Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Koluszki oraz podległych jednostek organizacyjnych.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Koluszki oraz podległych jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) obsługę bankową wraz z systemem bankowości elektronicznej tj. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, przyjmowanie wpłat gotówkowych, realizacja wypłat gotówkowych, realizacja przelewów w formie elektronicznej, sporządzanie wyciągów bankowych, udostępnienie systemu bankowości elektronicznej, wydawanie blankietów czeków gotówkowych, wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, 2) udzielenie kredytu w rachunku budżetu, 3) oprocentowanie środków na rachunkach Gminy Koluszki jako jednostki samorządu terytorialnego, oraz na rachunkach jednostek podległych. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Koluszki będzie w szczególności polegało na: 1. Otwarciu i prowadzeniu: 1) rachunków dla Gminy Koluszki z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Koluszkach tj.: a) rachunku budżetu tzw. organ, b) rachunków bieżących jednostek ( dochody i wydatki ), c) rachunków pomocniczych, 2) rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Koluszki, 3) rachunków bieżących dla komitetów społecznych, według nazw i wymaganej ilości tj. od 140 do 250 rachunków, 4) rachunku bankowego Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej przy Urzędzie Miasta w Koluszkach, 5) indywidualnych rachunków bankowych dla płatności masowych z tytułu gospodarki odpadami - zakłada się 5 500 szt. rachunków z możliwością ich rozszerzenia do 6 500 szt. Usługa obejmuje wdrażanie i obsługę systemu identyfikacji i raportowania płatności masowych. 2. Realizacji poleceń przelewu w systemie elektronicznym: 1) przelewy wewnętrzne między jednostkami organizacyjnymi w ilości: 500 sztuk / miesiąc. 2) przelewy zewnętrzne do innych banków w ilości : 7.000 sztuk / miesiąc. 3. Przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat gotówkowych we wskazanej siedzibie banku na terenie Miasta Koluszki, oraz wydawaniu blankietów czekowych. 1) przyjmowanie wpłat gotówkowych w ilości 2 500 szt./ miesiąc 2) dokonywanie wypłat gotówkowych w ilości 800 szt./ miesiąc 3) dokonywanie wypłat gotówkowych dla podopiecznych Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koluszkach w ilości 200 sz. /miesiąc. 4) wydawania blankietów czeków gotówkowych - w skali roku 600 szt. 4. Udzielaniu kredytu w rachunku budżetu tzw. organ, przypisanego Urzędowi Miejskiemu w Koluszkach, maksymalnie do kwoty 1 500.000,00 zł ( słownie: jeden milion, pięćset tysięcy złotych) przez okres 95 dni w skali każdego roku. 5. Oprocentowaniu środków pieniężnych na: a) lokatach krótkoterminowych Przyjmuje się, że średnio w każdym miesiącu będzie założona jedna lokata 1 - miesięczna o wartości 100.000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych. b) lokatach typu overnight Przyjmuje się, że średnio w każdym miesiącu będzie założonych 15 lokat overnight o wartości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach