Przetargi.pl
Wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Miejskie Centrum Kultury i Rekreacji w Strumieniu

Urząd Miejski w Strumieniu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-246 Strumień, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8570142 , fax. 0-33 8570247
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Strumieniu
    Rynek 4 4
    43-246 Strumień, woj. śląskie
    tel. 0-33 8570142, fax. 0-33 8570247
    REGON: 00052899400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Miejskie Centrum Kultury i Rekreacji w Strumieniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu poprzez pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Miejskie Centrum Kultury i Rekreacji w Strumieniu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałania 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta, Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. Zakres robót przedstawia dokumentacja budowlana, która znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, w godzinach urzędowania. Dokumentacja w wersji elektronicznej dostępna jest również na stronie internetowej www.strumien.bip.net.pl, w zakładce Zamówienia publiczne - Przetargi powyżej 14.000 EUR - 2012 - Sierpień - Wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Miejskie Centrum Kultury i Rekreacji w Strumieniu. Inżynier Kontraktu w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1.Wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), 2.Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.Analizowania harmonogramu robót, wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia, bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 4.Sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania używaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 5.Systematycznego monitorowania i dokumentowania postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo - finansowym i informowania Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu zadania oraz proponowania programów naprawczych, 6.Kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 7.Wnioskowania o konieczność pobytu projektanta na budowie, 8.Wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 9.Potwierdzania faktycznie wykonanych robót w protokole zaawansowania, 10.Wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, 11.Żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 12.Dokonywania wpisów do dziennika budowy stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 13.Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Pobyty przedstawicieli Inżyniera Kontraktu na budowie muszą być dokumentowane wpisami do rejestru pobytów założonego i prowadzonego przez Inżyniera Kontraktu. Rejestr winien zawierać wpisy dotyczące dat, osób i celu pobytu, 14.Rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy i projektantem, problemów natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 15.Organizowania i prowadzenia narad technicznych - rad budowy, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W naradach i spotkaniach powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Inżynier Kontraktu będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego po uzgodnieniu terminu, 16.Udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji technicznych, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych problemów budowy w toku jej realizacji, 17.Uzgadniania sposobu postępowania z Zamawiającym, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i,lub zamiennych i,lub uzupełniających, 18.Sporządzania Protokołów negocjacji, w przypadku konieczności wykonania - przez wykonawcę robót zamiennych zawierających wstępnie uzgodnione z wykonawcą robót ceny dla robót zamiennych. Protokoły negocjacji stanowić będą załącznik do Protokołów konieczności. Wnioski o w/w roboty wraz z Protokołami konieczności, Protokołami negocjacji i innymi dokumentami Inżynier Kontraktu niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu, zawierający wstępnie określone ustalenia - ostateczne warunki negocjuje i zatwierdza Zamawiający, 19.Występowania na piśmie z wnioskiem do Zamawiającego, w przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu do umowy z wykonawcą robót, wraz z jego uzasadnieniem i szczegółowym udokumentowaniem, 20.Sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, 21.Opracowywania dla Zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania, w tym materiałów niezbędnych do przygotowania sprawozdań, raportów, rozliczeń, wniosków o płatność oraz wszelkich dokumentów sporządzanych przez Zamawiającego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Miejskie Centrum Kultury i rekreacji w Strumieniu, 22.Potwierdzania w dzienniku budowy wpisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie, prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych zadań i przekazania do użytkowania, 23.Sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 24.Sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodności z dokumentacją projektową oraz wnioskiem o dofinansowanie, 25.Sprawdzenia wykonania dokumentacji powykonawczej, 26.Dokumentowania przebiegu realizacji robót poprzez wykonanie zdjęć aparatem cyfrowym. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej zostanie dostarczona na płycie CD do siedziby Zamawiającego najpóźniej w dniu złożenia końcowego rachunku za nadzór nad zadaniem, 27.Skompletowania i sprawdzania dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub,i złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy we właściwym organie Nadzoru Budowlanego, 28.Udziału w kontrolach zewnętrznych zadania, na wniosek Zamawiającego, oraz udzielania niezbędnych wyjaśnień i informacji, 29.Oceny, aprobaty bądź odrzucenia próśb wykonawcy robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i powinny być konsultowane z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100). 2. Forma wadium - Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski oddział Cieszyn nr 52 1050 1083 1000 0001 0076 0321 z dopiskiem: Wadium - Wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Miejskie Centrum Kultury i Rekreacji w Strumieniu. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 2) Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wieść (zdeponować) w kasie (pokój nr 2) Urzędu Miejskiego w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43 - 246 Strumień, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. Dopuszcza się również dołączenie oryginału dokumentu do oferty, przy czym dokument ten nie zostanie zwrócony wykonawcy. 3) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 4) Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u Zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5.Zwrot wadium Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwraca wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Utrata wadium: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strumien.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach