Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02379 Warszawa, ul. Białobrzeska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 581 903 , fax. 226 581 903
- Data zamieszczenia: 2017-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
ul. Białobrzeska 11
02379 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 581 903, fax. 226 581 903
REGON: 14070016300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie drobnych napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, robót instalacji elektrycznych, robót wewnętrznych instalacji sanitarnych, obiektach małej architektury oraz terenach zewnętrznych, ciągi piesze powierzone w gospodarowanie Zakładowi Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w częściach: - część I – wykonywanie drobnych napraw i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych, lokalach mieszkalnych i terenach zewnętrznych - część II – wykonywanie drobnych napraw i usuwanie awarii w pawilonach usługowych, lokalach użytkowych i garażach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty ogólnobudowlane, elektryczne, sanitarne. Wykonawca odpowiada za utrzymanie we właściwym stanie technicznym powierzone mu nieruchomości i obiekty tj. budynki mieszkalne i lokale mieszkalne, pawilony wolnostojące usługowe, lokale użytkowe, garaże, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne – ciągi piesze oraz inne wskazane przez Zamawiającego obiekty budowlane. Zamówienie będzie realizowane w obiektach na terenach administrowanych przez ZGN Ochota. Zakresy prac naprawczych i usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych, instalacji sanitarnych określony został dla: - części I – dotyczących budynków mieszkalnych, lokali mieszkalnych i terenów zewnętrznych został zawarty w załączniku Nr 8/I do SIWZ. - części II – dotyczących lokali użytkowych, pawilonów wolnostojących, garaży został zawarty w załączniku Nr 8/II do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla części I, II stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ. Zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonanie prac będzie się odbywało na podstawie zgłoszeń jednorazowych Administratora budynku lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie obejmuje wszystkie czynności związane z dostawą materiałów i wykonawstwem mające na celu wykonanie ww. robót oraz wszystkie inne roboty, jakie występują przy realizacji umowy. Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia: PN. PN- E, AT. 6. Wbudowany materiał zasadniczy rozliczony będzie wg obowiązujących katalogów i norm budowlanych KNR i KNNR , natomiast ceny zakupu materiałów według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za dany kwartał wykonywania robót lub zakupu materiału z faktury , lecz nie większych niż średnie ceny uwzględniające koszty materiału wraz z zakupem z Biuletynu „Sekocenbud” dla danego kwartału, potwierdzony przez nadzór ZGN Ochota. Przed obliczeniem oceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się: z terenem przyszłych robót i jego otoczeniem, oraz uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia, dotyczące dróg dojazdowych, możliwości zasilania w energię, wodę, możliwości urządzenia zaplecza itd. - Koszty poboru energii i wody ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie w wysokości: - część I – 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych), - część II – 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja obiektu „Korty Tenisowe Falenica” przy ul. Lokalnej 33
Dodano: 2024-07-31 - „Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”
Dodano: 2024-07-31 - Remont północno-zachodniego skrzydła Sądu Okręgowego w Płocku
Dodano: 2024-07-31 - "Dokończenie budowy Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie"
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja pomieszczeń Poradni PZP na II piętrze Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-31 - „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-30 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-07-30 - PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie ścianki wspinaczkowej na terenie SP im. Bohaterów Warszawy w Podkowie Leśnej i postawienie dwóch bulderów zewnętrznych na terenie Młodzieżowej Strefy Aktywności
Dodano: 2024-07-30