Przetargi.pl
WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI GMINY WOLIN

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72510 Wolin, ul. Zamkowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 913 261 333
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    ul. Zamkowa 23
    72510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3261322, 3220809, fax. 913 261 333
    REGON: 52974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminawolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI GMINY WOLIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Wolin oraz jednostek budżetowych, instytucji kultury i samorządowego zakładu budżetowego Gminy Wolin -- wykaz wyżej wymienionych podmiotów według stanu na dzień zatwierdzenia SIWZ zawiera załącznik do SIWZ pn.: „Wykaz podmiotów objętych przedmiotem zamówienia". 1.1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod 66110000-4 Usługi bankowe Dodatkowe kody 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 66171000-9 Doradztwo finansowe 30163000-9 Karty płatnicze 1.2. Zamawiający jako załączniki do niniejszej SIWZ przekazuje wymienione na str. 2 IDW dokumenty, które mogą zostać przez Wykonawcę wykorzystane przy opracowywaniu oferty (patrz spis dokumentów na str 2). Ponadto Zamawiający informuje, że niżej wymienione dokumenty zamieszczone są na jego stronie internetowej (pod następującymi adresami / zakładkami) i nie będą przekazywane Wykonawcom w wersji papierowej: Adres strony internetowej : www.bip.wolin.pl 1) Statut Gminy, 2) Projekt budżetu Gminy Wolin na 2018 r., 3) Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolin na lata 2018 – 2033, 4) Uchwała budżetowa Gminy Wolin za 2017 r., 5) Uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolin na lata 2017 – 2033 oraz jej zmiany, 6) Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Wolin w I półroczu 2017 r., 7) Opinia RIO o przebiegu wykonania budżetu Gminy Wolin za I półrocze 2017 r., 8) Sprawozdania z wykonania budżetu za lata 2005 – 2014, 9) Uchwała budżetowa Gminy Wolin za 2016 r., 10) Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Wolin za 2016 r., 11) Uchwała budżetowa Gminy Wolin za 2015 r., 12) Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Wolin za 2015 r., 13) Uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolin, 14) Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Wolina sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2016 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego, 15) Uchwały Rady Miejskiej w Wolinie – według sesji, 16) Sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-PDP, Rb-27S, Rb-28S za rok 2013 – 2016, 17) Sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-PDP, Rb-27S, Rb-28S za III kwartały 2017 r. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „przedmiotem zamówienia” lub „Usługą”. Wykonawca zwany jest dalej „Wykonawcą”. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej „SIWZ” lub „Specyfikacją”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zwanej dalej „ustawą Pzp”. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 100.000,00 PLN. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegać będą na powtórzeniu usług objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane z zastosowaniem warunków w obowiązującej umowie dla zamówienia podstawowego. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w: - Tomie II - ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY - Tomie III - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Tomie IV - WYKAZ PODMIOTÓW OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA. 4. PODWYKONAWSTWO: a) Zamawiający na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę (bez udziału podwykonawców) kluczowych części zamówienia w postaci bankowej obsługi budżetu, z zastrzeżeniem pkt 5.4. lit. b IDW W odniesieniu do wyżej wymienionych kluczowych części zamówienia Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. b) Zamawiający dopuszcza wykonywanie następujących czynności przez podwykonawców: - przeszkolenie pracowników Zamawiającego, - zapewnienie wypłat z bankomatów za pomocą kart płatniczych, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę zakresu zamówienia części (niekluczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.9 IDW. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. 5. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ: 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi rachunków bankowych w trakcie realizacji zamówienia. 5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogów, o których mowa pkt 5.1 IDW na zasadach przewidzianych w projekcie umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił sobie możliwość egzekwowania od podwykonawcy (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach zawieranych z nimi) dokumentowania spełnienia wyżej wymienionych wymogów i przedkładania przez podwykonawcę dokumentów w celu przeprowadzenia czynności kontrolnych, o ile spełnienie tych wymogów będzie realizowane przez podwykonawcę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wymienione w pkt. 5.1. osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Wolinie 80 9393 0000 0000 0156 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Wolinie (w tytule przelewu należy wpisać: ZP. 271. 20. 2017.HP ) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Gmina Wolin, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Wolinie, 72- 510 Wolin, ul. Zamkowa 23. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016r. poz. 1988 z późn. zm.) oraz realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia, przy czym; 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych III. 1.3) Ogłoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach