Przetargi.pl
Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych

Powiat Sieradzki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Pl. Wojewódzki 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8226231, 8220532 , fax. 043 8227861
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sieradzki
    Pl. Wojewódzki 3 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8226231, 8220532, fax. 043 8227861
    REGON: 73093478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsieradz.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: -wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych - jedno i dwurzędowych, w ilości 20.971 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby zamawiającego, -wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych motocyklowych i motorowerowych zwyczajnych, w ilości 4.000 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby zamawiającego, -wykonanie i dostawę wtórników tablic rejestracyjnych oraz tablic zabytkowych i indywidualnych w ilości 389 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby zamawiającego, -odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych, 3. Dostawa ma być realizowana sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje dostawy tzw. awaryjne polegające na wykonaniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych oraz tablic zabytkowych i indywidualnych w ciągu 48 godzin od dnia złożenia zamówienia. 5. Zamawiający informuje, że korzysta z oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne (tj. Eta - program do zarządzania zamówieniami na tablice rejestracyjne) - praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego). Wykonawca będzie zobowiązany do prawidłowej realizacji zamówień przy zachowaniu kompatybilności z istniejącym oprogramowaniem w ramach zawartej umowy. 6. Okres gwarancji na wykonane tablice - minimum 36 m-cy. 7. Tablice winny być wykonane zgodne z wymogami określonymi w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm.). W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach