Przetargi.pl
Wykonywanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Rawa Mazowiecka

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, al. Konstytucji 3 Maja 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8143908 , fax. 046 8143908
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. Konstytucji 3 Maja 32 32
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8143908, fax. 046 8143908
    REGON: 00528171300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Rawa Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, dostarczanie i wydawanie dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Rawa Mazowiecka: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach, Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kurzeszynie, Zespół Szkół Ogólnokształcących w Starej Wojskiej, Szkoła Podstwowa w Pukininie, Szkoła Podstawowa w Konopnicy, Szkoła Podstawowa w Rossosze gorących posiłków jednodaniowych- naprzemiennie I i II danie w naczyniach jednorazowych wraz ze sztućcami jednorazowymi Usługa powyższa obejmuje: 1.Przygotowanie posiłków w ilości max. 18.000 posiłków w okresie trwania umowy. Żywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 14 września 2009r. do 25.06.2010r. z uwzględnieniem przerw w nauce / m.in. ferii,dni świątecznych/ 2.Posiłki będą przygotowane przez Wykonawcę w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci. Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego Posiłki dostarczane będą na przemian: zupa z wkładką -w postaci mięsa lub wędliny + 2 kromki chleba / jedna porcja powinna mieć objętość 400 ml./ i drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 250 gramów: ziemniaki /makaron, ryż lub inne/ oraz mięso i surówka Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia /5 dni/ wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 600 kcal. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami wyżej wymienionych szkół 3.Dostarczanie przygotowanych posiłków w stanie gotowym do spożycia do szkół znajdujących się na terenie Gminy Rawa Mazowiecka; Zespół Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach, Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kurzeszynie, Zespół Szkół Ogólnokształcących w Starej Wojskiej, Szkoła Podstawowa w Pukininie, Szkoła Podstawowa w Konopnicy, Szkoła Podstawowa w Rossoszej, własnym środkiem transportu Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci. 4.Wydawanie przygotowanych posiłków uprawnionym uczniom; Zespółu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach, Zespole Szkół Ogólnokształcącym w Kurzeszynie, Zespole Szkół Ogólnokształcącym w Starej Wojskiej, Szkole Podstwowej w Pukininie, Szkole Podstwowej w Konopnicy, Szkole Podstawowej w Rossosze w stołówkach szkolnych/ przygotowanym wcześniej odrębnym pomieszczeniu/ znajdujących się na terenie w/w szkół. Posiłki będą wydawane w naczyniach jednorazowego użytku 5.Posprzątanie szkolnych stołówek po zakończeniu przez uczniów posiłku . Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych naczyń jednorazowych. 6.Ilość dostarczanych i wydawanych posiłków w szkole może ulec zmianie stosownie do zaistniałych okoliczności (w zależności od liczby dzieci objętych tą formą pomocy )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zmówienia 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5)w okresie ostatnich 3 lat wykonywali należycie przynajmniej 1 usługę odpowiadająca swoim rodzajem i charakterem usłudze będącej przedmiotem zamówienia 6)uzgodnili z dyrektorami szkół warunki, na których szkolne stołówki / wyodrębnione pomieszczenie/ zostaną udostępnione do korzystania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez zamawiającego warunków wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 2) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru , w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę środkiem transportu do przewozu posiłków (załącznik nr 3), dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci 5.Bieżącą opinię sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzającą, że Wykonawca spełnia określone wymogi w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym rodzaju i charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów pochodzących od odbiorcy tych usług, potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, że wykonywał już co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i charakterem usłudze będącej przedmiotem zamówienia 7.Oświadczenie Wykonawcy, iż uzgodnił z dyrektorami szkół warunki, na których szkolne stołówki /wyodrębnione osobne pomieszczenie/ zostaną udostępnione do korzystania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz że warunki te zostały uwzględnione w cenie złożonej oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 8.Zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 6) jako znak akceptacji warunków, na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawam.ug.gov.pl (link BiP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach