Przetargi.pl
Wykonywanie cyklicznej usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości stanowiących własność i będących w zarządzaniu RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Waryńskiego 16A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3846508 , fax. 048 3627302
  • Data zamieszczenia: 2011-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego 16A 16A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3846508, fax. 048 3627302
    REGON: 67070447500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie cyklicznej usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości stanowiących własność i będących w zarządzaniu RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie cyklicznej usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości stanowiących własność i będących w zarządzaniu RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu liczonych na podstawie: 1.1. Lokali mieszkalnych wg ilości zamieszkujących w nich osób, tj. 3247 osób, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Lokali użytkowych wg powierzchni lokali tj. 2527,75 m?, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres i charakterystyka przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Ustawienie i obsługę ogólnodostępnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, na terenie zasobów RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu, spełniających wymagania techniczne, higieniczno-sanitarne z podziałem na: a) odpady suche - rozumiane jako PET-y, folie, plastiki, papier, tekturę itp. wyselekcjonowane z odpadów komunalnych, b) odpady budowlane - rozumiane jako frakcja odpadów komunalnych pochodząca z remontów, c) odpady wielkogabarytowe - rozumiane jako odpady komunalne, które nie mogą być umieszczane, ze względu na swoje rozmiary i masę w typowych pojemnikach na odpady (np. meble, wózki dziecięce, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt elektroniczny, deski, materace, itp.), d) odpady mokre - rozumiane jako zmieszane odpady komunalne zawierające odpady ulegające biodegradacji. 2.2 Odpady wywożone będą z 21 punktów tj. miejsc odbioru odpadów znajdujących się na nieruchomościach wykazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Ilość punktów odbioru może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanej liczby mieszkańców lub powierzchni użytkowych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Podane liczby mieszkańców i powierzchni użytkowej służą do obliczenia wartości zamówienia w przedmiotowym przetargu i porównania treści ofert. Rozliczenie za wykonane na rzecz Zamawiającego przedmiotowe usługi nastąpi w cyklach miesięcznych. Podstawą obliczenia należności za wykonaną w miesiącu usługę będzie iloczyn ceny jednostkowej odbioru odpadów komunalnych i ilości faktycznie wykonanych i potwierdzonych przez pracownika Zamawiającego usług (odbiorów) z uwzględnieniem ilości osób i powierzchni użytkowej. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia, jak również w jego realizacji, nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.). 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 6.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 6.4. Wykonanie usługi w sposób niepowodujący żadnych niepotrzebnych przeszkód i niedogodności dla mieszkańców oraz służb administracyjnych. 6.5. Wykonawca opracuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych (suchych, budowlanych, wielkogabarytowych, mokrych) w uzgodnieniu z Biurem Przygotowania Nieruchomości i Zarządzania Zasobem Własnym Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy i przedstawi go do akceptacji. 6.6. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych obowiązujące w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 6.7. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na transport odpadów obowiązujące w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 6.8. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wymagań i obowiązków określonych w umowie oraz wynikających z przepisów prawa. 6.9. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania ciągłości usługi w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się sytuacji, w której Wykonawca przerwie realizację przedmiotu zamówienia m.in. z uwagi na uszkodzenie pojemnika bądź pojazdu itp. 7. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 7.1. