Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej P.W. Św. Kamila ogłasza przetarg
- Adres: 42-606 Tarnowskie Góry, Ul. Bytomska 22
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (32) 384 97 56 , fax. (32) 384 99 21
- Data zamieszczenia: 2015-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej P.W. Św. Kamila
Ul. Bytomska 22 22
42-606 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. (32) 384 97 56, fax. (32) 384 99 21
REGON: 04000164600090 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamilianie.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot leczniczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 6 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. dostawy leków w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia winna być realizowana sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem przekazanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i w terminie przez niego określonym, do niżej wskazanych lokalizacji:Szpital Św. Kamila, ul. Bytomska 22, 42-606 Tarnowskie Góry, Kamiliańskie Centrum Opiekuńczo - Lecznicze, ul. Pawła Dubiela 10, 41-800 Zabrze, Kamiliańskie Centrum Opiekuńczo - Lecznicze, ul. Jurajska 36, 32-329 Hutki. Wykonawca winien wykonać dostawę w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od chwili złożenia zamówienia z wyjątkiem dostaw na cito, które winny być zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 3 godziny licząc od chwili złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane w dni powszednie w godzinach 8 - 15. Wraz z dostawą Wykonawca winien dostarczyć fakturę. W przypadku niezgodności odebranego zamówienia z treścią faktury przedstawiciel Zamawiającego zawiadomi o tym fakcie Wykonawcę i zażąda korekty wystawionego dokumentu. Na życzenie Wykonawcy przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi na kopii faktury przyjęcie dostawy. W trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku zakończenia niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się do nie podwyższania ceny zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Płatność za wykonane dostawy będzie realizowana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT określającej w szczególności oznaczenie przedmiotu zamówienia, liczbę dostarczonych produktów leczniczych, cenę jednostkową, wartość, miejsce dokonania dostawy. Termin płatności nie przekroczy 30 dni licząc od dnia wykonania dostawy i przekazania przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury. Tryb udzielenia zamówienia: zaproszenie do składania ofert na zasadach określonych w treści niniejszej specyfikacji warunków wykonania zamówienia, zgodnie z treścią art. 701 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337700008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamilianie.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 2 części
Dodano: 2016-04-05 - DOSTAWA MATERIAŁÓW HIGIENICZNYCH Z PAPIERU, WORKÓW RÓŻNEGO RODZAJU ORAZ ŚRODKÓW MYJĄCO - DEZYNFEKUJĄCYCH
Dodano: 2016-02-03 - Dostawy pieluchomajtek - ZP 1017/14
Dodano: 2014-08-22 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH Z PAPIERU ORAZ WORKÓW RÓŻNEGO RODZAJU
Dodano: 2014-08-18 - Dostawy wyrobów z włóknin medycznych, zamówienie: EZ-760-PN/47-2014
Dodano: 2014-06-27 - dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 5 części
Dodano: 2014-04-10 - Sukcesywne dostawy środków czystości i higieny
Dodano: 2013-06-26 - Dostawa ręczników papierowych
Dodano: 2013-02-15 - DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ODDYCHAJĄCYCH DLA DOROSŁYCH. Nr postępowania DZP-751/02/2013
Dodano: 2013-02-14 - dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pieluchomajtek dla dorosłych
Dodano: 2013-01-18