Przetargi.pl
Wykonywanie bieżących napraw dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych w roku 2018

Gmina Szemud ogłasza przetarg

  • Adres: 84217 Szemud, ul. Kartuska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 764 428 , fax. 586 764 428
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
    ul. Kartuska 13
    84217 Szemud, woj. pomorskie
    tel. 586 764 428, fax. 586 764 428
    REGON: 19167542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżących napraw dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Bieżące naprawy dróg gminnych będą obejmować : - roboty ziemne, niwelacyjne i odmulanie rowów sprzętem mechanicznym, - budowa studzienek - budowa remonty przepustów drogowych - remonty nawierzchni chodników i parkingów - remonty, konserwacja i malowanie konstrukcji mostów - remonty elementów odwodnienia dróg, korytka wpusty ścieki i studnie - budowa rurociągów burzowych i melioracyjnych - inne zlecone prace 1.2 Rozliczenie robót drogowych nie wymienionych wyżej i wymagających zastosowania materiałów przez wykonawcę oraz roboty które nie zostały przewidziane w umowie, a które będą rozliczane na podstawie kosztorysów. Koszty sprzętu i materiału będą rozliczane na podstawie KNR oraz aktualnych cenników INTERCENBUD. 1.3 Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach