Przetargi.pl
wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mirzec oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1 maja 2015 r. do 30 kwietnia 2019 roku.

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
  • Data zamieszczenia: 2015-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
    REGON: 00054005000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mirzec oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1 maja 2015 r. do 30 kwietnia 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Mirzec i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.05.2015 roku do 30.04.2019 roku:1) Urząd Gminy w Mircu,2)Gimnazjum Publiczne z oddziałami integracyjnymi w Mircu,3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Mircu,4)Szkoła Podstawowa w Trębowcu,5)Publiczna Szkoła Podstawowa w Osinach, 6)Szkoła Podstawowa w Małyszynie,7) Szkoła Podstawowa w Tychowie Starym,8)Szkoła Podstawowa w Tychowie Nowym,9)Szkoła Podstawowa w Gadce,10) Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi w Jagodnem,11) Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Mircu,12) Publiczne Przedszkole w Mircu,13)Publiczne Przedszkole w Jagodnem14)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu.Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek organizacyjnych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych polegających na:1.Otwieraniu, likwidacji i prowadzeniu rachunku podstawowego budżetu Gminy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy, rachunków funduszy celowych i rachunków pomocniczych.2. Bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku.3. Realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków.4. Bezpłatnego przyjmowaniu wpłat gotówkowych.5.Dokonywaniu wypłat gotówkowych:- w tym: wypłaty dokonywane przez bank dla beneficjentów na podstawie pisemnych dyspozycji wypłaty (listy wypłat).6. Przeprowadzeniu przez Bank bezpłatnej instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej Gminy Mirzec pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz zapewnieniu bezpłatnego przeszkolenia wskazanych pracowników. Tym samym zapewnieniu obsługi i prowadzeniu rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB).7. Obsługa rachunków odbywać się będzie głównie przy użyciu systemu bankowości elektronicznej.8. System elektroniczny musi umożliwiać dokonywanie przelewów oraz uzyskiwania informacji o stanie rachunków ( na każdy dzień roboczy) z możliwością wydruku szczegółowych operacji na rachunkach. 9. Codziennym przygotowaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu.10. Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku.11.Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych.Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych przez Gminę Mirzec z uwzględnieniem wszystkich jednostek organizacyjnych( wykazanych w dziale III B niniejszej specyfikacji), produktów bankowych za okres 2014 roku: 1. Ilość wpłat gotówkowych - 954,2. Ilość wypłat gotówkowych - 228, 3. Ilość wykorzystanych blankietów czekowych - 219, 4. Ilość przelewów zwykłych - 3 634 ,5. Ilość przelewów elektronicznych - 16 203, 6.Ilość rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12 2014 r. - 32, 7.Ilość wypłat gotówkowych dokonywanych bezpośrednio przez bank dla beneficjentów na podstawie pisemnych dyspozycji wypłaty / listy wypłat/ - 2 936. W celu zaznajomienia się z obrotami środków finansowych na rachunkach bankowych Zamawiającego, w poniższym układzie zamieszcza się informację o dochodach i wydatkach, przychodach i rozchodach budżetu Gminy Mirzec wykonanych w 2014 r.:1. Dochody ogółem: 26 029 944,45 zł.2. Wydatki ogółem: 25 607 218,21 zł.3. Przychody: 2 471 052 zł. 4. Rozchody: 1 822 422 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pienieżnych na rachunku bierzącym i rachunkach pomocniczych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach