Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2281930 , fax. 32 2281498
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 2281930, fax. 32 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy dla pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi polegającą na kompleksowym przygotowywaniu posiłków dwudaniowych (zupa + drugie danie), posiłków miksowanych wysokobiałkowych, zup płynnych dietetycznych oraz dostarczaniu ich do siedziby Zamawiającego do miejsc określonych w pkt.3. 2.Wszystkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia, a w szczególności: -Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny produktów żywnościowych, -Codex Alimentarius (Kodeks Żywnościowy) CAC RCP 39 - 1993, -Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie zdrowotnym żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1225) -norm HACCP -oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego. 3.Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczania posiłków własnym transportem i we własnych naczyniach do kuchenek oddziałowych: -Szpital Miejski Siemianowice Śląskie Sp. z o.o., ul. 1 - go Maja 9 -Oddział Rehabilitacji Narządu Ruchu -Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej -Oddział Chirurgii Ogólnej -Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii -Oddział Wewnętrzny I -Oddział Wewnętrzny II -Oddział Ginekologiczny -Oddział Położniczy 4.Wykonawca będzie zobowiązany w sporadycznych jednostkowych przypadkach chorobowych do dostarczenia posiłku diety specjalistycznej skalkulowanego jednorazowo wg. zamówienia. 5.Wykonawca będzie zobowiązany do informowania o składnikach oraz składnikach lub substancjach pomocniczych powodujących alergie lub reakcje nietolerancji w dietach. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany do podania nr telefonu pod którym każdy pacjent otrzyma ww. informację. 6.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia jadłospisów z dokładnym wyliczeniem wartości odżywczej i energetycznej ustalonych na 7 dni, począwszy od poniedziałku. Uzgodnienie jadłospisu winno nastąpić z Zamawiającym najpóźniej do godz. 10-tej w czwartek poprzedzający rozpoczęcie nowego tygodnia. 7.Wykonawca ma obowiązek powierzenia dietetykowi przygotowywania jadłospisu w poszczególnych dietach. 8.Zakres usługi obejmuje dostarczanie posiłków: a)raz dziennie we wszystkie dni tygodnia w ciągu roku, w godzinach 12:00 - 13:00, zamówioną ilość i asortyment posiłków, b)zgodność wykonywanych czynności z obowiązującymi normami zaleconymi przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, c)planowanie i sporządzanie posiłków wg. najnowszych zasad dietetyki, d)planowanie i sporządzanie posiłków o właściwej temperaturze, e)zachowanie zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowywaniu i transporcie posiłków, f)zapewnienie ciągłości dostaw posiłków bez względu na ewentualne awarie i wstrzymanie produkcji, g)przygotowanie posiłków z produktów świeżych z ważnym terminem przydatności do spożycia w warunkach zgodnych z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, h)stosowanie się przy wykonywaniu czynności związanych z realizacja zamówienia do zasad systemu HACCP, i)odbieranie każdorazowo pozostałości pokonsumpcyjnych, 9.Podstawowe zasady sporządzania posiłków dla pacjentów Zamawiającego : a)Wykaz norm dziennych racji pokarmowych, ich wartość kaloryczna i zawartość składników odżywczych zalecanymi przez Instytutu Żywności i Żywienia (Podstawy naukowe Żywienia w szpitalach), rok 2001, pod kierownictwem prof. J. Dzienisiewicza. b)Wykaz diet stosowanych przez Zamawiającego: 1.Dieta podstawowa, tzw. Normalna 1a.Dieta bogatoresztkowa 2.Dieta łatwo strawna 3.Dieta łatwo strawna o zmienionej konsystencji - papkowata 3a.Dieta łatwo strawna płynna 3b.Dieta łatwo strawna płynna wzmocniona 3c.Dieta do żywienia przez zgłębnik lub sondę 5.Dieta łatwo strawna o kontrolowanej zawartości kwasów tłuszczowych 6.Dieta bogato białkowa 7.Dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów 8.Dieta niskobiałkowa 10.Planowana ilość posiłków: 1.zupy - około 45 000 rocznie 2.drugie dania - około 45 000 rocznie 3.dieta miksowana - około 500 rocznie 4.zupa płynna dietetyczna - około 2 000 rocznie 11.Temperatura posiłków w chwili pomiaru u Zamawiającego musi mieć co najmniej: a)zupa - 75 stopni C b)II danie (mięso, sos, ziemniaki) - 65 stopni C c)sałatki i surówki - 4 stopni C 12.Minimalna wymagana gramatura potraw podawanych pacjentom w jednym posiłku nie może być mniejsza niż: a)Potrawy gotowane: -zupy 350 ml -ryż, kasze, makarony 200g (do II dania) -ziemniaki 250 g b)Surowiec: -drób, mięsa b/kości minimum 100g, I gatunek -drób z kością minimum po 250g (udka, kurczaki) -ryby minimum 120g c)Inne produkty: -surówki, sałatki do - II dania minimum 100g 13.Pomiar temperatury, wagi oraz jakości dostarczonych posiłków odbywać się będzie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w części czystej kuchenek oddziałowych Zamawiającego. 14.Zamawiający oświadcza, iż dysponuje niezbędnym, certyfikowanym urządzeniem do pomiaru temperatury dostarczanych posiłków. 15.Posiłki powinny być urozmaicone, muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę przy równoczesnym zapewnieniu sezonowości oraz potraw świątecznych. 16.Zamawiający nie dopuszcza się stosowania zup, sosów, ziemniaków itp. z komponentów proszkowych (torebek), 17.Wykonawca będzie dostarczał posiłki codziennie, własnym transportem, na swój koszt, samochodem przystosowanym do przewozu żywności posiadającym pozytywną opinię Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 18.Posiłki mają być dostarczane w odpowiednich termosach transportowych przystosowanych do transportu żywności, spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 19.Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego 1 porcji każdego posiłku do degustacji w zakresie diety podstawowej i lekkostrawnej w celu dokonania kontroli jakości, wagi oraz estetyki zestawionego posiłki. 20.Wykonawca zapewni odbiór, mycie, dezynfekcję termosów transportowych wraz z pozostałymi w nich niepokonsumpcyjnymi resztkami. 21.Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania wszystkich potraw wchodzących w skład posiłku do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pobór próbek i ich przechowywanie następuje zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez Zakłady Żywienia Zbiorowego typu zamkniętego - DZ.U. Z dnia 9.05.2007r nr 80 poz. 545). 22.W przypadku zatrucia pokarmowego na skutek spożycia dostarczanych posiłków Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność, w tym koszty związane z usunięciem skutków zatrucia. 23.Wykonawca zapewni usuwanie wszystkich odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 24.Wykonawca zapewni odpowiedni pojemnik szczelnie zamykany na pozostałości pokonsumpcyjne pacjentów. 25.Wszyscy pracownicy Wykonawcy realizujący zamówienie powinni być zaopatrzeni: a)w jednolity strój i inne środki ochrony osobistej przystosowane do miejsca i charakteru pracy, b)posiadać aktualną książeczkę zdrowia. 26.Za wszelkie uchybienia ujawnione w trakcie przeprowadzanych kontroli, wynikające ze świadczonej usługi odpowiada Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach