Przetargi.pl
Wykonywanie bieżącej wymiany uszkodzonych elementów barier energochłonnych i elementów ekranów dźwiękochłonnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na 2 części

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bieżącej wymiany uszkodzonych elementów barier energochłonnych i elementów ekranów dźwiękochłonnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje następujące czynności: A. Przy wymianie barier energochłonnych oraz montażu nowych elementów barier energochłonnych: oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, demontaż uszkodzonych elementów barier energochłonnych , Wywóz, utylizacja i rozliczenie z Zamawiającym uszkodzonych elementów stalowych, Wytyczenie przebiegu nowych barier, przygotowanie terenu pod montaż nowych elementów, Wykonanie fundamentów pod słupki nowych barier w razie konieczności,Zakup nowych elementów, Transport na teren budowy zakupionych części, Montaż nowych elementów, Wykonanie podlewki pod słupkami barier w razie konieczności, Kotwienie elementów barier w razie konieczności, Uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach, Rozbiórka istniejącej nawierzchni w punkcie montażu nowych elementów wraz z jej odtworzeniem, Ręczne kierowanie ruchem w celu eliminacji nadmiernego utrudnienia w ruchu kołowym B. Przy wymianie uszkodzonych elementów ekranów dźwiękochłonnych oraz montażu nowych elementów : Oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, Demontaż uszkodzonych elementów ekranów dźwiękochłonnych , Wywóz, utylizacja i rozliczenie z Zamawiającym uszkodzonych elementów stalowych, Przygotowanie terenu pod montaż nowych elementów ekranów, Wykonanie fundamentów pod słupki w razie konieczności, Zakup nowych elementów, Transport na teren budowy zakupionych elementów,Montaż nowych elementów, Wykonanie podlewki pod słupkami w razie konieczności, Kotwienie elementów ekranów w razie konieczności, Uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach, Ręczne kierowanie ruchem w celu eliminacji nadmiernego utrudnienia w ruchu kołowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: cz.1: 6000,00PLN cz.2: 1700,00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach