierające, itp.), jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 6; 8) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż usługi wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 9) oświadczenie - załącznik nr 7. 10) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej (OC deliktu i OC kontraktu wynoszącą łącznie 100.000,00 zł), a także dokument potwierdzający opłacenie składki, chyba że dowód jej opłacenia wynika z w/w polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (np. oświadczenie ubezpieczyciela potwierdzające powyższy fakt) - podlega uaktualnieniu przez cały czas trwania umowy; polisa dotyczyć wina przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 11) kopia zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi np. kopia certyfikatu jakości np. ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 22 000.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustron.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach