Przetargi.pl
Dostawa materiałów administracyjno-biurowych

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów administracyjno-biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno-biurowych w asortymencie i ilości wskazanej w Załączniku nr 1 SIWZ. 2. Szczegółowe wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Dostarczone materiały muszą być nowe, nieużywane i wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich. 5. Miejsce realizacji dostaw: - 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń - Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia (CSAiU) w Toruniu, ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń - 2 Pułk Inżynieryjny, ul. Dworcowa 56, 88-100 Inowrocław. Wykaz asortymentu i ilości przeznaczonych do dostawy w poszczególne powyżej wskazane lokalizację zostanie ustalona przez Zamawiającego po zawarciu umowy w trybie roboczym i przekazana do informacji Wykonawcy. 6. Dostawa będzie jednorazowa do każdej z w/w lokalizacji, za wyjątkiem poz. 287 - papier biały do wydruków i kopiowania do drukarek laserowych i atramentowych A4, gramatura 80, stopień bieli CIE 165. Wykonawca dostarczy do Odbiorców w dwóch transzach (1 transza - w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy, 2 transza - wrzesień 2016 r.). Natomiast poz. 229, 230, 231, 237 i 284 (kalendarze na 2017 r.) Wykonawca dostarczy w drugiej transzy. 7. Wykonawca przed każdą planowaną dostawą musi uzgodnić termin dostawy z osobą wyznaczoną do kontaktów przez Zamawiającego - p. A. KARPIŃSKI. 8. Wykonawca dostarczy materiały na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych materiałów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę materiałów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 9. Odbiór ilościowy i jakościowy przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy. Upoważniony przedstawiciel Odbiorcy sprawdzi zgodność materiałów z umową. Przedmiot zamówienia będzie uznany za dostarczony, jeżeli Wykonawca skutecznie przekaże go Odbiorcy tj. na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania podpisanego przez przedstawicieli Odbiorcy i Wykonawcy. W przypadku korzystania z usług firm kurierskich podczas realizacji umowy protokoły przyjęcia-przekazania podpisuje komisja Odbiorcy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu po jednej próbce produktu wskazanego w pozycji 14 (próbka nr 1), 21 (próbka nr 2), 24 (próbka nr 3), 32 (próbka nr 4), 34 (próbka nr 5), 60 (próbka nr 6), 84 (próbka nr 7), 88 (próbka nr 8) i 267 (próbka nr 9). Próbki posłużą ocenie oferty w kryterium oceny ofert - jakość. Próbki należy umieścić w oddzielnych od oferty, odpowiednio zabezpieczonych opakowaniach. Opakowanie z próbkami powinno być opisane: Próbki do postępowania na dostawę artykułów administracyjno-biurowych P/19/IW/16. Opakowanie z próbkami dodatkowo należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy (nazwa i adres Wykonawcy) oraz identyfikację danej próbki (np. Próbka nr 1, pozycja nr 14 Formularza ofertowego). Próbki należy złożyć wraz z ofertą w terminie i miejscu wskazanym w pkt IV. 4.4) ogłoszenia. Oferty bez dołączonych próbek zostaną uznane za niezgodne z treścią SIWZ i zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 12.000,00 zł. (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100). 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach określonych w art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - P/19/IW/16. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w Kasie 12 WOG, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 9:00 do 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 3. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku) lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwota gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) którego ofertę wybrano, a odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zaleca się by żądanie zapłaty nie było uzależnione od dołączenia przez bank Zamawiającego potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym wezwaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach