Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. J. Pawła II 1a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7660490 , fax. 032 7660490
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
ul. J. Pawła II 1a 1a
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 7660490, fax. 032 7660490
REGON: 27711060000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzpo.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Siemianowicach Śląskich dostaw produktów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pieluchomajtki rozmiar: M, L oraz pampersy anatomiczne PLUS, MAXI (każdy zamawiany ok 1 000 szt. miesięcznie) Wymagania dotyczące pieluchomajtek dla dorosłych: - wykonane z materiału pozwalającego skórze oddychać na całej powierzchni -przeznaczone dl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337700008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę w jego ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do siwz: b)Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę świadectw rejestracji dla przedmiotu zamówienia dopuszczających do obrotu i stosowania w Polsce c)Oferta - załącznik nr 2 do siwz d)Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz e)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzpo.siemianowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 2 części
Dodano: 2016-04-05 - DOSTAWA MATERIAŁÓW HIGIENICZNYCH Z PAPIERU, WORKÓW RÓŻNEGO RODZAJU ORAZ ŚRODKÓW MYJĄCO - DEZYNFEKUJĄCYCH
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 6 części
Dodano: 2015-03-25 - Dostawy pieluchomajtek - ZP 1017/14
Dodano: 2014-08-22 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH Z PAPIERU ORAZ WORKÓW RÓŻNEGO RODZAJU
Dodano: 2014-08-18 - Dostawy wyrobów z włóknin medycznych, zamówienie: EZ-760-PN/47-2014
Dodano: 2014-06-27 - dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 5 części
Dodano: 2014-04-10 - Sukcesywne dostawy środków czystości i higieny
Dodano: 2013-06-26 - Dostawa ręczników papierowych
Dodano: 2013-02-15 - DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ODDYCHAJĄCYCH DLA DOROSŁYCH. Nr postępowania DZP-751/02/2013
Dodano: 2013-02-14