Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi obejmującej dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, 1-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 228 30 30, , fax. 32 228 14 98
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
    1-go Maja 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 228 30 30, , fax. 32 228 14 98
    REGON: 30827000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi obejmującej dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 36 miesięcy dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi obejmującej dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej– szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. II. Zakres obowiązków (wg wytycznych Zamawiającego) 1. kontrola ruchu osobowego, 2. wydawanie i przyjmowanie kluczy z pomieszczeń szpitala od osób upoważnionych i odpowiednie ich zabezpieczenie 3. prowadzenie rejestru wydawania i przyjmowania kluczy, 4. kontrola stanu zewnętrznego obiektu Szpitala i Przychodni Specjalistycznej 4 razy w ciągu zmiany (w odstępach 2 godzinnych) oraz prosektorium 1 raz w ciągu zmiany w godzinach 10:00–11:00 oraz 22:00–23:00; każda kontrola musi zostać odnotowana w rejestrze obchodu, 5. zamykanie drzwi bocznych o godz. 20:00: - [bud. C -1] – wyjście z bud. C do Przychodni Specjalistycznej (bud. D) / wejście na Oddział Rehabilitacji Narządu Ruchu 6. zamykanie drzwi wejścia głównego o godz. 20:00, 7. zamykanie budynku Przychodni Specjalistycznej w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. Otwieranie i zamykanie budynku również w przypadku organizowania spotkań w Auli Szpitala w dni wolne od pracy. 8. zamykanie bramy wjazdowej o godz. 22:00, 9. nadzór nad sposobem parkowania samochodów celem niedopuszczenia do tworzenia blokad szczególnie pojazdów służby zdrowia, podjęcie natychmiastowych działań celem udrożnienia poszczególnych szlaków komunikacyjnych, 10. kontrola jakościowa jak i ilościowa sprzętu p. poż. zgodnie z wykazem i prowadzenie rejestru stanu – 1 raz dziennie, 11. nadzór nad bezpieczeństwem p.poż. szczególnie zdarzeń mogących wywołać pożar wewnątrz obiektu jak i w jego pobliżu, 12. podejmowanie natychmiastowych działań zmierzających do eliminacji źródła zagrożenia np. użycie gaśnicy, koca p.poż, powiadomienie straży pożarnej, itp., 13. w sytuacjach zagrożenia zawiadamianie i wzywanie grupy interwencyjnej oraz policji na teren obiektu, 14. na polecenie Zamawiającego dozorowanie zamkniętego parkingu należącego do Zamawiającego – w przypadku jego utworzenia, 15. obsługa urządzeń monitorujących, 16. wykonywanie innych poleceń Zarządu Szpitala lub osób przez niego upoważnionych w zał. nr 1 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełnią warunek wykazując, że posiadają decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem tj. koncesję na ochronę osób i mienia wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (2014.1099) zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 17.11.99 r. w sprawie wewnętrznych służb dozoru Dz. U. Nr 4 poz. 31 z 1999 r. z późn.zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach