Przetargi.pl
Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych, w niżej wymienionych gminach i miastach Powiatu Sztumskiego w 2010 r. - Gmina Stary Dzierzgoń - zadanie nr 1, - Gmina Dzierzgoń - zadanie nr 2, - Gmina Mikołajki Pomorskie - zadanie nr 3, - Gmina Stary Targ - zadanie nr 4, - Gmina Sztum - zadanie nr 5, -Miasto Dzierzgoń, - zadanie nr 6, -Miasto Sztum - zadanie nr 7.

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2677428 , fax. 055 2677442
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31 31
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 2677428, fax. 055 2677442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych, w niżej wymienionych gminach i miastach Powiatu Sztumskiego w 2010 r. - Gmina Stary Dzierzgoń - zadanie nr 1, - Gmina Dzierzgoń - zadanie nr 2, - Gmina Mikołajki Pomorskie - zadanie nr 3, - Gmina Stary Targ - zadanie nr 4, - Gmina Sztum - zadanie nr 5, -Miasto Dzierzgoń, - zadanie nr 6, -Miasto Sztum - zadanie nr 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości, na terenie Gminy Stary Dzierzgoń, Zadanie nr 2. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości, na terenie Gminy Dzierzgoń, Zadanie nr 3. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości, na terenie Gminy Mikołajki Pomorskie, Zadanie nr 4. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości, na terenie Gminy Stary Targ, Zadanie nr 5. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości, na terenie Gminy Sztum, Zadanie nr 6. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych /oraz chodników/, polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości, na terenie miasta Dzierzgoń, Zadanie nr 7. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych /oraz chodników/, polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości, na terenie miasta Sztum. 2.Lokalizacja - Zamówienie obejmuje drogi powiatowe na terenie Powiatu Sztumskiego w gminach: Stary Dzierzgoń, Dzierzgoń, Mikołajki Pomorskie, Stary Targ, Sztum oraz drogi i chodniki na terenie miasta Dzierzgoń i Sztum. 3.Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w w/w gminach i miastach obejmujące działania prewencyjne, likwidację śliskości i odśnieżanie, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Odśnieżanie dróg powiatowych o nawierzchni utwardzonej i gruntowej /wg wykazu/ przy użyciu opłużnych pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 12000 kg, koparko - ładowarek, spycharek, ciągników rolniczych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 5000 kg oraz innych maszyn np. ładowarki przystosowanych do w/w prac na całej szerokości jezdni (minimum 5,0 m). Wymagane jest opłużenie pojazdów minimum pługami średnimi. b)Likwidację śliskości na całej szerokości jezdni dróg utwardzonych i gruntowych przy użyciu mieszaniny kruszyw naturalnych/piasku/ z chlorkiem sodu /solą/ o składzie wagowym 80% kruszywa + 20% soli w ilości 120g/m2, przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych oraz przygotowanie mieszaniny uszorstniającej z materiałów własnych, magazynowanie oraz jej załadunek na rozsypywarki, na całej szerokości jezdni (minimum 5,0 m). c)Jednoczesne odśnieżanie i likwidacja śliskości zgodnie z podpunktami a) i b) d)Usuwanie zatorów śnieżnych na szerokości jezdni minimum 5,0m przy użyciu koparko-ładowarek i innych maszyn np. ładowarki. 5.Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia określa Załącznik A do niniejszej SIWZ. 6.Wykaz dróg ujętych do ZUD przedstawiono w Załączniku C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1/ posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają wiedzę i doświadczenie, 3/ dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający powyższe warunki, a w składanej ofercie przedłożą dokumenty potwierdzające ich spełnienie: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik Nr 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie należy do oferty dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla osoby je reprezentującej w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum), w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą (uwaga: treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania), wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 2/.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (wzorzec przedstawiony w załączniku B do niniejszej specyfikacji) wraz z następującymi załącznikami: - Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1- Załącznik Nr 1 - Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - Załącznik Nr 2 - Wykaz usług - Załącznik Nr 3 - Projekt umowy - Załącznik Nr 4 Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków, będzie złożenie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymienionych w Części 1 pkt. V niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach