Przetargi.pl
wykonywanie bieżących robót remontowych oraz robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i lokali, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, położonych na terenie DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno”, DOM Polkowska.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie bieżących robót remontowych oraz robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i lokali, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, położonych na terenie DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno”, DOM Polkowska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1. robót wyszczególnionych w „ramowym” przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Rozdział VI siwz) w szczególności: 3.1.1.1.: Roboty elektryczne: -Demontaż opraw i przewodów . -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie. -Wymiana lub montaż przewodów wtynkowych lub kabelkowych układanych w tynku bez kucia i zaprawiania: • płaskich DYp, YDYp – YDYp, • – zasilenie do lokalu YDYp 3x4 , • gniazd wtykowych na YDYp 3x2.5mm², • do oświetlenia na YDYp (2)3(4)x1.5mm², • dla dzwonka i wyłączników 1-bieg, • przewody wyrównawcze DY 4 mm2, • Przewód przyklejany lub układany w tynku - YTKSY 1x2x0,5 - podłączenie unifonu, • Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach o długości przebicia do 1 1/2 ceg. i,1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm, • Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/4 ceg. – Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu (puszek). – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PK 60mm. – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PO 80mm. – Montaż złączy kontrolnych z połączeniem przewodów wyrównawczych. – Przygotowanie podłoża kołki rozporowe plastikowe do mocowania aparatów - dzwonek , domofon , tablica TM. – Montaż odgałęźników instalacyjnych do - uziemienie wyrównawcze /łazienka, kuchnia/. – Wymiana lub montaż dzwonka 230 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów. – Wymiana lub montaż domofonu. – Wymiana lub montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A na 2 biegunowe ze stykiem uziemiającym. – Montaż lub montaż gniazd wtyczkowych IP 44, 2-biegunowych z uziemieniem . – Wymiana lub montaż przełącznika świecznikowego podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż wyłącznika 1-bieg. podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż przycisku 1-bieg. p/t dzw podtynkowego w puszce. – Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe. – Wymiana lub montaż opraw żarowych na oprawy hermetycznych porcelanowe. – Wymiana lub montaż tablic licznikowych z PCV. – Wymiana lub montaż tablicy TM. – Mechaniczne wykonanie otworów dla kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Osadzanie kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Montaż złączy świecznikowych. – Wymiana osprzętu modułowego szynowego - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy. – Montaż lub wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik przeciwporażeniowy. – Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia - kuchenka elektryczna. 3.1.1.2. Pomiary po robotach elektroinstalacyjnych, – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu – Oględziny instalacji oraz pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego dla obwodu połączeń wyrównawczych – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - każdy następny – Sprawdzenie działania systemu kontroli dostępu domofonu 3.1.1.3. Roboty towarzyszące: – Wywiezienie gruzu spryzmowanego i materiałów z demontażu – Wykonanie pasów tynku pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi 3.1.1.4.Roboty poinstalacyjne, -wykonanie rysunków powykonawczych: rozmieszczenia osprzętu i schemat ideowy instalacji elektrycznej 3.1.2. robót zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych oraz lokali gminnych znajdujących się w tych budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz lokali gminnych, znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów i budynków/lokali oświaty DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno”, DOM Polkowska w tym: 3.1.2.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów miasta gdy grożą awarią, 3.1.2.1.a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do usuwania awarii w ciągu 3-ch godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zaistniałej awarii. Skrócenie ,,czasu przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii” punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 19 siwz. 3.1.2.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie robót naprawczych zgłoszonych przez DOM dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez DOM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych prac naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez DOM zarówno w odniesieniu do budynków miasta i lokali gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji DOM jak i urządzeń terenowych, 3.1.2.3. w zakresie instalacji elektrycznej : a) wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych oraz okresowych przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej budynków zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2017 poz. 1332) na pisemne zlecenie DOM, b) przegląd roczny elementów narażonych na działania atmosferyczne, 3.1.2.4. konserwacja domofonów w zakresie nie uwzględnionym w „ramowym” przedmiarze robót (pkt. 3.1.1.SIWZ) na pisemne zlecenie Zamawiającego, 3.1.2.5. zgłaszanie do DOM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 3.1.3. roboty , o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.2., 3.1.2.3, 3.1.2.4.), SIWZ wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez DOM (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu robót i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem robót i ewentualnie ślepym kosztorysem oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). 3.1.4. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru DOM. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), SIWZ wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora –DOM – kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, ślepym kosztorysem, o ile zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o protokoły typowania, obmiary robót oraz wg cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego zał. nr 1 do oferty, a w przypadku braku tych cen na podstawie czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie -kosztorys ofertowy. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego jeżeli był on dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w Normach Zakładowych ZGN w Dzielnicy Mokotów stanowiące Rozdział V siwz oraz w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika DOM. Pomiary elektryczne i piorunochronne oraz okresowe przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej budynków, o których mowa w pkt. 3.1.2.3. SIWZ, wykonywane na zlecenie DOM rozliczane będą w oparciu o Normy Zakładowe ZGN oraz podaną w formularzu oferty stawkę robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.1. Ceny każdego z materiałów - bez kosztów zakupu – w przypadku gdy dany materiał nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur. Ceny materiałów na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur nie mogą być wyższe niż 120% minimalnej ceny i jednocześnie nie wyższe niż najniższe ze średnich cen dla każdego asortymentu podawanych jako ceny materiałów z notowań w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, obowiązujące dla kwartału, w którym będą zlecane roboty. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w w/w publikacjach lub występuje jako cena producencka, dopuszcza się cenę na dany materiał po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed zakupem i wbudowaniem niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz Kierownik DOM zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. Wyklucza się przyjmowanie cen w oparciu o dane katalogowe producentów. 3.1.4.2. Ceny pracy sprzętu - w przypadku gdy dany sprzęt nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud „IRS” oraz zawarte w „ informacji o cenach czynników produkcji RMS” w kwartale, w którym roboty były zlecane. W przypadkach gdy dany sprzęt nie występuje w w/w publikacjach, dopuszcza się cenę na dany sprzęt po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed wynajęciem sprzętu niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz kierownik zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. 3.1.4.3. Roboty polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1.) SIWZ rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wystawione wyprzedzająco zlecenie z protokołem typowania robot, a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez DOM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały i sprzęt użyty przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.4. Roboty polegające na wykonaniu drobnych napraw remontowych i konserwacyjnych oraz usunięciu drobnych awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.3., 3.1.2.4.),. SIWZ zawierających nie więcej niż cztery czynności ( za czynność należy rozumieć pozycje kosztorysowe) oraz wycenionych na kwotę nie wyższą niż 250 zł netto (np. montaż kuchenki elektrycznej dwupłytkowej , wymiana łącznika lub oprawy oświetleniowej w części wspólnej budynku itp.) rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że wykonawca będzie miał prawo doliczenia do nich kwoty dodatku (D) za drobne naprawy uwzględniającego wszelkie koszty organizacji robót m. innymi dojścia, zakupu materiałów, gotowości pracowników, którego wartość poda w ofercie. Uwaga! Max. wartość dodatku za drobne naprawy D bez VAT nie może przekroczyć kwoty 100 zł netto (bez VAT) . 3.2. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty. 3.3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.4. Wykazy budynków gminnych oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych z lokalami gminnymi i lokalami oświaty w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykazy budynków, o których mowa wyżej mogą ulec zmianie w zakresie wskazanych adresów budynków poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 3.5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1, 3, 4 i 5 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6.1. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 3.6.1.1. Dokumentacją techniczną w formie „ramowego” przedmiaru robót, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – stanowiącą Rozdział V SIWZ,. 3.6.1.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.1202, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 3.6.1.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich lub Europejskich Norm i aprobat technicznych, 3.6.1.4. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 3.6.1.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. oraz 3.6.1.6. w sposób zapewniający kulturalną obsługę najemcy. 3.6.2. Materiały i produkty, które będą używane do realizacji zamówienia, powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2019 r. poz.266) i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów, z wyłączeniem wskazanych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 lipca 1998 r. w sprawie określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymagań podstawowych oraz wyrobów wytwarzanych i stosowanych według uznanych zasad sztuki budowlanej (Dz. U. z 1998r., Nr 99, poz.637), posiadać deklarację zgodności z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (AT) lub europejską aprobatą techniczną (ETA). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 3.7. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: a. dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia i tak w przypadku: aa) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, bb) powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; cc) zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. dd) zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zamiany jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z warunkami określonymi w tym zakresie w SIWZ; b. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: aa) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, robót lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); bb) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; cc) wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy, c. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. d. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: aa) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a); bb) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; cc) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców e. zmian – niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; f. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia. 3.8.2.Z wyjątkiem zamian określonych w umowie w § 1 ust 3, 4 i 5, w § 4 ust. 4, 10 i 11 oraz w § 7 ust. 5 istotnych postanowień umowy -Rozdział III SIWZ, wszelkie inne zmiany umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wymagają sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.8.3. W przypadkach, o których mowa w istotnych postanowieniach umowy w § 13 ust.1. lit. b) i c) oraz lit. d) ppkt bb) Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.8.4. W przypadkach, o których mowa w istotnych postanowieniach umowy w § 13 ust.1. lit. a) , c) i f) zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.8.5.Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie robót mieszczących się w zakresie, o którym mowa w istotnych postanowieniach umowy w§ 13 ust.1. lit. b), c) i f) obliczone będzie wg zasad przyjętych w umowie i kwot zawartych w ofercie. 3.8.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wykazu budynków stanowiącego Rozdział IV siwz. 3.8.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia o nowe pozycje Norm Zakładowych Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, które stanowią Rozdział V siwz. 3.8.9. Na etapie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany przedmiaru robót stanowiącego Rozdział VI SIWZ, w zakresie ilości robót i ich rodzajów wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach, co skutkować będzie zmianą kosztorysu zamiennego / powykonawczego Wykonawcy , z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia zaoferowanej przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym ceny. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.9.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia; 3.9.2. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 22 specyfikacji; 3.9.3. udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty na czas minimum 36 miesięcy od daty odbioru. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia – wydłużenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 36 miesięcy stanowi kryterium oceny ofert i punktowane będzie w sposób opisany w pkt. 19 siwz; 3.9.4. zgłaszania się w okresie obowiązywania umowy, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, w dni robocze w godzinach 7-15 niezwłocznie po otrzymaniu telefonicznego wezwania lub po wcześniejszym kontakcie wykonawcy z Zamawiającym w celu pobierania zleceń;. 3.9.5. pełnienia całodobowo usług pogotowia i dyżuru pod numerem telefonu, na który będą mogły być całodobowo zgłaszane przestoje i usterki w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Numer telefonu będzie podany na piśmie dla danego DOM przez Wykonawcę w dacie podpisania umowy; 3.9.6. podpisania umów na świadczenie robót w zakresie określonym w pkt 3.1.1 i 3.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia na warunkach określonych w złożonej i przyjętej ofercie w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych (które wyrażą na to zgodę) wyszczególnionych w Rozdziale IV B specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 3.9.6.1. warunki gwarancji i wykonania zamówienia w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będą zgodne z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji oraz w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.9.6.2. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktur za prace wykonane w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, o których mowa w pkt. 3.9.6. niniejszej specyfikacji, podmiotom, na rzecz których prace będzie wykonywał. 3.10. Zaoferowana przez Wykonawcę we – WZORZE FORMULARZA OFERTY –stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud „Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR” dla II kw. 2019 r. zeszyt nr 36/2019 tj. dla robót elektrycznych: Rnetto= 21,29 PLN Rbrutto= 35,93 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 3.11. Zaoferowany przez Wykonawcę we – WZORZE FORMULARZA OFERTY – wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud „Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR” dla II kw. 2019 r. zeszyt nr 36/2019 i wynoszący dla robót elektrycznych Wkz = 3,4 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla części I : DOM Służewiec –1.620,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia złotych) dla części II : DOM Madalińskiego – 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych) dla części III : DOM Wierzbno – 1.160,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto sześćdziesiąt złotych) dla części IV : DOM Polkowska – 1.400,00 zł. (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -oddzielnie dla każdej części dla której wykonawca składa ofertę częściową. 9.1.2. kosztorysu ofertowego podpisanego (parafowanwgo) przez Wykonawcę na każdej stronie -oddzielnie dla każdej części dla której wykonawca składa ofertę częściową. 9.1.3. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.4. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) -oddzielnie dla każdej części dla której wykonawca składa ofertę częściową.. 9.1.5. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ -oddzielnie dla każdej części dla której wykonawca składa ofertę częściową.. 9.1.6. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 8 % i 23 % stawki podatku od towarów i usług, 9.1.7. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 3 do oferty. 9.1.8. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 9.1.9. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument na załączniku (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych), powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 9.1.9.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 9.1.9.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 9.1.9.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach