Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 25-622 Kielce, ul. Lecha 11a
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 3452880 , fax. 3452880
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o.
ul. Lecha 11a 11a
25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 3452880, fax. 3452880
REGON: 29041402400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie czynności inwestora zastępczego związanej z realizacją zadania inwestycyjnego - Budowa siedziby Zamawiającego w systemie zaprojektuj wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis Zadania inwestycyjnego na którym będzie wykonywana usługa określa program funkcjonalno-użytkowy oraz koncepcja realizacji inwestycji stanowiąca załącznik do SIWZ. Na podstawie wymienionego dokumentu wykonawca będzie wykonywał czynności przewidziane dla Inwestora zastępczego przy realizacji budowy siedziby Zamawiajacego w sytemie zaprojektuj wybuduj Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do Umowy pt. Wykaz obowiązków i zakres czynności Inwestora Zastępczego, stanowiący wraz z umową załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000 PLN (cztery tysięcy zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1ustawy o spełnieniu warunków podmiotowych oraz spełniają warunki, dotyczące; 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Na potwierdzenie należy złożyć: Złożyć oświadczenie na załączonym druku 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; Na potwierdzenie należy złożyć : Wykaz wykonanych usług jako inwestor zastępczy w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania dla przynajmniej 2 zakończonych inwestycji, jedna o wartości min. 5 milionów PLN dla budowy obiektu użyteczności publicznej , druga inwestycja budowlana o wartości 10 milionów PLN. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Na potwierdzenie należy złożyć : 1.3.1 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności architektoniczno-budowlanej, 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń, 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych bez ograniczeń oraz 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć : 1.4.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 100 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4.2 opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. 1.4.3 Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt. 1.4 dotyczącej tych podmiotów. Uwaga; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.5 Nie podlegają wykluczeniu. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, następujących dokumentów: 1.5.1 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na załączonym druku; Jeżeli wykonawca wykazał spełnianie warunków podmiotowych, polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żądać przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1.5 Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Wykaz i dokumenty uprawnień budowlanych osób wymienionych w postawionym warunku o dysponowaniu osobami wraz z aktualnymi zaświadczeniami dla tych osób o przynależności właściwej Izby Samorządu Zawodowego Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowej wykonawcy w wysokości wymaganej w postawionym warunku Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości wymaganej w postawionym warunku wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzający należyte wykonanie zamówienia zgodnie z postawionym warunkiem. W/w dokumenty mają potwierdzać spełnienie postawionych warunków podmiotowych Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania: Podpisane oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy - załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielen.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Jędrzejów - Etap II
Dodano: 2014-07-18 - Inżynier Kontraktu dla robót budowlanych
Dodano: 2013-04-12 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Pińczowie przy ulicy Republiki Pińczowskiej
Dodano: 2011-11-18 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Ożarowie przy ulicy Stodolnej
Dodano: 2011-06-07 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad zadaniem- Zagospodarowanie centrum wsi Skrzelczcyce, gm. Pierzchnica
Dodano: 2010-10-21 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: 1.Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego, 2.Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza
Dodano: 2010-04-30 - Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel zrealizowanie inwestycji, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka , w ramach projektu Świętokrzyski Szlak Archeo- Geologiczny, a związanego z budową obiektów: Zadanie 1. Budowa Centrum Geoedukacji w Kielcach Zadanie 2. Budowa zespołu obiektów obsługujących Rezerwat Archeologiczno Przyrodniczy w Krzemionkach
Dodano: 2010-04-29 - Wykonywanie czynności inspektora nadzoru związanej z realizacją zadania inwestycyjnego - Budowa Kanalizacji Sanitarnej z przykanalikami oraz pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym dla aglomeracji Zawichost - miasto Zawichost
Dodano: 2010-04-07 - Wykonywanie czynności inwestora zastępczego związanej z realizacją zadania inwestycyjnego - Modernizacja i rozbudowa Szpitala Powiatowego w Chmielniku
Dodano: 2009-12-29 - Pełnienie Zastępstwa Inwestycyjnego oraz pełnienie obowiązków Inżyniera nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3
Dodano: 2009-04-29