Przetargi.pl
Remont rowu opaskowego „B” przy zbiorniku wodnym w Komorowie Wsi

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont rowu opaskowego „B” przy zbiorniku wodnym w Komorowie Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont rowu opaskowego „B” przy zbiorniku wodnym w Komorowie Wsi, gmina Michałowice. 2.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: 1) prac remontowych w poniższym zakresie: a) roboty przygotowawcze, karczowanie drzew i krzewów wraz z jednoczesnym wywozem gałęzi i karp, b) roboty ziemne odmulenie koryt rowów, c) umocnienie koryta rowu, d) roboty konstrukcyjne, wymiana elementów konstrukcyjnych przepustu na rowie opaskowym. 2) Robót, przygotowawczych i remontowych rowu B wraz z budowlami, w tym: a) wykarczowanie dna i skarp rowu z porastających drzew; b) wypełnienie piaskiem wraz z zagęszczeniem dołów po usuniętych drzewach; c) odmulenie rowu; d) wyrównanie skarp; e) remont przepustu o śr. 1,2 m zlokalizowanego w hm rowu "B" 0+71,7 - 0+86,7 polegający na wymianie elementów konstrukcyjnych (przyczółków i przewodu). Projektowane parametry przepustu: - średnica 1,2 m, - długość 15 m; f) remont przepustu o śr. 0,6 m, zlokalizowanego w hm rowu "B" 4+94 - 5+03 będzie polegał na wymianie elementów konstrukcyjnych (przyczółków i przewodu). Projektowane parametry przepustu: - średnica 0,6 m, - długość 9 m. 2.3. Ze względu na zbyt strome nachylenie szczególnie prawej skarpy oraz na konieczność zachowania przynajmniej istniejącej odległości krawędzi skarpy rowu od ogrodzenia prywatnej posesji koniecznym jest wykonanie przez Wykonawcę odcinkowej nadbudowy prawej skarpy rowu. 2.4. Projektowane parametry rowu opaskowego "B": - szerokość dna 0,6 m, - nachylenie skarp 1:2, - spadek dna 1 ‰, - długość rowu 600 m, zlokalizowanego na działkach: 430/4, 6/5, 6/6, 6/7, 50, 126/3, 126/8, 223/1, 358/2, 359/2. 2.5. W ramach Przedmiotu umowy Wykonawca wywiezie wydobyty z rowu namuł. 2.6. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) Przedmiarem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 2) STWiORB stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ, w zakresie dotyczącym tylko w zakresie niniejszego zamówienia tj. rowu opaskowego „B” zlokalizowanego na działkach: 430/4, 6/5, 6/6, 6/7, 50, 126/3, 126/8, 223/1, 358/2, 359/2. 2.7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy. 2.8. Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie i wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobowym posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. 2.9. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia środowiska przed negatywnym wpływem wykonywanych prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu. 2.10. Materiały i urządzenia użyte do wykonania Przedmiotu umowy winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333). 2.11. Jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu umowy będzie zobowiązany do wykonania wszelkich zaleceń pokontrolnych. 2.12. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona opracowanie planu BIOZ, oraz wszystkie inne niezbędne badania i próby umożliwiające należyte wykonanie umowy. 2.13. Prowadzone roboty powinny być na wydzielonym i zabezpieczonym terenie w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę. 2.14. W przypadku, gdy powstanie taka konieczność, Wykonawca uzyska zgody na dojazd ciężkim sprzętem na teren prowadzonych robót. 2.15. Za bezpieczeństwo w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, od chwili rozpoczęcia prac, aż do oddania danego terenu bez ograniczeń, odpowiedzialny jest Wykonawca. 2.16. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania dłużyc i większych gałęzi pochodzących z wycinki Zamawiającemu, natomiast karpy i pozostałe odpady zielone zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie. 2.17. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040) osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności montażowe i demontażowe metodą mechaniczną lub ręczną w szczególności w trakcie wykonywania: robót ziemnych oraz robót montażowych, konstrukcyjnych żelbetowych i betonowych. 2.18. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków finansowych budżetu Województwa Mazowieckiego na zadanie z zakresu budowy i renowacji zbiorników wodnych służących małej retencji. 2.19. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI 2.19.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 36 miesiące od daty odbioru umowy. Ostateczny termin zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert). 2.19.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 2.19.3. Szczegółowy opis dotyczący gwarancji znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, to zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.2.ust. 2: 1) pkt 1– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach