Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
- Data zamieszczenia: 2014-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
ul. Grochowska 274 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
REGON: 01525966300075 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie drobnych robót remontowych w zakresie: a) robót konstrukcyjno-budowlanych; b) robót instalacyjnych sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) robót instalacyjnych elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy. Wykonawstwo robót: a) podstawą wykonania określonego zakresu robót i miejsca ich wykonania będzie każdorazowo pisemne zlecenie wystawiane przez Zamawiającego. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. b) ceny materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujęte w ofercie przetargowej rozliczane będą w oparciu o średnie ceny określone w zeszytach SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. Stawka roboczogodziny i narzuty (koszty pośrednie i zysk) zgodne z kosztorysem ofertowym. c) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania prac zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów remontowanych o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). d) podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy przy udziale Użytkownika. e) w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. f) warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych: Tom 1- Budownictwo ogólne, Tom II-Instalacje sanitarne i przemysłowe, Tom V -Instalacje elektryczne. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. c) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) zawiadomienia Zamawiającego, w imieniu którego działa Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy oraz użytkownika o wyłączeniach urządzeń (nośników energii, dopływu wody lub odpływu ścieków), niezbędnych do wykonania robót, ze stosownym wyprzedzeniem. Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. e) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót remontowych oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót remontowych. f) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania prac remontowych po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych prac budowlanych z zapewnieniem ich utylizacji. g) dalszego gospodarowania odpadami powstających przy realizacji robót, zgodnie z przepisami o ochronie środowiska i wojewódzkim planem gospodarki odpadami dla Mazowsza. 2. Przewidywany zakres prac (załącznik nr 6 do SIWZ) ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania ilości robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykaz placówek oświatowych stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 163 ul. Osiecka 28/32
Dodano: 2016-07-21 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i drzwi balkonowych w lokalach komunalnych, w budynkach znajdujących się w administracji Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Wołominie
Dodano: 2016-07-05 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach
Dodano: 2016-06-06 - wymiana stolarki okiennej w mieszkalnych lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2016-03-31 - Remont części pomieszczeń w budynku nr 220 na terenie 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Zegrze.
Dodano: 2016-03-25 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 13A lok 28 w Warszawie.
Dodano: 2016-03-25 - ROBOTY BUDOWLANE - REMONT OGÓLNOBUDOWLANY BUDYNKU NR 19 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W PRZASNYSZU
Dodano: 2016-03-24 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
Dodano: 2016-02-01 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych - budynek D.S. Jodełka SGGW w Rogowie przy ul. Leśnej 5. Sprawa nr DIiNT 35 2015
Dodano: 2015-12-02