Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi obejmującej dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 281 930 , fax. 322 281 498
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
    ul. 1-go Maja 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 322 281 930, fax. 322 281 498
    REGON: 30827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi obejmującej dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 36 miesięcy usługi obejmującej dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej. Zakres obowiązków - 1. kontrola ruchu osobowego, 2. wydawanie i przyjmowanie kluczy z pomieszczeń szpitala od osób upoważnionych i odpowiednie ich zabezpieczenie 3. prowadzenie rejestru wydawania i przyjmowania kluczy, 4. kontrola stanu zewnętrznego obiektu Szpitala i Przychodni Specjalistycznej 4 razy w ciągu zmiany (w odstępach 2 godzinnych) oraz prosektorium 1 raz w ciągu zmiany w godzinach 10:00–11:00 oraz 22:00–23:00; każda kontrola musi zostać odnotowana w rejestrze obchodu, 5. zamykanie drzwi bocznych o godz. 20:00: - [bud. A -1] – Centralna IP od strony wyjazdu karetek, - [bud. C -1] – wyjście z bud. C do Przychodni Specjalistycznej (bud. D) / wejście na Oddział Rehabilitacji Narządu Ruchu 6. zamykanie drzwi wejścia głównego o godz. 20:00, 7. zamykanie bramy wjazdowej o godz. 22:00, 8. nadzór nad sposobem parkowania samochodów celem niedopuszczenia do tworzenia blokad szczególnie pojazdów służby zdrowia, podjęcie natychmiastowych działań celem udrożnienia poszczególnych szlaków komunikacyjnych, 9. kontrola jakościowa jak i ilościowa sprzętu p. poż. zgodnie z wykazem i prowadzenie rejestru stanu – 1 raz dziennie, 10. nadzór nad bezpieczeństwem p.poż. szczególnie zdarzeń mogących wywołać pożar wewnątrz obiektu jak i w jego pobliżu, 11. podejmowanie natychmiastowych działań zmierzających do eliminacji źródła zagrożenia np. użycie gaśnicy, koca p.poż, powiadomienie straży pożarnej, itp., 12. w sytuacjach zagrożenia zawiadamianie i wzywanie grupy interwencyjnej oraz policji na teren obiektu, 13. na polecenie Zamawiającego dozorowanie zamkniętego parkingu należącego do Zamawiającego – w przypadku jego utworzenia, 14. obsługa i utrzymanie w sprawności centrum monitoringu oraz obsługa urządzeń monitorujących, 15. wykonywanie innych poleceń Zarządu Szpitala lub osób przez niego upoważnionych w zał. nr 1 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawcy spełnią warunek wykazując, że posiadają decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem tj. koncesję na ochronę osób i mienia wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (2014.1099) zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 17.11.99 r. w sprawie wewnętrznych służb dozoru Dz. U. Nr 4 poz. 31 z 1999 r. z późn.zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach