Przetargi.pl
Dostawa subskrypcji (Maintenance) zapewniającej wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania NetIQ

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3202182,3203145 , fax. 71 3202143
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3202182,3203145, fax. 71 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa subskrypcji (Maintenance) zapewniającej wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania NetIQ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji (Maintenance) zapewniającej wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania: 1) SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets with Unlimited Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year [874-006880], od 1.04.2016r. do 31.03.2017r., 2) NetIQ Secure Login 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-001892], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r., 3) NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-001704], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r., 4) NetIQ Identity Manager Integration Module for Tools 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-001792], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r., 5) NetIQ Identity Manager Integration Module for Scripting 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-001784], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r., 6) NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance [877-007300], od 1.03.2016r. do 28.02.2017r.. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia pochodził bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucyjnych. 4. Zamawiający wymaga, aby wsparcie (Maintenance) na zamawiane subskrypcje było świadczone w języku polskim lub angielskim (pierwsza linia). Potwierdzenie tego faktu przez polskiego przedstawiciela firmy NetIQ nie jest wymagane. 5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie do 31 marca 2017 r. wsparcia dla produktów NetIQ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach