Przetargi.pl
Wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego oraz czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2020 roku

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego oraz czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego oraz czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2020 roku. 2. Ww. zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Część Nr 1 zamówienia - Wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2020 roku; 2) Część Nr 2 zamówienia - Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2020 roku. 3. Przedmiot zamówienia dot. części Nr 1 zamówienia obejmuje wykonywanie m.in. następujących czynności: 1) administracyjno-biurowe tj. prowadzenie rejestracji spraw, kompletowanie dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw, przygotowywanie korespondencji i odpowiedzi na pisma oraz udzielanie informacji (telefonicznie, email, pisemnie, osobiście, obsługa interesanta) z zakresu nadzoru Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (dalej KOWR) nad prywatnym obrotem nieruchomościami rolnymi, wynikającego z realizacji ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (t.j. Dz.U. 2019 r., poz. 1362), zwanej dalej ukur, 2) realizacja zadań, o których mowa w ukur, między innymi prowadzenie spraw dotyczących wyrażania zgód na nabycie nieruchomości rolnych oraz zbycie lub oddanie ich w posiadanie innym podmiotom, prowadzenie postępowań administracyjnych w w/w sprawach, 3) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem uprawnień przysługujących KOWR na podstawie ukur w zakresie nabycia nieruchomości rolnych oraz udziałów lub akcji spółek prawa handlowego, 4) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem uprawnień przysługujących KOWR na podstawie ukur w zakresie nabywania na żądanie nieruchomości rolnych, 5) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem uprawnień przysługujących KOWR na podstawie ukur w zakresie nadzoru i kontroli, 6) ewidencjonowanie składanych wniosków, dotyczących wydania zgody przez Dyrektora Generalnego KOWR na nabycie nieruchomości, wydawanych decyzji i postanowień w systemie EXCEL oraz innych systemach operacyjnych ewidencjonowania danych, 7) ewidencjonowanie wpływających do Oddziału aktów notarialnych warunkowych umów sprzedaży oraz innych umów przeniesienia własności nieruchomości w programie ACCESS – BAZA UKUR, 8) przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, 9) sporządzanie sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 4. Przedmiot zamówienia dot. części Nr 2 zamówienia obejmuje wykonywanie m.in. następujących czynności: 1) administracyjno-biurowe tj. prowadzenie rejestracji spraw, kompletowanie dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw, przygotowywanie korespondencji i odpowiedzi na pisma oraz udzielanie informacji głównie z zakresu administrowania i zarządzania mieniem zagospodarowanym i niezagospodarowanym, 2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży, dzierżawy, w związku z przedłużeniem umów dzierżaw w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych, 3) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania oraz przeznaczonych do przekazania w trwały zarząd, 4) lustracje nieruchomości zgłoszonych do dopłat, 5) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy, 6) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, 7) dokonywanie odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych, 8) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 9) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 10) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich urzędów gmin, sołectw i innych właściwych jednostek, 11) odbiór dokumentów z instytucji samorządowych oraz innych (m.in. wypisów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, odbiór dokumentów z biura katastru), 12) sporządzanie umów dzierżawy oraz aneksów do umów, 13) przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, 14) prowadzenie rejestru Zarządzeń Dyrektora Oddziału, 15) przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora Oddziału, 16) opracowywanie treści informacji publikowanych, wykazów, ogłoszeń o zamiarze sprzedaży, dzierżawy, 17) przekazywanie wykazów i ogłoszeń do Izb Rolniczych wg. właściwości, 18) zamieszczanie na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa wykazów, ogłoszeń o przetargach, list osób dopuszczonych do udziału w przetargach, rozstrzygnięć Dyrektora Oddziału dotyczących zgłoszonych zastrzeżeń w sprawie opublikowanych list osób dopuszczonych do udziału w przetargach, 19) tworzenie harmonogramu przetargów na sprzedaż nieruchomości ZWRSP, 20) wprowadzanie wykazów i ogłoszeń do systemu SEG oraz ich wywieszanie na tablicy ogłoszeń, 21) sporządzanie sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 5. Zamawiający wymaga aby usługa świadczona była przez osoby posiadające odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, co może mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby osoba skierowana do realizacji zamówienia posiadała: 1) dla części Nr 1 zamówienia: wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie o specjalności związanej z gospodarką nieruchomościami, prawo jazdy kat. B, co najmniej 12 miesięczne doświadczenie polegające na wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych dla jednostki sektora finansów publicznych, 2) dla części Nr 2 zamówienia: wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie, prawo jazdy kat. B, co najmniej 12 miesięczne doświadczenie polegające na wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych. 6. Wykonawca będzie realizował czynności osobiście lub delegując do prac swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny. W wypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu firm podwykonawców. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przekaże Zamawiającemu listę pracowników Wykonawcy, którzy będą realizować zamówienie. Zmiany w liście pracowników Wykonawcy wymagają akceptacji Zamawiającego. 8. Dostęp do systemu teleinformatycznego Zamawiającego udzielony zostanie Wykonawcy lub wyznaczonym pracownikom Wykonawcy lub wyznaczonym pracownikom podwykonawcy na czas realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie wniosku o przyznanie uprawnień do zasobów teleinformatycznych KOWR, złożonym zgodnie z procedurą określoną w Zasadach zarządzania bezpieczeństwem informacji stanowiących załącznik do Zarządzenia nr 05/2019/W Dyrektora Generalnego KOWR z dnia 11.01.2019 r. w sprawie Zasad zarządzania bezpieczeństwem informacji w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa. 9. Zamawiający zapewni Wykonawcy lub wyznaczonym pracownikom Wykonawcy lub wyznaczonym pracownikom podwykonawcy dostęp do systemów informatycznych, zasobów informacyjnych oraz materiałów źródłowych umożliwiających prawidłową realizację zamówienia w budynku KOWR OT Olsztyn, ul Głowackiego 6 w godzinach pracy Zamawiającego. 10. Ponadto, Zamawiający udostępni Wykonawcy lub osobom przez niego wskazanym nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Olsztynie w tym: standardowo wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, faksu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym w zamówieniu, wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji czynności według bieżących potrzeb Zamawiającego, w dniach i w godzinach pracy Zamawiającego, minimum 20 dni miesięcznie, w wymiarze 35 godzin tygodniowo. Szczegółowy harmonogram realizacji usług zostanie ustalony po podpisaniu umowy. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1040 ze zm.), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wymienione w ust. 3 i 4. 13. W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w ust. 3 i 4 z określeniem okresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy (równoznaczne z ilością godzin świadczonych usług – zgodnie z ust. 11), ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony najpóźniej w dniu podpisania umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie osób, które będą wykonywały przy realizacji zamówienia czynności wymienione w ust. 3 i 4 na podstawie umowy o pracę. 14. Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 3 i 4 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę do rozwiązania umowy. 15. W przypadku zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zmianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, które będą oni wykonywać. 16. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych lub kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w ust. 3 i 4 wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych lub osobowych. 17. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) Dla części I - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc), b) Dla części II – 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Szczegóły dot. wnoszenia wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach