Powiat Otwocki ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 778-1-300 , fax. 22 778-1-302
- Data zamieszczenia: 2013-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
ul. Górna 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 778-1-300, fax. 22 778-1-302
REGON: 01326868100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonania i dostawy wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku ul. Górna 13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonania i dostawy wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku ul. Górna 13. 1. Wymagania techniczne, konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne , jakościowe, wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) Spełnienie powyższych wymagań Wykonawca winien udokumentować certyfikatami wydanymi przez uprawnione jednostki badawczej na produkty objęte zamówieniem. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu wymagane certyfikaty. 2. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonywanie i dostawę tablic rejestracyjnych wg następującego asortymentu i w określonych ilościach: Tablice samochodowe jednorzędowe kpl. 10.000 tj. 20.000 szt Tablice samochodowe jednorzędowa + dwurzędowa (kwadrat + prostokąt) kpl. 100, tj 200 szt Tablice motocyklowe i ciągnikowe dwurzędowe 600 szt Tablice motorowerowe 400 szt. Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe kpl. 30 tj. 60 szt. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe kpl. 1 tj. 20 szt Tablice zabytkowe motocyklowe dwurzędowe 10 szt. 4.Odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do utylizacji w sposób zgodny z przepisami prawa. Wskazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego . Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 20% 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenie w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiany ilościowe poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych będą dokonywane proporcjonalnie pod względem ich wartości i nie będą miały wpływu na wartość niniejszej umowy. 6. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy faksem, e- mailem lub zgłoszonych telefonicznie (forma do uzgodnienia) a termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni, 7. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice rejestracyjne w trybie awaryjnym w ciągu 48 godzin. 8. Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatu Otwockiego w Otwocku do budynku przy ul. Górnej 13. 9. Dostarczone tablice winny być opakowane w folię w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi, za wyjątkiem sytuacji kiedy jest zapotrzebowanie na mniejszą ilość. 10. Wszelkie koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający wymaga co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne. 12.Wykonawca tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania określone w art 75 a ustawy z 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U z 2012 r poz. 1137 z późn .zm) oraz rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. , poz.585) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Węgrowie oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2016-07-20 - Tablice pamiątkowe Projektu Modernizacja i rozbudowa systemu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Gminy Milanówek
Dodano: 2016-02-23 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-11-23 - Wykonanie i dostarczenie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu.
Dodano: 2015-11-05 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2015-10-19 - Zaprojektowanie oraz wykonanie tablic tyflograficznych dla osób niewidomych i słabowidzących, a także ich montaż w 18 Wydziałach Obsługi Mieszkańców Dzielnic m.st. Warszawy
Dodano: 2015-10-13 - Wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku
Dodano: 2015-05-22 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Ciechanowie.
Dodano: 2015-04-09