Gmina Mirzec ogłasza przetarg
- Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
- Data zamieszczenia: 2015-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
Mirzec Stary 9 9
27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
REGON: 00054005000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mirzec oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1 maja 2015 r. do 30 kwietnia 2019 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Mirzec i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.05.2015 roku do 30.04.2019 roku:1) Urząd Gminy w Mircu,2)Gimnazjum Publiczne z oddziałami integracyjnymi w Mircu,3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Mircu,4)Szkoła Podstawowa w Trębowcu,5)Publiczna Szkoła Podstawowa w Osinach, 6)Szkoła Podstawowa w Małyszynie,7) Szkoła Podstawowa w Tychowie Starym,8)Szkoła Podstawowa w Tychowie Nowym,9)Szkoła Podstawowa w Gadce,10) Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi w Jagodnem,11) Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Mircu,12) Publiczne Przedszkole w Mircu,13)Publiczne Przedszkole w Jagodnem14)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu.Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek organizacyjnych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych polegających na:1.Otwieraniu, likwidacji i prowadzeniu rachunku podstawowego budżetu Gminy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy, rachunków funduszy celowych i rachunków pomocniczych.2. Bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku.3. Realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków.4. Bezpłatnego przyjmowaniu wpłat gotówkowych.5.Dokonywaniu wypłat gotówkowych:- w tym: wypłaty dokonywane przez bank dla beneficjentów na podstawie pisemnych dyspozycji wypłaty (listy wypłat).6. Przeprowadzeniu przez Bank bezpłatnej instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej Gminy Mirzec pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz zapewnieniu bezpłatnego przeszkolenia wskazanych pracowników. Tym samym zapewnieniu obsługi i prowadzeniu rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB).7. Obsługa rachunków odbywać się będzie głównie przy użyciu systemu bankowości elektronicznej.8. System elektroniczny musi umożliwiać dokonywanie przelewów oraz uzyskiwania informacji o stanie rachunków ( na każdy dzień roboczy) z możliwością wydruku szczegółowych operacji na rachunkach. 9. Codziennym przygotowaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu.10. Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku.11.Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych.Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych przez Gminę Mirzec z uwzględnieniem wszystkich jednostek organizacyjnych( wykazanych w dziale III B niniejszej specyfikacji), produktów bankowych za okres 2014 roku: 1. Ilość wpłat gotówkowych - 954,2. Ilość wypłat gotówkowych - 228, 3. Ilość wykorzystanych blankietów czekowych - 219, 4. Ilość przelewów zwykłych - 3 634 ,5. Ilość przelewów elektronicznych - 16 203, 6.Ilość rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12 2014 r. - 32, 7.Ilość wypłat gotówkowych dokonywanych bezpośrednio przez bank dla beneficjentów na podstawie pisemnych dyspozycji wypłaty / listy wypłat/ - 2 936. W celu zaznajomienia się z obrotami środków finansowych na rachunkach bankowych Zamawiającego, w poniższym układzie zamieszcza się informację o dochodach i wydatkach, przychodach i rozchodach budżetu Gminy Mirzec wykonanych w 2014 r.:1. Dochody ogółem: 26 029 944,45 zł.2. Wydatki ogółem: 25 607 218,21 zł.3. Przychody: 2 471 052 zł. 4. Rozchody: 1 822 422 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pienieżnych na rachunku bierzącym i rachunkach pomocniczych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski i jednostek budżetowych Gminy w okresie od 01.08.2016 do 31.01.2021.
Dodano: 2016-06-09 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Klimontów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2016-03-09 - Świadczenie usług bankowych polegających na obsłudze budżetu Gminy Brody i jednostek organizacyjnych Zamawiającego zaliczanych do sektora finansów publicznych
Dodano: 2015-12-04 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Starachowickiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2020 r.
Dodano: 2015-11-30 - Obsługa bankowa budżetu gminy Stopnica oraz jednostek podległych w latach 2016 - 2018
Dodano: 2015-11-23 - Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Staszów i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2018 r
Dodano: 2015-11-17 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy.
Dodano: 2015-11-04 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY KOŃSKIE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2016 - 2018
Dodano: 2015-10-30 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2015-09-28 - Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek
Dodano: 2015-09-21