Przetargi.pl
Wykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-101 Bydgoszcz, ul. Farna 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3477516
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
    ul. Farna 6 6
    85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3477516
    REGON: 00000028200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bydgoszcz.po.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych wymienionych w punkcie 1.2 SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde z niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 1 Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych. Zadanie nr 2 Dostawa papieru do drukowania i papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych. Dostawa do poszczególnych jednostek realizowana będzie minimum 4 razy w miesiącu zgodnie zamówieniami zatwierdzonymi przez osoby uprawnione z Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy które Zamawiający będzie przesyłał do Wykonawcy faksem. Każde zamówienie zawierać będzie jednostkę do której należy dostarczyć przedmiot umowy, ilość asortymentu oraz podpis i pieczęć osoby uprawnionej do zatwierdzenia zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - wniesienia wadium. 2.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Dopuszcza się udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7, w wysokości nie większej niż 20 % zamówienia podstawowego. 2.4. Wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanego przedmiotu zamówienia celem dokonania oceny jakościowej. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz ze złożoną ofertą próbek towarów, które zostały wycenione przez Wykonawcę w formularzu cenowym załącznik nr 1: - zadanie nr 1 - od pozycji 1 do 189 i zadanie nr 2 od pozycji 1 do 2 (w sztukach, rolkach, ryzie, opakowaniu, pudełku, bloczku) itp. Zamawiający pokwituje odebrane próbki, a po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną oddane Wykonawcom na ich wniosek (wniosek o zwrot nadesłanych próbek należy złożyć nie później niż w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) na koszt Wykonawcy. Otrzymane próbki będą podstawą do oceny jakości towarów będących przedmiotem umowy w trakcie jej obowiązywania oraz służyć będą stwierdzeniu czy towary spełniają wymagania jakie Zamawiający przedstawił w SIWZ a Wykonawca przedstawił w ofercie. Nie dołączenie próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 - Ustawa z dnia 24 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 i Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posianie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3. Dostawa towaru musi nastąpić w ciągu maksymalnie 4 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie licząc dni wolnych od pracy. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na każdą część zamówienia ( zadanie 1 i zadanie 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: a. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ, 5.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki. 5.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bydgoszcz.po.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach