Przetargi.pl
Wykonanie i dostarczenie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu.

Starostwo Powiatowe w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6651100 , fax. 048 6704414
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grójcu
    ul. Piłsudskiego 59 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6651100, fax. 048 6704414
    REGON: 67022282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostarczenie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników do siedziby Starostwa Powiatowego w Grójcu. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z dnia 30 sierpnia 2012 r. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów tekst jednolity z dnia 11 lipca 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.) Zamówienia składane będą sukcesywnie według potrzeb. Ustala się następujące terminy dostawy i odbioru partii wyrobów: a) tablic rejestracyjnych - do 3 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, b) wtórników tablic rejestracyjnych - do 2 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, c) dostaw awaryjnych tj. dostaw wynikających z niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego okoliczności wymagających niezwłocznej dostawy w ilości do 100 kompletów tablic rejestracyjnych - 1 dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia, d) odbiór tablic rejestracyjnych do złomowania - nie rzadziej niż raz w miesiącu. Likwidacja na wniosek Zamawiającego zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca: 1) odbiór w siedzibie Zamawiającego oraz w Filii Starostwa Powiatowego w Warce zużytych tablic rejestracyjnych, 2) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 1 000 zł (tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach