Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 130103C w miejscowości Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn.

Urząd Miejski w Łabiszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, pl. 1000-lecia 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3844052 , fax. 52 3844052
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łabiszynie
    pl. 1000-lecia 1 1
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3844052, fax. 52 3844052
    REGON: 00053015200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 130103C w miejscowości Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn (droga 130103C - działka nr 141) 2.Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Nowe Dąbie, gm. Łabiszyn - działka nr 141. Zakres opracowania: - roboty rozbiórkowe - wykonanie koryta - wykonanie podbudowy z betonu cementowego na zjazdach z kostki betonowej - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach bitumicznych - ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem - ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem - wykonanie chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm (szarej) - wykonanie zjazdów z kostki betonowej grub. 8 cm (kolorowej) - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza i warstwa ścieralna) - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu - bariery U-12 - ścięcie i wyrównanie poboczy - umocnienie poboczy kruszywem łamanym 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7 - 17 do SIWZ 4.Podane w załącznikach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, innych producentów pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakości, niezawodności, bezpieczeństwa użytkowania, technologii i wydajności. 5.Rękojmia za wady fizyczne, stanowi jeden z kryteriów wyboru oferty opisany w Rozdziale 13 SIWZ. Maksymalny termin rękojmi za wady fizyczne wynosi maksymalnie 72 miesiące, minimalnie 24 miesiące od momentu podpisanie bez uwag protokołu odbioru robót. (Definicja pojęcia rękojmia zgodnie z zapisami Kodeksu cywilnego) 6.CPV 45 23 32 20-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg 45 10 00 00-8 - przygotowanie terenu pod budowę 7.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach operacji: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. W związku z powyższym podpisanie umowy będzie możliwe dopiero po podpisaniu umowy o przyznanie środków. W przypadku nie otrzymania dofinansowania przez Zamawiającego zamawiający unieważni postępowanie. Planowany termin podpisania umowy o przyznanie środków - maj 2016 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy PAŁUKI Żnin O/Łabiszyn Nr 78 8181 0000 0015 0024 2000 0009 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000- lecia 1 w kancelarii pok. 15, lub załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.labiszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach