Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3202182,3203145 , fax. 71 3202143
- Data zamieszczenia: 2016-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3202182,3203145, fax. 71 3202143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa subskrypcji (Maintenance) zapewniającej wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania NetIQ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji (Maintenance) zapewniającej wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania: 1) SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets with Unlimited Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year [874-006880], od 1.04.2016r. do 31.03.2017r., 2) NetIQ Secure Login 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-001892], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r., 3) NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-001704], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r., 4) NetIQ Identity Manager Integration Module for Tools 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-001792], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r., 5) NetIQ Identity Manager Integration Module for Scripting 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-001784], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r., 6) NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-007300], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r.. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia pochodził bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucyjnych. 4. Zamawiający wymaga, aby wsparcie (Maintenance) na zamawiane subskrypcje było świadczone w języku polskim lub angielskim (pierwsza linia). Potwierdzenie tego faktu przez polskiego przedstawiciela firmy NetIQ nie jest wymagane. 5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie do 31 marca 2017 r. wsparcia dla produktów NetIQ
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sygnału internetowego w Gminie Siechnice zgodnie ze wskazanymi lokalizacjami wraz z zapewnieniem serwisu
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa licencji Banku Krwi dla systemu Eskulap 2000 oraz aktualizacji, upgradów, konsultacji i usług serwisowych dla systemu Simple ERP znak sprawy ZOZ/DZP/PN/25/16
Dodano: 2016-07-01 - Usługę administracji, parametryzacji oraz wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnego funkcjonowania Systemu Teta EDU - 3 zadania - ZP/BZP/46/2016
Dodano: 2016-04-05 - Usługa administracji, parametryzacji oraz wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu operacyjnego funkcjonowania Systemu Teta EDU - 3 zadania.
Dodano: 2016-03-21 - Usługa serwisowania i nadzoru autorskiego systemu RIS/PACS firmy Alteris; USK/DZP/PN-9/2016
Dodano: 2016-01-29 - Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowanie i naprawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-30 - Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w zakresie spełnienia wymagań zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 (Dz. U. z roku 2012 poz. 526)
Dodano: 2015-10-09 - Usługa informatyczna - stworzenie i utrzymanie Geoportalu do projektu System prognoz stężeń zanieczyszczeń powietrza i warunków biometeorologicznych jako element oceny jakości życia
Dodano: 2015-09-23 - Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w zakresie spełnienia wymagań zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 (Dz. U. z roku 2012 poz. 526)
Dodano: 2015-07-29