Przetargi.pl
Wykonanie zintegrowanego systemu informatycznego Karta Open Wrocław

Stowarzyszenie Forum Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, ul. Tamka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7254056 , fax. 71 7254056
  • Data zamieszczenia: 2012-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Forum Medicum
    ul. Tamka 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7254056, fax. 71 7254056
    REGON: 93298332000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.forummedicum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zintegrowanego systemu informatycznego Karta Open Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego Karta Open Wrocław wraz z Dedykowanym Portalem Internetowym, zgodnie z warunkami zawartymi w Opisie funkcjonalności systemu informatycznego Karta Open Wrocław, zawartymi w załączniku Nr 1a do SIWZ, na terenie Miasta Wrocław. Wykonanie i wdrożenie przedmiotu zamówienia obejmuje następujące etapy: ETAP I - a) budowa, wdrożenie, utrzymanie i serwis systemu informatycznego Karta Open Wrocław, zwanego dalej- Karta, obsługującego sieć dystrybucji kart,wraz z wyposażaniem w sprzęt określony w załączniku Nr 1a do SIWZ i wraz z modułami komunikacji pomiędzy 160 Punktami Dystrybucji i 140 Punktami Partnerskimi, b) budowa, wdrożenie, utrzymanie i serwis Dedykowanego Portalu Internetowego, zwanego w treści - Portal, dla Karta, c) budowę i wdrożenie modułu integracji Karta z systemem Urbancard, d) wyprodukowanie pierwszej partii 20 tys. sztuk kart i ich dostawę do Punktów Dystrybucji i Partnerskich, e) udzielenie Zamawiającemu licencji do korzystania z systemu Karta i Portal. ETAP II - a)budowa i wdrożenie modułu integracji systemu Karta z systemem Cashless, b)rozbudowę Portalu, c)wyposażanie w sprzęt określony w załączniku Nr 1a do SIWZ i wdrożenie 20 Punktów Doładowań w systemie Cashless, d) wyposażenie w sprzęt określony w załączniku Nr 1a do SIWZ i wdrożenie 20 Punktów Realizacji Usług w systemie Cashless, e) wdrożenie systemu kontroli dostępu (wejście- wyjście) do wejścia na Fan Strefę w 20 punktach. ETAP III - wdrożenie systemu Cashless i kontroli dostępu (wejście-wyjście) na dwóch imprezach kulturalnych lub sportowych lub rekreacyjnych, wskazanych przez Zamawiającego, w których uczestniczyć będzie co najmniej 10 tys. osób. Ponadto przez cały okres trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany: 1) utrzymywać i serwisować system informatyczny Karta i Portal, 2) rozprowadzać kolejne partie kart do Punktów Dystrybucji i Partnerskich, łącznie 130 tys. sztuk kart, dostarczonych przez Zamawiającego, 3) przeprowadzić szkolenia przystanowiskowe osób obsługujących system Karta. Wymaganym efektem realizacji całego projektu jest: 1) wdrożenie systemu i wyposażenie w sprzęt konieczny do odczytania, zapisywania informacji zakodowanej na karcie oraz ich przesyłania do systemu Karta w 160 Punktach Dystrybucji, położonych na terenie Miasta Wrocław, 2) wdrożenie systemu i wyposażenie w sprzęt konieczny do odczytania i przesyłania informacji zakodowanej na karcie do systemu Karta w 140 Punktach Partnerskich, położonych na terenie Miasta Wrocław, 3) integracja systemu Karta z systemem Urbancard, 4) wdrożenie modułu integracji Karta z systemem Cashless, 5)wdrożenie systemu Cashless i systemu kontroli dostępu (wejście-wyjście) na Fan Strefie i dwóch imprezach kulturalnych lub sportowych lub rekreacyjnych, wskazanych przez Zamawiającego, w których uczestniczyć będzie co najmniej 10 tys. osób, 6) dostawa do w/w Punktów 150 tys. sztuk kart, w tym 20 tys. sztuk kart wyprodukowanych przez Wykonawcę i 130 tys.sztuk kart dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego, przez cały okres realizacji umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ, a szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 7 do SIWZ - we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 28 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. forummedicum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach