Urząd Gminy w Doruchowie ogłasza przetarg
- Adres: 63-505 Doruchów, Kępińska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 363 221 , fax. 062 736 32 40
- Data zamieszczenia: 2019-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Doruchowie
Kępińska 13
63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie
tel. 627 363 221, fax. 062 736 32 40
REGON: 25085500900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.doruchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych (rachunek podstawowy oraz rachunki pomocnicze). Wykaz podmiotów podlegających obsłudze bankowej stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. 1. Szczegółowy zakres zamówienia: a. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków związanych z realizacją zadań finansowych ze środków własnych budżetu gminy, współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, a także rachunków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i sum depozytowych. Zamawiający zakłada otwieranie dodatkowych rachunków w trakcie umowy. b. Zmiana ilości jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 2 lub zmiana ilości rachunków bankowych nie powoduje konieczności zmiany umowy. c. Rachunki te winny zostać otwarte i gotowe do korzystania z nich nie później niż w dniu 1 stycznia 2020 we wnioskowanej przez Zamawiającego ilości, przy czym numery rachunków bankowych powinny być znane Zamawiającemu nie później niż w dniu 30 grudnia 2019. 2. Prowadzenie obsługi budżetu w formie bezgotówkowej poprzez: a. Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków. System winien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa, zapewniające ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych. System musi funkcjonować sprawnie i działać przynajmniej na dwóch przeglądarkach internetowych. System musi współpracować z systemem finansowo-księgowym używanym przez Zamawiającego oraz jego jednostki organizacyjne. Zamawiający używa programów księgowych firmy Info-System Groszek. System bankowości elektronicznej musi umożliwiać: składanie poleceń przelewu w ramach dostępnych środków - możliwość wykonywania przelewów pojedynczych oraz masowych, w tym również poleceń przelewu z odroczoną datą płatności, import przelewów przygotowanych w systemie księgowym Zamawiającego do systemu bankowego wg formatu wynikającego z systemu finansowo-księgowego, realizację poleceń przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków oraz archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonywanie operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu. Przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji, przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 14:30 powinny być zrealizowane w tym samym dniu. możliwość generowania i wydruku wyciągów bankowych z ustaleniem salda na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji przelewu, w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetu Gminy, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami jednostek. przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej w zależności od potrzeb Zamawiającego, instalację i uruchomienie stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działania oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, realizacja przelewów międzynarodowych. 3. Udzielanie (w każdym roku obowiązywania umowy) odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy: a) Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, w terminie 2 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania, b) kredyt przeznaczony będzie na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Doruchów (planowana kwota w trakcie obowiązywania umowy, nie przekroczy kwoty 1.000.000,00 zł), c) oprocentowanie kredytu będzie naliczane wg zmiennej stopy procentowej stawki WIBOR 1 M powiększoną o stałą w okresie obowiązywania umowy marżę zaproponowaną przez Wykonawcę, podaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do naliczania odsetek założono, że miesiąc ma rzeczywista liczbę dni 30, a rok 365 dni, d) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie zmienne, oparte na stopie referencyjnej WIBOR 1M plus stała marża banku. Dla porównania ofert należy przyjąć stopę WIBOR 1M z dnia 15.11.2019 - 1,63% oraz podać w ofercie stałą marżę banku. Marża nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. Wysokość oprocentowania kredytu będzie ustalona w oparciu o stopę WIBOR 1M z dnia, w którym bank przyjął wniosek o uruchomienie kredytu. e) odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca w ciężar rachunku wskazanego przez Zamawiającego, f) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanego kredytu, tj. od pozostawionej do dyspozycji i niewykorzystanej kwoty kredytu, g) zabezpieczenie kredytu stanowi weksel In blanco, h) szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, i) spłata kredytu nastąpi najpóźniej 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie uruchamiany – w razie potrzeby – na takich samych warunkach, po przedstawieniu pozytywnej opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej (RIO) do projektu Uchwały Budżetowej oraz pozytywnej opinii RIO do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej oraz uchwały Rady Gminy w sprawie budżetu na dany rok. j) Zamawiający udostępnia sprawozdania za III kwartał 2019 roku o: nadwyżce, deficycie (Rb-NDS), stanowi załącznik nr 3 do SIWZ stanie zobowiązań (Rb-Z), stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wykonaniu planu dochodów (Rb-27S), stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wykonaniu planu wydatków (Rb-28S), stanowi załącznik nr 6 do SIWZ opinię RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za I półrocze 2019, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ k) Zamawiający oświadcza, że nie posiada na dzień 15.11.2019 zaległości wobec ZUS, US oraz banków. 4. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, lokaty: a) naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie następować ostatniego dnia miesiąca, b) wysokość oprocentowania środków na rachunkach bankowych wyznaczona będzie każdego miesiąca jako iloczyn wysokości stawki WIBID 1M z dnia poprzedzającego dzień naliczania odsetek oraz współczynnika marży (jednakowej w całym okresie trwania umowy), określonego w ofercie złożonej przez Wykonawcę, c) możliwość zakładania lokat overnight oraz miesięcznych, d) Zamawiający będzie miał prawo umieszczania wolnych środków pieniężnych na rachunkach i lokatach w innych bankach niż Wykonawca. 5. Pozostałe usługi: a) przygotowywanie na pisemną prośbę Zamawiającego opinii, zestawień i raportów w zakresie obsługi bankowej, b) wydawanie blankietów czekowych, c) przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od środków na rachunkach bankowych, d) prowadzenie punktu kasowego w oddziale banku lub filii na terenie miejscowości Doruchów, bądź utworzenie punktu kasowego na terenie m. Doruchów, e) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonanych przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych na wszystkie rachunki bankowe Gminy i jednostek organizacyjnych w oddziale banku lub filii na terenie Gminy Doruchów, f) dokonywanie wypłat gotówkowych w kasie banku lub filii banku świadczeniobiorcom Świadczeń Społecznych wypłacanych przez Gminę Doruchów oraz jednostki organizacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymienione w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Pleszew oraz jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem linii kredytowej w okresie od dn. 01.02.2024r. do dn. 31.01.2027r.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-12-23 - Prowadzenie bankowej obsługi Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej trzydziestu jeden jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-19 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2020-12-01 - Kompleksowa obsługa bankowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy wraz z otwarciem odnawialnej linii kredytowej w rachunku bieżącym w wysokości do 3.000.000,00 zł.
Dodano: 2020-09-18 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego w okresie od września 2020 do sierpnia 2024
Dodano: 2020-08-11 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego w okresie od września 2020 do sierpnia 2024
Dodano: 2020-07-28 - Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Dodano: 2020-07-08 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowo oraz jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-06-12 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowo oraz jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-05-22