Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księgnicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księgnicach
Księginice 14 14
59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
REGON: 02051616500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONYWANIE ANALIZ ŚCIEKÓW SUROWYCH I OCZYSZCZONYCH NA OŚMIU OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW, ORAZ ANALIZ WODY NA STACJACH UZDATNIANIA WODY NA TERENIE GMINY WIEJSKIEJ LUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. wykonywanie analiz ścieków surowych i oczyszczonych na ośmiu oczyszczalniach ścieków na terenie gminy wiejskiej Lubin 2.wykonywanie analiz wody w stacjach uzdatniania wody na terenie gminy wiejskiej Lubin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5. nie podlegają wykluczeniu, na postawie art. 24 Pzp i złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, o którym mowa w art. 44 Pzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Ofertę z formularzami cenowymi (wzór - zał. nr 1 i 5a,b,c do SIWZ); 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie lub dokumenty, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); 5. Wykaz wykonanych usług wraz z referencjami (wzór - zał. nr 7 do SIWZ); 6. Zaparafowany wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ); 7. Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego (wykonawca i podwykonawcy) Oferta wspólna (łączna). 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 12.3, 12.4, 12.5 siwz składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 12.1, 12.2, 12.6, 12.7 siwz może złożyć jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, 2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub jeden podmiot spośród nich wytypowany do reprezentacji. 3. Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć oferty w tym przetargu. 4. Nie spełnienie powyższych wymogów przy złożeniu oferty wspólnej spowoduje jej odrzucenie przez Zamawiającego jako nie zgodnej z ustawą oraz SIWZ. 5. Podmioty występujące wspólnie dostarczą umowę regulującą współpracę w wypadku wygrania postępowania przed podpisaniem umowy (w przypadku złożenia oferty wspólnej). 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt.12.3 siwz przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2015-10-29 - Usługa badawcza w zakresie farmakodynamiki liposomalnej postaci doxorubicyny - opracowanie modelu i wykonanie eksperymentu na szczurach dla wykazania stopnia kumulacji w guzie badanej (generycznej) liposomalnej formulacji doxorubicyny w porównaniu z formulacją referencyjną - Szp/FZ - 17B LIDOX 2015
Dodano: 2015-07-06 - Usługa badawcza w zakresie farmakodynamiki liposomalnej postaci doxorubicyny - opracowanie modelu i wykonanie eksperymentu na szczurach dla wykazania stopnia kumulacji w guzie badanej (generycznej) liposomalnej formulacji doxorubicyny w porównaniu z formulacją referencyjną
Dodano: 2015-05-18 - USŁUGA BADAWCZA W ZAKRESIE FARMAKODYNAMIKI LIPOSOMALNEJ POSTACI DOXORUBICYNY - OPRACOWANIE MODELU I WYKONANIE EKSPERYMENTU NA SZCZURACH DLA WYKAZANIA STOPNIA KUMULACJI W GUZIE BADANEJ (GENERYCZNEJ) LIPOSOMALNEJ FORMULACJI DOXORUBICYNY W PORÓWNANIU Z FORMULACJĄ REFERENCYJNĄ
Dodano: 2015-05-04 - USŁUGA POBRANIA MATERIAŁU BIOLOGICZNEGO I PRZEPROWADZENIA ANALIZ LABORATORYJNYCH - ZADANIE NR 16 PROJEKTU WROVASC - Szp/FZ-194/WROVASC/2014
Dodano: 2014-04-04 - Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych.
Dodano: 2014-03-12 - WYKONYWANIE ANALIZ WODY NA SIECIACH I STACJACH UZDATNIANIA WODY ORAZ OSADÓW ŚCIEKOWYCH NA OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN W 2014 ROKU
Dodano: 2014-01-10 - WYKONYWANIE ANALIZ ŚCIEKÓW SUROWYCH I OCZYSZCZONYCH, OSADÓW ŚCIEKOWYCH NA OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW, ANALIZ WODY NA SIECIACH I STACJACH UZDATNIANIA WODY NA TERENIE GMINY LUBIN W 2014 ROKU
Dodano: 2013-12-11 - WYKONYWANIE ANALIZ WODY NA SIECIACH W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI ROZBUDOWY SIECI WODOCIAGOWYCH NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2013-08-14 - USŁUGA ANALIZ LABORATORYJNYCH WYBRANYCH PARAMETRÓW W OPARCIU O PRÓBKI KRWI (SUROWICA) POBRANE OD OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZADANIU NR 18 PROJEKTU WROVASC
Dodano: 2013-06-06