Przetargi.pl
Wykonywanie bieżących robót remontowych oraz robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i lokali, usuwanie i zabezpieczanie awarii oraz wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach oraz urządzeniach i instalacjach terenowych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy (dalej też: ZGN) oraz w lokalach gminnych znajdujących się w budynkach nie będących w administracji ZGN, położonych na terenie DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżących robót remontowych oraz robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i lokali, usuwanie i zabezpieczanie awarii oraz wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach, lokalach oraz urządzeniach i instalacjach terenowych na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy (dalej też: ZGN) oraz w lokalach gminnych znajdujących się w budynkach nie będących w administracji ZGN, położonych na terenie DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z 6 części (6DOM-ów). Część I DOM Służewiec, Część II DOM Madalińskiego, Część III DOM Konduktorska Część IV DOM Wierzbno”, Część V DOM Wiśniowa, Część VI DOM Polkowska. W ramach każdej z części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i lokali, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywania czynności niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach oraz urządzeniach i instalacjach terenowych na terenach zarządzanych i administrowanych przez ZGN, oraz w lokalach gminnych znajdujących się w budynkach nie będących w administracji ZGN położonych na terenie DOM …………………….. , polegających na wykonaniu: 1. robót wyszczególnionych w „ramowym” przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Rozdział VI siwz) w szczególności: 1.1.: Roboty elektryczne: -Demontaż opraw i przewodów . -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie. -Wymiana lub montaż przewodów wtynkowych lub kabelkowych układanych w tynku bez kucia i zaprawiania: • płaskich DYp, YDYp – YDYp, • – zasilenie do lokalu YDYp 3x4 , • gniazd wtykowych na YDYp 3x2.5mm², • do oświetlenia na YDYp (2)3(4)x1.5mm², • dla dzwonka i wyłączników 1-bieg, • przewody wyrównawcze DY 4 mm2, • Przewód przyklejany lub układany w tynku - YTKSY 1x2x0,5 - podłączenie unifonu, • Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach o długości przebicia do 1 1/2 ceg. i,1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm, • Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/4 ceg. – Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu (puszek). – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PK 60mm. – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PO 80mm. – Montaż złączy kontrolnych z połączeniem przewodów wyrównawczych. – Przygotowanie podłoża kołki rozporowe plastikowe do mocowania aparatów - dzwonek , domofon , tablica TM. – Montaż odgałęźników instalacyjnych do - uziemienie wyrównawcze /łazienka, kuchnia/. – Wymiana lub montaż dzwonka 230 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów. – Wymiana lub montaż domofonu. – Wymiana lub montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A na 2 biegunowe ze stykiem uziemiającym. – Montaż lub montaż gniazd wtyczkowych IP 44, 2-biegunowych z uziemieniem . – Wymiana lub montaż przełącznika świecznikowego podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż wyłącznika 1-bieg. podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż przycisku 1-bieg. p/t dzw podtynkowego w puszce. – Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe. – Wymiana lub montaż opraw żarowych na oprawy hermetycznych porcelanowe. – Wymiana lub montaż tablic licznikowych z PCV. – Wymiana lub montaż tablicy TM. – Mechaniczne wykonanie otworów dla kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Osadzanie kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Montaż złączy świecznikowych. – Wymiana osprzętu modułowego szynowego - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy. – Montaż lub wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik przeciwporażeniowy. – Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia - kuchenka elektryczna. 1.1.2. Pomiary po robotach elektroinstalacyjnych, – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu – Oględziny instalacji oraz pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego dla obwodu połączeń wyrównawczych – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - każdy następny – Sprawdzenie działania systemu kontroli dostępu domofonu 1.1.3. Roboty towarzyszące: – Wywiezienie gruzu spryzmowanego i materiałów z demontażu – Wykonanie pasów tynku pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi 1.1.4. Roboty poinstalacyjne - m.in. wykonanie rysunków powykonawczych: rozmieszczenia osprzętu i schemat ideowy instalacji elektrycznej 2. robót zapewniających stałe utrzymanie w ruchu instalacji elektrycznej budynków zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów i lokali gminnych znajdujących się w tych budynkach oraz lokali gminnych, znajdujących się w budynkach nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz urządzeń i instalacji terenowych zarządzanych i administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów: DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno”, DOM Polkowska , DOM Wiśniowa, DOM Konduktorska w tym: 2.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów miasta gdy grożą awarią, 2.1.a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do usuwania awarii w ciągu 3-ch godzin od otrzymania telefonicznego, mailem lub w innej formie zgłoszenia o zaistniałej awarii. Skrócenie ,,czasu przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii” punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 19 SIWZ. 2.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie robót naprawczych zgłoszonych przez DOM dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez DOM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych prac naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez DOM zarówno w odniesieniu do budynków i lokali gminnych w budynkach będących i nie będących w administracji DOM jak i urządzeń i instalacji terenowych, 2.3. w zakresie instalacji elektrycznej : a) wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych oraz okresowych przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej budynków zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane na pisemne zlecenie DOM, b) przegląd roczny elementów narażonych na działania atmosferyczne, 2.4. konserwacja domofonów w zakresie nie uwzględnionym w „ramowym” przedmiarze robót (pkt. 3.1.1.SIWZ) na pisemne zlecenie Zamawiającego, 2.5. zgłaszanie do DOM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 3. roboty , o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.2., 3.1.2.3, 3.1.2.4.), SIWZ wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez DOM (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu robót i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem robót i ewentualnie ślepym kosztorysem oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). 4. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru DOM. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), SIWZ wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora –DOM – kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, ślepym kosztorysem, o ile zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o protokoły typowania, obmiary robót oraz wg cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego zał. nr 1 do oferty, a w przypadku braku tych cen na podstawie czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Liczba roboczogodzin, ilość materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego jeżeli był on dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w Normach Zakładowych ZGN w Dzielnicy Mokotów stanowiące Rozdział V SIWZ oraz w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika DOM. Pomiary elektryczne i piorunochronne oraz okresowe przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej budynków, o których mowa w pkt. 3.1.2.3. SIWZ, wykonywane na zlecenie DOM rozliczane będą w oparciu o Normy Zakładowe ZGN oraz podaną w formularzu oferty stawkę robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4.1. Ceny każdego z materiałów - bez kosztów zakupu –rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur. Ceny materiałów na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur nie mogą być wyższe niż średnie ceny materiałów z notowań w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, obowiązujące dla kwartału, w którym będą zlecane roboty. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w w/w publikacjach lub występuje jako cena producencka, dopuszcza się cenę na dany materiał po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed zakupem i wbudowaniem niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz Kierownik DOM zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. Wyklucza się przyjmowanie cen w oparciu o dane katalogowe producentów. 4.2. Ceny pracy sprzętu rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud „IRS” oraz zawarte w „ informacji o cenach czynników produkcji RMS” w kwartale, w którym roboty były zlecane. W przypadkach gdy dany sprzęt nie występuje w w/w publikacjach, dopuszcza się cenę na dany sprzęt po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed wynajęciem sprzętu niewystępującego w publikacjach . Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz kierownik zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. 4.3. Roboty polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1.) SIWZ rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wystawione wyprzedzająco zlecenie z protokołem typowania robot, a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez DOM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały i sprzęt użyty przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4.4. Roboty polegające na wykonaniu drobnych napraw remontowych i konserwacyjnych oraz usunięciu drobnych awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.3., 3.1.2.4.) SIWZ wycenionych na kwotę nie wyższą niż 100 zł netto (np. montaż kuchenki elektrycznej dwupłytkowej , wymiana łącznika lub oprawy oświetleniowej w części wspólnej budynku itp.) rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że wykonawca będzie miał prawo doliczenia do nich kwoty dodatku (D) za drobne naprawy uwzględniającego wszelkie koszty organizacji robót m. innymi dojścia, zakupu materiałów, gotowości pracowników, którego wartość poda w ofercie. Uwaga! Max. wartość dodatku za drobne naprawy D bez VAT nie może przekroczyć kwoty 100 zł netto (bez VAT)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na 6 części: 1. dla części I: DOM Służewiec – kwota 2.700,00 zł z VAT, 2. dla części II: DOM Madalińskiego – kwota 1.500,00 zł z VAT, 3. dla części III: DOM Konduktorska – kwota 1.400,00 zł z VAT, 4. dla części IV: DOM Wierzbno – kwota 2.100,00 zł z VAT 5.dla części V: DOM Wiśniowa – kwota 2.300,00 zł z VAT 6.dla części VI: DOM Polkowska – kwota 2.300,00 zł z VAT
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu robót, o których mowa w pkt. 8.1.2.1. SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty, Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia. 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.2.2 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych). W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. wykaz osób- oświadczenie dotyczące kierownika robót – skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 8.1.2.3. SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą. 4. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 8.1.1. SIWZ. 5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.5. i 9.6.. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7. oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t,j, Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.); 8. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 9. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 10. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych, 11. dokumentu gwarancyjnego zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do materiałów przetargowych, 12. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach