Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg
- Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
ul. Rynek Ratusz 1 1
55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
REGON: 93193505200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRACE SAMOJEZDNĄ ŁADOWARKĄ O POJEMNOŚCI ŁYŻKI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 1,5 M3 NA ZLECENIE GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE W ROKU 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje: - rozgarnianie tłucznia oraz gruzu dachówkowego na odcinkach dróg gruntowych, - załadunek samochodów ciężarowych o ładowności 26 t, 16,5t, 12 t, - roboty ziemne a w szczególności profilowanie i korytowanie odcinków dróg gruntowych 2. Do realizacji prac Wykonawca zobowiązuje się przygotować do dyspozycji Zamawiającego samojezdną ładowarkę o pojemności łyżki z zakresu od 1,5 m3 wraz z jej obsługą (z operatorem maszyny). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - dysponują wykwalifikowaną kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca wykaże, że posiada: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Pełnomocnictwo od podmiotów występujących wspólnie do ich reprezentowania, złożenia oferty oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust.2 cytowanej wyżej ustawy 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 7. Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów (wypis z rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2016 roku
Dodano: 2016-02-04 - Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2015-07-12 - Świadczenie usług sprzętem: koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-05-25 - Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-04-21 - Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-04-03 - Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-03-19 - USŁUGI TRANSPORTOWE I SPRZĘTOWE ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG
Dodano: 2015-02-06 - Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na Składowisku Odpadów Komunalnych w Legnicy- TP/TO/11/2014
Dodano: 2014-10-24 - Wykonanie usług przy utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w 2014 r. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - wynajem frezarki samojezdnej z wysięgnikiem o szerokości frezowania co najmniej 0,50 m z samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności ponad 10 Mg. ; zadanie nr 2 - wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności ponad 10 Mg.
Dodano: 2014-10-17 - Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2014-10-13