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7.2. Wykonawca zobowiązuje się do rozmieszczenia odpowiedniej ilości i typu pojemników na poszczególne rodzaje odpadów w uzgodnieniu z Biurem Przygotowania Nieruchomości i Zarządzania Zasobem Własnym Zamawiającego. Ilość i typ rozmieszczonych pojemników powinna spełniać wymogi mieszkańców oraz zapewnić utrzymanie ładu i porządku w miejscu zbiórki odpadów, a także zabezpieczyć przed występowaniem przepełnienia pojemników. Pojemniki na odpady budowlane i wielkogabarytowe będą rozmieszczane w terminach ustalonych z BPNiZZW Zamawiającego. 7.3. Wykonawca będzie na bieżąco odbierał odpady komunalne z poszczególnych nieruchomości, zmiany w tym zakresie mogą być wprowadzane przez Wykonawcę jedynie za zgodą Zamawiającego. 7.4. Wykonawca zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Radomia zapewni należytą staranność przy odbiorze odpadów z zachowaniem minimalnej częstotliwości ich odbioru przyjmując dla: a) odpadów suchych - co najmniej 1 raz na tydzień, b) odpadów mokrych - co najmniej 2 razy w tygodniu, c) odpadów budowlanych, wielkogabarytowych - wg harmonogramu. W przypadku konieczności odbioru odpadów częściej niż przewiduje to harmonogram, Zamawiający zgłosi Wykonawcy telefonicznie bądź faksem potrzebę odbioru odpadów. 7.5. Wykonawca będzie przyjmował i rozpatrywał reklamacje związane z prowadzoną przez siebie działalnością w zakresie wywozu nieczystości oraz terminowego i starannego świadczenia usług. 7.6. Wykonawca będzie także zabierał odpady zalęgające obok przepełnionych pojemników. 7.7. Wykonawca zobowiązuje się do comiesięcznego dostarczania faktury VAT wraz z wykazem nieruchomości, z których odebrał odpady z podaniem informacji o ilości osób i powierzchni użytkowej. 7.8. Wykonawca będzie wystawiał napełnione pojemniki z punktów odbioru odpadów oraz ustawiał je po opróżnieniu na właściwe miejsce. 7.9. Wykonawca uprzątnie punkty odbioru odpadów po opróżnieniu i załadunku pojemników z odpadami do specjalistycznego pojazdu. 8. Wymagania dotyczące pojemników i sprzętu: 8.1. Wykonawca powinien posiadać pojemniki do gromadzenia odpadów określonych w niniejszej specyfikacji w ilości i rodzaju, które zapewnią Zamawiającemu ciągłość usług tj.: a) zapewniające gwarancję bezpieczeństwa dla obsługi podczas ich opróżniania i dla osób zbierających odpady oraz powinny być dopasowane do urządzeń załadowczych pojazdów, b) spełniające wymagania obowiązujących Polskich Norm lub posiadać deklarację zgodności, wystawioną przez producenta - ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.), c) zabezpieczające i chroniące zebrane odpady przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych. 8.2. Na pojemnikach do gromadzenia odpadów zostanie umieszczona nazwa (logo) oraz numer telefonu Wykonawcy. 8.3. Wykonawca powinien posiadać specjalistyczne pojazdy samochodowe w ilości i rodzaju, które zapewnią możliwość odbioru odpadów komunalnych selektywnie gromadzonych w zasobach Zamawiającego z podziałem na rodzaje określone w niniejszej specyfikacji. Pojazdy powinny umożliwiać zbiórkę odpadów z różnych typów pojemników, być dostosowane do wąskich, utrudnionych dojazdów do posesji (o szerokości do 3 m) oraz powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę, zabezpieczenia przed wydzielaniem odrażającej woni. 8.4. Zachowanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego użytkowanych pojazdów, a także pojemników służących do gromadzenia odpadów (mycie, dezynfekcja sprzętu powinna zapewniać i odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i wymogów sanitarnych). Jeżeli w opinii Zamawiającego lub jego przedstawiciela stan sanitarny użytkowanego sprzętu (w tym czystość i estetyka zewnętrzna pojazdów, pojemników) nie jest właściwa, Wykonawca zastosuje się do wydanych przez Zamawiającego w tym zakresie zaleceń. 8.5. Naprawy eksploatacyjne i konserwacje pojemników przez cały okres ważności Umowy, jak również wymiana uszkodzonych i zużytych pojemników na sprawne, spełniające wymogi higieniczno-sanitarne oraz bieżące uzupełnianie brakujących pojemników w wyniku kradzieży, Wykonawca będzie realizował w terminie 5 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego wezwania wystawionego za pośrednictwem faksu o konieczności wymiany bądź uzupełnienia. 9. Wymagania dotyczące usługi: 9.1. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z zaleceniami przedstawiciela Zamawiającego w szczególności przestrzeganie w swoim zakresie obowiązującego Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Miasta Radomia uchwalonego na podstawie art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm. ). 9.2. Usługę należy wykonywać zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rtbs.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach