Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7361500 , fax. 44 7361500
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 7361500, fax. 44 7361500
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) oraz wg wzorów i wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 186,poz. 1322 z poźn.zm),wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012, poz. 585) w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego,wg następującego wykazu rodzajowego i ilościowego: Tablice samochodowe zwyczajne* - 25000szt. - Tablice samochodowe tymczasowe*- 50szt. - Tablice motocyklowe tymczasowe - 10szt. - Tablice motocyklowe zwyczajne - 1600szt. - Tablice motorowerowe zwyczajne - 800szt. - Tablice samochodowe indywidualne* - 40szt. - Tablice motocyklowe indywidualne* - 10szt. - Tablice samochodowe zabytkowe* - 10szt. - Tablice motocyklowe zabytkowe - 5szt. * zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe w zależności od potrzeb wraz z sukcesywną dostawą wykonanych tablic do siedziby Zamawiającego według okresowo zgłaszanych przez Zamawiającego zapotrzebowań. oraz oprogramowania informatycznego umożliwiającego zarządzenie składanymi i złożonymi zamówieniami na tablice rejestracyjne, zapewniające m.in. możliwość: - zamawiania tablic rejestracyjnych droga elektroniczną za pomocą Internetu, - drukowanie zamówień. 2. Zamawiający zastrzega, że podane przez Zamawiającego ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych rodzajów tablic mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. W okresie obowiązywania umowy dostawy nie muszą objąć wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych zamawianychprzez Zamawiającego z tego powodu Wykonawca nie będziewnosił roszczeńfinansowych. Ilość poszczególnych rodzajów tablic, którezostaną dostarczone Zamawiającemu w trakcie realizacji umowy uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania - /ilość rejestrowanych pojazdów/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł brutto. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 94 8973 0003 0020 0376 2910 0021 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, zpóźn. zm.). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego. 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt. 2 zostanie wykluczony z postępowania. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem pkt. 10 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach