Przetargi.pl
Wykonywanie badań laboratoryjnych z podziałem na 4 zadania

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 257 235 , fax. 323 257 285
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 323 257 235, fax. 323 257 285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie badań laboratoryjnych z podziałem na 4 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w laboratorium Wykonawcy analiz laboratoryjnych ścieków, osadów ściekowych, wód powierzchniowych oraz podziemnych, rudy darniowej, odpadów, pobieranie próbek ścieków, olejów dla Oczyszczalni Ścieków Tychy – Urbanowice, pomiar emisji zanieczyszczeń na Oczyszczalni Ścieków Tychy – Urbanowice i na Wodnym Parku Tychy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 4 części zamówienia. Przedmiot zamówienia, sposób realizacji i wymagania został szczegółowo opisany w rozdziale III pkt 3, 4 i 5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów jeżeli: 1) posiada ważny Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego Wykonawcy wraz z zakresem akredytacji na analizy, na które Wykonawca składa ofertę (co do których Zamawiający wymaga akredytacji – zgodnie z pkt III.5 SIWZ), wydany przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub inne jednostki certyfikujące, będące sygnatariuszami wielostronnego porozumienia EA lub ILAC, tj. dla: a) analiz dla parametrów określonych w części A w pkt III.3 ppkt 1A)-6A) i 8A) oraz na pobieranie próbek określonych w pkt III.3 ppkt 8A, 10A-12A; b) analiz spalin w tym pobór prób, dla parametrów określonych w części B w pkt III.3 ppkt 2B). c) analiz odpadów dla parametrów określonych w części D: wilgotność, wartość opałowa, ciepło spalania, popiół 5500C, wodór, siarka, azot. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, zgodnie z pkt XV.19 SIWZ. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać badania w zakresie określnym w Części A w pkt 1A, 2A, 3A i 4A zamówienia według własnych procedur badawczych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ), że stosowane przez Wykonawcę własne procedury badawcze są zgodne z metodami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019r. w sprawie warunków jakie należy spełniać przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz.U. 2019 poz. 1311).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zestawienie cenowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A/1B/1C/1D do SIWZ (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę). 3. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 u.p.z.p. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Oświadczenie dotyczące podanych informacji – załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach