Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: 1.Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego, 2.Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego 65B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 041 3481920
  • Data zamieszczenia: 2010-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego 65B 65B
    25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3481900, 3481904, fax. 041 3481920
    REGON: 01251326200203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą: 1.Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego, 2.Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie pełnego zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji inwestycji pod nazwą: -Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ulicy Słowackiego, -Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Staszowie przy ulicy Mickiewicza, która polegać będzie na: 1)współpracy przy zorganizowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, 2)wykonywaniu czynności inwestora zastępczego w trakcie realizacji inwestycji, 3)wykonywaniu czynności inwestora zastępczego w okresie rękojmi i gwarancji. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowego-finansowego (Harmonogramu Inwestycji) określającego terminy zadań objętych jego obowiązkami z zastrzeżeniem terminów określonych przez Zamawiającego. Roboty budowlane muszą zostać zakończone nie później niż do 31.10.2011roku. Przez zakończenie robót budowlanych Zamawiający rozumie dopuszczenie inwestycji do użytkowania. Zakres robót budowlanych do wykonania: - roboty budowlane (roboty ziemne, fundamentowe, żelbetowe, murowe, roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych, elewacje, roboty wykończeniowe- podłoża i posadzki, wykończenie ścian i sufitów, balustrady schodowe, stolarka-ślusarka drzwiowa, stolarka okienna, wyposażenie, ogrodzenie, drogi, parking, chodniki, zieleń), - instalacje zewnętrzne (deszczowa, wodociągowa, sanitarna) i wewnętrzne (wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacyjna), instalacje elektryczne, instalacje sygnalizacji alarmu pożaru (SAP), instalacje systemu włamania i napadu (SWiN), instalacje odgromowe, sieć strukturalna. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do szczegółowego wykonania następujących obowiązków: W zakresie postępowania przetargowego: 1)Współpraca z Zamawiającym przy przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót budowlanych w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w charakterze eksperta, w zakresie: a)sprawdzenia prawidłowości dokumentacji projektowej jaką dysponuje Zamawiający w zakresie jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, b)weryfikacji kosztorysu inwestorskiego, c)opracowania SIWZ, d)udzielania odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące SIWZ, e)oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty na roboty budowlane; 2)Opracowanie z wybranym Wykonawcą robót budowlanych i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. Zatwierdzony harmonogram rzeczowo-finansowy stanowić będzie załącznik do umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. W zakresie dokumentacji: 1)Weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej i prawno-administracyjnej (decyzje, pozwolenia, uzgodnienia) w zakresie kompletności i zgodności z aktualnymi przepisami, 2)Zgłaszanie, w przypadku powstania takiej konieczności, projektantowi zastrzeżeń do projektu i dokonywanie w porozumieniu z nim stosownych uzgodnień; W zakresie wykonawstwa robót 1)Przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej, 2)Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie ich Wykonawcy robót przy udziale Zamawiającego, 3)Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w inwestycji ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami ustawy- Prawo budowlane, 4)W trakcie realizacji inwestycji prowadzenie kompleksowe spraw związanych z: a)wejściem na teren nie będący w zarządzie inwestora (zgody, powiadomienia, umowy), b)nadzorowania i koordynowania robót wymagających: -przerw w dostawie energii elektrycznej, gazu, wody i innych, -zajęcia pasa drogowego lub zamknięcia ruchu lokalnego. 5)Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy, jego zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizacji inwestycji, 6)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, 7)Udział w odbiorach robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, 8)Sporządzanie protokołów odbioru elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, 9)Opracowywanie sprawozdań z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego i przedstawianie ich Zamawiającemu w następującym cyklu: -raporty comiesięczne zawierające informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, ocenę wykonawców, ocenę jakości wykonywanych robót i występujących głównych problemów, Raporty należy złożyć Zamawiającemu w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, -raporty interwencyjne dotyczące nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji przekazywane do upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w terminie 2 dni od zdarzenia, -raporty rozliczeniowe składane w terminie 14 dni od zakończenie określonego etapu inwestycji określonego w Harmonogramie Inwestycji, 10)Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, 11)Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, 12)Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych, z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, 13)Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie budowy i przestrzeganiem przepisów ppoż, bhp przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy- podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 14)Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 15)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 16)Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji (robot budowlanych i instalacyjnych) i odbioru ostatecznego, tj.: a)stwierdzenie gotowości odbioru, b)powołania w uzgodnieniu z Zamawiającym komisji odbiorowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, c)dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od Wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu, d)przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru robót i dokumentacji powykonawczej, e)uzyskania pozwolenia na użytkowanie, f)dokonania odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. 17)Egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek, stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 18)Udział w rozruchu inwestycji, 19)Obowiązkowe uczestnictwo w corocznych oraz końcowym przeglądzie gwarancyjnym. W zakresie rozliczeń finansowych 1)Akceptacja faktur częściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem rachunkowym i pod względem ich zgodności z zakresem wykonanych robót i zgodności z umową zawartą z Wykonawca robót budowlanych, 2)Sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót, 3)Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty został zastrzeżony w zawartej umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 4)Rozliczenie końcowe inwestycji w oparciu o aktualną Klasyfikację Środków Trwałych. Zadania w czasie trwania rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych 1)Przeprowadzanie w okresie gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i użytkowników wraz ze spisaniem protokołu określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, 2)Nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i użytkowników protokołu z usunięcia wad i usterek, 3)W przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę robót budowlanych wad i usterek -naliczenie w porozumieniu z Zamawiającym kar umownych z tego tytułu, 4)Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym. Zamawiający dostarczy dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie). Uwaga: Zobowiązuje się Wykonawców do zachowania poufności materiałów otrzymanych do przetargu w stosunku do zainteresowanych przyszłym przetargiem na roboty budowlane związanych z przedmiotowym zadaniem. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje: -zawarcia umowy ramowej, -udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, -aukcji elektronicznej, -zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 5.Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 6.Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 1.090,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćdziesiąt zero groszy), a wymagane wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi w złotych polskich odpowiednio: Część I - 580,00 zł, słownie zł: pięćset osiemdziesiąt zero groszy, Część II - 510,00 zł, słownie zł: pięćset dziesięć zero groszy, 2.Wadium dla całości zamówienia lub dla jego poszczególnych części Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12 maja 2010r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: -Nazwa banku i nr rachunku bankowego: NBP O.O Kielce 42 1010 1238 0840 5518 9320 0000 -Nazwa i adres Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B 25-389 Kielce -Tytuł: Wadium - przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inwestora zastępczego - część ... Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się już na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz musi wskazywać część zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt 11, po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kielce@krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach