Przetargi.pl
Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego

KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Bartosza Głowackiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
    ul. Bartosza Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 367849538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. warmińsko-mazurskiego.2. W szczególności, w ramach przedmiotu zamówienia wykonywane będą następujące czynności:1) administracyjno-biurowe tj. prowadzenie rejestracji spraw w szczególności w systemie Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją, kompletowanie dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw, przygotowywanie korespondencji i odpowiedzi na pisma oraz udzielanie informacji głównie z zakresu administrowania, zarządzania i ewidencjonowania mienia zagospodarowanego i niezagospodarowanego,2) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży, dzierżawy, w związku z przedłużeniem umów dzierżaw w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych,3) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania oraz przeznaczonych do przekazania w trwały zarząd,4) lustracje nieruchomości zgłoszonych do dopłat,5) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,6) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, 7) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 8) ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 9) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich urzędów gmin, sołectw i innych właściwych jednostek,10) odbiór dokumentów z instytucji samorządowych oraz innych (m.in. wypisów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, odbiór dokumentów z biura katastru),11) sporządzanie umów dzierżawy oraz aneksów do umów,12) przygotowanie dokumentacji do archiwizacji,13) przekazywanie wykazów i ogłoszeń do Izb Rolniczych wg. właściwości,14) sporządzanie sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu umowy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się także w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Zamówienie ze względu na zakres czynności oraz zaplanowane środki na jego realizację nie może być podzielone na mniejsze zadania.5. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1510). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w § 1 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ.6. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 3 i § 10 projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 200,00 zł (słownie: dwieście złotych)2. Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w rozdziale IX SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące:1) Kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie co najmniej średnie oraz co najmniej 3 miesięczne doświadczenie polegające na wykonywaniu czynności biurowo-administracyjnych.Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 1 SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach