Przetargi.pl
Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego, dla zadania pn.: „Przebudowa przedszkola z oddziałem integracyjnym w Pile Pierwszej”

Gmina Wręczyca Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 42130 Wręczyca Wielka, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 170 245 , fax. 343 170 215
  • Data zamieszczenia: 2017-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wręczyca Wielka
    ul. Sienkiewicza 1
    42130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie
    tel. 343 170 245, fax. 343 170 215
    REGON: 15139838500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego, dla zadania pn.: „Przebudowa przedszkola z oddziałem integracyjnym w Pile Pierwszej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa przedszkola z oddziałem integracyjnym w Pile Pierwszej” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, działanie 12.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego, poddziałanie 12.1.2. Infrastruktura wychowania przedszkolnego- RIT. 2. Nadzór, polegający w ujęciu ogólnym na zarządzaniu procesem inwestycyjnym, obejmował będzie w szczególności wykonywanie niżej opisanych zadań i obowiązków: 2.1 Na etapie realizacji inwestycji: 1) Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, oraz z przepisów szczególnych; 2) Współorganizacja procesu inwestycyjnego i wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania; 3) Weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowo-finanansowego i jego uaktualnień przedstawianych przez wykonawcę robót; 4) Prowadzenie regularnego nadzoru budowy w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru – zgodnie z zadeklarowaną liczbą nadzorów w tygodniu na placu budowy w ilości ….., w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów i urządzeń, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej; 5) Przeprowadzanie narad roboczych z udziałem przedstawicieli w wykonawcy robót i Zamawiającego oraz innych stron, których obecność nadzór uznana za konieczną na danym etapie inwestycji, sporządzanie protokołów z narad i niezwłoczne ich przekazywanie zainteresowanym stronom. Do obowiązków nadzoru należy przechowywanie oryginałów protokołów w czasie realizacji inwestycji i przekazanie ich Zamawiającemu po jej zakończeniu. Zamawiający wprowadza zasadę comiesięcznych narad roboczych. W razie konieczności narady będą zwoływane częściej; 6) Zatwierdzanie wszelkich materiałów przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania oraz urządzeń wnioskowanych do zastosowania; 7) Kontrola, sprawdzanie i przechowywanie w czasie realizacji inwestycji, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów i instrukcji obsługi, w celu niedopuszczenia do zastosowania urządzeń i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do zastosowania w budownictwie w Polsce bądź niezgodnych z dokumentacją projektową. W przypadku zastosowania przez wykonawcę robót, materiałów i urządzeń równoważnych – ocena ich równoważności w uzgodnieniu nadzorem autorskim; 8) Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń; 9) Kontrola zabezpieczenia placu budowy; 10) Monitorowanie przebiegu inwestycji pod względem technicznym i organizacyjnym oraz pod względem czasowym (zgodności z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym) oraz bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach występujących w trakcie realizacji robót. Przedstawienie podejmowanych działań zapobiegawczych i proponowanie działań naprawczych; 11) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą robót, w tym niezbędnych robót dodatkowych – sporządzanie protokołów konieczności zawierających opis występujących problemów technicznych, koniecznych do wykonania robót i ewentualnych zmian w dokumentacji, z uwzględnieniem zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych, weryfikacja kosztorysów przedstawionych przez wykonawcę robót i przedłożenie kompletu dokumentów do akceptacji Zamawiającego; 12) W przypadku rozwiązania/odstąpienia od umowy z wykonawcą robót lub odstąpienia przez wykonawcę robót od realizacji zadania – przedstawienie zamawiającemu protokołu prac prawidłowo wykonanych i zakończonych do dnia odstąpienia wraz z ich rozliczeniem dokonanym w oparciu o kosztorys ofertowy wykonawcy robót; 13) Przedkładanie, na żądanie Zamawiającego, okresowych sprawozdań z realizacji nadzorowanej inwestycji i udzielanie Zamawiającemu informacji na potrzeby sprawozdawczości; 14) Dokonywanie bez zbędnej zwłoki odbioru robót zanikających i ulegający zakryciu; 15) Nadzorowanie prowadzonych badań, prób i rozruchów. Weryfikacja i zatwierdzanie przedstawianych przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych; 16) Sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych zamawiającego z wykonawcą robót, w oparci o obowiązujący harmonogram rzeczowo-finansowy i dokumenty przedstawione przez wykonawcę robót; 17) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót; 18) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów; 19) Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 20) Przeprowadzanie odbiorów częściowych; 21) Prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczaniem umów z Wykonawcami robót lub Dostawcami oraz kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umownymi z Wykonawcą robót budowlanych oraz dostawcą sprzętu i wyposażenia; 22) Ciągłe monitorowanie wykonywania robót przez podwykonawców, a w szczególności: a) posiadanie wiedzy na temat wykonywania robót przez podwykonawców i nadzorowanie dokonywania wpisu do dziennika budowy o wykonywaniu robót przez konkretnego podwykonawcę, b) nadzorowanie poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji robót budowlanych, a zwłaszcza stwierdzania zawarcia umów o podwykonawstwo wg zatwierdzonego projektu umowy, 23) Sporządzanie dokumentacji fotograficznej z postępu realizacji inwestycji; 24) Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; 25) Podczas nieobecności którejkolwiek z osób realizujących umowę (pn. z powodu urlopu lub choroby), zapewnienie krótkoterminowego zastępstwa na cały okres nieobecności tej osoby. Osoby zastępujące muszą posiadać kwalifikacje nie niższe niż zastępowani inspektorzy i podlegają akceptacji Zamawiającego. W przypadkach wymagających zastępstwa na okres dłuższy niż 1 miesiąc, wykonawca ma obowiązek zaproponować zmianę osoby pełniącej obowiązki inspektora, z własnej inicjatywy lub na wniosek Zamawiającego; 26) W sytuacjach tego wymagających, w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, zapewnienie wsparcia i pomoc technicznej przez dodatkowych specjalistów; 27) Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; 2.2 Na etapie odbioru końcowego: 1) Sprawdzanie kompletności dokumentów odbiorowych; 2) Zweryfikowanie oraz zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją fotograficzną innymi dokumentami związanymi z nadzorowaną inwestycją; 3) Przeprowadzenie odbioru końcowego robót i przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru technicznego; 5) Przygotowanie końcowego rozliczenia rzeczowo-finansowego z realizacji inwestycji. 2.3 W okresie gwarancyjnym: 1) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych; 2) Nadzór nad pracami związanymi z usuwaniem wad i usterek; 3) Odbiór wykonanych prac i potwierdzanie na piśmie usunięcia wad czy usterek; 3. W przypadku dysponowania zespołem osób, Wykonawca ustanowi Kierownika Zespołu, który będzie odpowiadać za bezpośrednie kontakty z Zamawiającym i Wykonawcą oraz będzie koordynować realizację zadań i obowiązków wymienionych w pkt.2. 4. Charakterystyka robót nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad przebudową budynku przedszkola w Pile Pierwszej i dostosowaniem budynku do wymogów pobytowych, sanitarnych i edukacyjnych, a także przeciwpożarowych oraz BHP i sanitarnych, w tym w szczególności przystosowania Obiektu dla osób niepełnosprawnych. Budynek istniejący to obiekt wolnostojący, w części podpiwniczony, jednokondygnacyjny, wybudowany w latach sześćdziesiątych XX wieku. Obiekt o podstawie prostokąta o wymiarach 13,92 m x 28,19 m z wysuniętą częścią środkową - wejściową i bocznymi skrzydłami. Wysokość budynku: 8,55m. Konstrukcja budynku tradycyjna. Fundamenty i ściany fundamentowe murowane wykonane z cegły ceramicznej pełnej, grubości: 64 cm (fundamenty), 51cm (ściany ). Obiekt wyposażony w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną (szambo podłączone do zrealizowanego przyłącza kanalizacji sanitarnej), centralnego ogrzewania (tradycyjna węglowa kotłownia własna). Zakres rzeczowy robót będzie obejmował : 1) w poziomie piwnic; a) likwidacja dotychczasowej szatni usytuowanej na korytarzach, b) obniżenie posadzek pomieszczeń i korytarzy celem uzyskania minimalnej wymaganej wysokości, tj. 220 cm, c) obniżenie posadzki w kotłowni i pomieszczeniu składu opału (uzyskanie minimalnej wysokości w świetle- 250 cm), d) zapewnienie wymaganego doświetlenia w kotłowni poprzez wykonanie dodatkowego otworu okiennego, e) przystosowanie istniejącego pomieszczenia na potrzeby socjalno-sanitarne personelu kuchni, f) wykonanie pomieszczenia porządkowego w poziomie piwnicy, g) likwidacja magazynków związanych z zapleczem obecnej kuchni, h) likwidacja istniejącej klatki schodowej nie spełniającej wymogów i wykonanie nowej; 2) w poziomie parteru: a) przeznaczenie istniejącego wejścia głównego do przedszkola tylko na potrzeby przedszkola (dostarczenie i odbiór dzieci przez rodziców lub opiekunów, wejście dla personelu dydaktycznego i dyrekcji przedszkola), b) przystosowanie pomieszczeń celem wprowadzenia trzech grup (oddziałów) przedszkolnych (3x15 osób), c) wykonanie pomieszczeń sanitarnych dla dzieci (WC, umywalka) dostępnych bezpośrednio z sal zajęć z możliwością kontroli dziecka (specjalne drzwi do kabiny WC, czy dodatkowe okienko zapewniające wgląd - w ten sposób personel dydaktyczny nie traci kontroli nad daną grupą dzieci, d) likwidacja- przeniesienie pomieszczenia kuchni z pełnym zapleczem, niezależne wejście ( dostawa towaru jak i praca personelu kuchni odbywa się poza strefą przebywania dzieci ), e) wykonanie gabinetu dyrektora-pokoju nauczycielskiego w miejsce pierwotnie zlokalizowanej kuchni, f) wykonanie toalety dla rodziców i personelu dostępnej bezpośrednio z holu głównego, g) wykonanie szatni dzieci z zespołem szafkowym w holu głównym, h) gruntowna przebudowa klatki schodowej (likwidacja obecnej nie spełniającej wymogów) - klatka schodowa służy tylko jako dojście do pomieszczeń piwnicznych i na poddasze nieużytkowe; 3) w poziomie strychu: a) gruntowna przebudowa klatki schodowej (likwidacja obecnej nie spełniającej wymogów), b) zamknięcie schodów obudową o odporności ogniowej EI 60 i drzwiami o odp. EI 30, c) wykonanie wyłazów dachowych pełniących również rolę doświetlenia (usytuowanie w obrębie kominów); 4) roboty budowlane mające na celu uzyskanie poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej: a) wykonanie drzwi ewakuacyjnych na zewnątrz (drzwi z sal zajęć dla dzieci i drzwi wejściowe i wiatrołapu), b) wykonanie drzwi pośrednich prowadzących do drugiego wyjścia ewakuacyjnego otwieranych na zewnątrz, c) wydzielenie kotłowni na opał stały w kondygnacji piwnic poprzez obudowę ścianami i stropem w klasie odporności ogniowej EI 60, zamykane drzwiami w klasie odporności ogniowej EI 60 od pomieszczenia składu opału, d) wydzielenie pomieszczenia składu opału w kondygnacji piwnic poprzez obudowę ścianami i stropem w klasie odporności ogniowej EI 120, zamykane drzwiami w klasie odporności ogniowej EI 60 od pomieszczenia kotłowni, e) wydzielenie pomieszczeń piwnicznych od przebudowywanej klatki schodowej ścianami w klasie odporności ogniowej EI 60, zamykane drzwiami w klasie odporności ogniowej EI 30 na klatkę schodową, f) wydzielenie strychu od przebudowywanej klatki schodowej ścianami w klasie odporności ogniowej EI 60, zamykane drzwiami w klasie odporności ogniowej EI 30 na klatkę schodową, g) wydzielenie-zamknięcie kondygnacji piwnic poprzez drzwi w klasie odporności ogniowej EI 30 w rejonie klatki schodowej, h) wydzielenie klatki schodowej na każdej kondygnacji od strony korytarzy i pomieszczeń bezpośrednio z niej dostępnych, ścianami o klasie odporności ogniowej REI 60 z zamknięciem otworów w tej ścianie drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30, wyposażonymi w samozamykacze, i) wykonanie instalacji przeciwpożarowej hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym na parterze w budynku- lokalizacja hydrantów zgodnie z częścią rysunkową, j) montaż instalacji oświetlenia ewakuacyjnego wszystkich dróg ewakuacyjnych oraz w wybranych pomieszczeniach jak: sale dzieci w przedszkolu, k) wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, zapewniającego odłączenie energii elektrycznej z całego budynku w przypadku pożaru; 5) roboty budowlane mające na celu dostosowanie obiektu do obowiązujących wymogów dotyczących ochrony cieplnej budynku: a) termomodernizacja budynku: docieplenie ścian, stropu nad parterem, b) remont kotłowni, a w tym wymiana kotła na paliwo stałe, c) remont instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u, 6) prace dekoracyjno-wykończeniowe mające na celu spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie udogodnień dla osób niepełnosprawnych: a) wykonanie pasków naprowadzających w posadzce – należy przewidzieć pasy w posadzce z wypustkami dla niedowidzących, listwę przewodzącą dla niedowidzących lub niewidomych, zapewniającą wizualny oraz dotykowy kontrast podczas chodzenia. Pasy wykonać z antypoślizgowego czystego kauczuku z wypełniaczami mineralnymi, formowane przy wysokim ciśnieniu nie zawierającymi azbestu, metali ciężkich, dioksyn, cyjanków etc. Użyte materiały winny zapewniać trwały kolor, odporność na starzenie i na promienie UV i utlenianie. Odporny na wszystkie warunki pogodowe od –40o do +800 temperatury otoczenia. Pasy należy układać w pomieszczeniach za pomocą kleju akrylowego lub neoprenu. Przewidzieć pasy białe o szerokości 25 cm. Pasy należy układać zgodnie z zaleceniami producenta oraz przy użyciu materiałów i sprzętu dedykowanego przez producenta. Ostateczna próbka winna podlegać akceptacji Zamawiającego. b) paski naprowadzające na ścianach – należy wykonać kolorowe paski prowadzące jako udogodnienie dla niepełnosprawnych. Paski wykonać z linoleum akustycznego klejonego do ściany. Kolory pasków: pomarańczowy, żółty, czerwony, niebieski, zielony. Paski mają mieć różną grubość dla każdego koloru. Kolor, grubość i wysokość pasków wykonać zgodnie ze szczegółowymi ustaleniami z Zamawiającym. Paski należy kleić do ściany materiałem dedykowanym przez producenta. Próbki wykończenia należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego. c) tabliczki Braille´a – należy wykonać np. z płyt drewnianych o grubości 2 cm. Narożniki płyt należy zaokrąglić – promień zaokrąglenia 10 mm. Tablice informacyjne należy pokryć laminatem. Kolorystyka i wymiary tablic według ustaleń z Zamawiającym. Wysokość tablic należy dostosować do wysokości opasek drzwiowych: 210 cm. Do tablic informacyjnych zastosować litery i znaki przestrzenne samoprzylepne – kolor biały. Elementy samoprzylepne umieścić według rysunków tablic wg wzoru (przykładu) otrzymanego od Zamawiającego. Elementy z alfabetem Braille´a należy wykonać z linoleum akustycznego jako tabliczki o wymiarach 250x350 mm wraz z przyklejonymi w odpowiedniej konfiguracji kółkami o średnicy 5 mm. Kolorystykę oraz konfigurację należy dostosować do odpowiednich tablic. Gotowe tabliczki należy przykleić do płyty w odpowiedniej konfiguracji. Gotowe tabliczki należy przykleić do płyty w odpowiedniej konfiguracji. Tablice przymocować do ściany za pomocą kotew odpowiednich dla rodzaju warstwy nośnej ściany. d) osłony grzejników – osłona złożona z elementów wykonanych ze sklejki. Osłony do grzejników dostosować indywidualnie do wymiarów każdego grzejnika. Przy doborze osłony należy uwzględnić odpowiedni odstęp elementów osłony po bokach oraz nad grzejnikiem w celu zapewnienia odpowiedniej cyrkulacji powietrza. Odstęp elementów powinien być równy grubości grzejnika. Poszczególne elementy osłon należy łączyć z użyciem materiałów i elementów dedykowanych przez producenta sklejki. Osłony grzejników przymocować do ściany używając kotew dedykowanych przez producenta oraz dostosowanych do rodzaju warstwy nośnej ściany. Odsłonięte elementy montażowe (główki śrubek, mimośrody itp.) należy zabezpieczyć zaślepkami w kolorystyce dopasowanej do kolorystyki osłony. e) kolorowe obramowania drzwi – ościeżnice oraz opaski wskazanych drzwi należy wykonać np. w laminacie w kolorze ustalonym z Zamawiającym. Odcienie kolorów należy dobrać w taki sposób, aby całość obramowania skontrastować w stosunku do skrzydła drzwi. 7) roboty budowlane w zakresie instalacji sanitarnych : a) roboty kanalizacyjne : Piony kanalizacyjne muszą być bezwzględnie zabudowane. Wszystkie podejścia pod syfony wykonać w bruzdach lub zabudować. Wszystkie urządzenia podłączone do instalacji kanalizacyjnej muszą być zaopatrzone w syfon. Do pionów należy podłączyć podejścia do poszczególnych przyborów sanitarnych. Ścieki sanitarne będą odprowadzane do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej. Ścieki technologiczne z kuchni przed odprowadzaniem do kanalizacji będą podczyszczone poprzez separator tłuszczu. b) układy wentylacyjne : Wentylacja kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych realizowana będzie przez nawiewną podwieszaną centralę wentylacyjną o wydatku 988 m3/ :h, okap kuchenny oraz wentylatory wyciągowe. Powietrze nawiewane będzie do pomieszczeń poprzez sieć kanałów wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej izolowanej warstwą 30 mm wełny mineralnej, kratki wentylacyjne z podwójnym rzędem kierownic oraz przepustnicami. Wywiew realizowany przez okap kuchenny i wentylatory wyciągowe. Wentylatory łazienkowe włączane z światłem i wyłączane z opóźnieniem. c) instalacja c.o. : Instalacja centralnego ogrzewania pracować będzie przy parametrach 80-60°C dla c.w.u i 70-50 dla inst. grzejnikowej i nagrzewnicy centrali. Obieg wymuszony, dwu rurowy z rozdziałem dolnym, wykonany z przewodów z rur stalowych ocynkowanych łączonych przez zacisk w obiegach grzejnikowych i nagrzewnicy. Rozprowadzenie ciepła na wysokim parterze do grzejników za pomocą rozdzielaczy grzejnikowych. W celu pokrycia zapotrzebowania na ciepło przyjęto kocioł węglowy na ekogroszek z dodatkowym paleniskiem. Moc cieplna kotła: Q = 50 kW. Kocioł będzie zasilał wymiennik płytowy instalacji centralnego ogrzewania i nagrzewnicę wentylacyjną. Podgrzewacz cwu będzie zasilany bezpośrednio z kotła przed wymiennikiem. 8) roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych : Stan istniejący. Budynek zasilany jest przyłączem elektroenergetycznym napowietrznym ze słupa linii napowietrznej. Moc umowna budynku wynosi 14 kW z zabezpieczeniem głównym 25 A. Do wykonania nowa instalacja elektryczna oświetleniowa, gniazd wtykowych, zasilania technologii kotłowni, oświetlenia ewakuacyjnego, zasilania wentylacji. 9) roboty budowlane w zakresie instalacji teletechnicznych : a) instalacja teleinformatyczna : W pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach przedszkolnych przewiduje się zainstalowanie gniazd teleinformatycznych podwójnych 2xRJ45, w topologii gwiazdy z punktem centralnym w szafie dystrybucyjnej PD. Szafę zlokalizowano w pomieszczeniu biurowym. Gniazda teleinformatyczne montować obok gniazd elektrycznych. Dla doprowadzenia mediów do budynku należy wykorzystać istniejące przyłącze telekomunikacyjne doprowadzone do pomieszczenia biurowego. System okablowania strukturalnego ma zapewnić niezawodną i wydajną warstwę fizyczną sieci teleinformatycznej, która zagwarantuje wystarczający zapas parametrów transmisyjnych dla działania dzisiejszych i przyszłych aplikacji transmisyjnych. b) instalacja telewizji dozorowej W budynku wykonać instalację telewizji dozorowej. Kamery wizyjne instalować na zewnętrznych ścianach, zapewniając dozór wszystkich ścian zewnętrznych z otworami (okna, drzwi) oraz wewnątrz. c) instalacja domofonowa W budynku przewidziano wykonanie instalacji przywołania za pomocą systemu domofonowego. Instalacja ma umożliwić stałe zamknięcie drzwi, chroniąc przed wejściem osób niepożądanych na teren budynku. 10) Wyposażenie pomieszczeń Szczegółowy zakres prac nad którym będzie prowadzony nadzór inwestorski opisany jest w dokumentacji projektowej oraz STWiORB zamieszczony na stronie http://www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=427&x=4&y=8 przetarg: Przebudowa przedszkola z oddziałem integracyjnym w Pile Pierwszej 5. Informacje w zakresie wymagań dotyczących zatrudniania na podstawie umów o pracę. Wykonywanie czynności określonych przedmiotem zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony a art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 500,00 złotych, słownie: pięćset złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wręczycy Wielkiej Nr rachunku 64 8249 0001 2001 0000 0912 0015 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego, dla zadania pn.: „Przebudowa przedszkola z oddziałem integracyjnym w Pile Pierwszej” 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach