Przetargi.pl
Wykonanie zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Leoncin w sezonie zimowym 2013

Urząd Gminy Leoncin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-155 Leoncin, ul. Partyzantów 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7856585 , fax. 22 7856585
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Leoncin
    ul. Partyzantów 3 3
    05-155 Leoncin, woj. mazowieckie
    tel. 22 7856585, fax. 22 7856585
    REGON: 00053898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leoncin.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Leoncin w sezonie zimowym 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013 na terenie gminy Leoncin w zakresie: odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej mieszaniną piaskowo - solną, odśnieżania interwencyjnego oraz utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013 na terenie gminy Leoncin w zakresie: odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej mieszaniną piaskowo -solną, odśnieżania interwencyjnego. Orientacyjny wykaz dróg gminnych i powiatowych stanowi tabela do SIWZ. Kolejność utrzymania zimowego dróg gminnych i powiatowych ustalona w załączonej do SIWZ z tabeli i oznacza ona: - Utrzymanie zimowe w 1 kolejności: Wykonawca powinien rozpocząć roboty związane z odśnieżaniem i zwalczeniem śliskości w momencie pogorszenia się warunków atmosferycznych tj. opady śniegu, wystąpienia śliskości na drodze, nie później niż 2 godziny po wystąpieniu w.w okoliczności, lecz nie wcześniej niż po ustabilizowaniu się opadu, bez konieczności kontaktu telefonicznego z pracownikiem Zamawiającego. W przypadku zapowiadanych długotrwałych opadów śniegu powyższego zapisu dotyczącego rozpoczęcia prac po ustabilizowaniu opadu się nie stosuje. - Utrzymanie zimowe w 2 kolejności: Wykonawca powinien rozpocząć roboty związane z odśnieżaniem i zwalczeniem śliskości po wykonaniu prac na drogach gminnych i powiatowych zaliczonych do pierwszej kolejności utrzymania zimowego, lecz nie później niż 12 godzin od momentu pogorszenia się warunków atmosferycznych tj. opady śniegu, wystąpienia śliskości na drodze oraz po wcześniejszym ustaleniu zakresu prac z pracownikiem Zamawiającego. W przypadku braku takiej możliwości Wykonawca prowadzi jedynie roboty związane z odśnieżaniem dróg gminnych i powiatowych zaliczonych do 2 kategorii zimowego utrzymania bez zwalczania śliskości zimowej. Powyższe dotyczy dróg na których zalega warstwa śniegu utrudniająca w dużym stopniu ruch samochodów bądź pieszych. Zasady prowadzenia odśnieżania interwencyjnego na drogach gminnych i powiatowych wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu zakresu prac z pracownikiem Zamawiającego. W przypadku braku możliwości odśnieżania drogi za pomocą pługu zamontowanego na samochodzie ciężarowym lub ciągnikiem należy użyć innego sprzętu cięższego i usunąć zaspy śnieżne bądź inne przeszkody w taki sposób, aby udrożnić zablokowany odcinek drogi umożliwiający swobodny przejazd dla samochodów bądź przejście dla pieszych. W przypadku zależności od kolejności odśnieżania zaspy bądź inne przeszkody muszą być usunięte dla tych dróg w 1 kolejności zimowego utrzymania do 8 godzin, dla dróg 2 kolejności zimowego utrzymania do 18 godzin, od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, a w razie braku możliwości kontaktu od momentu zaistnienia nie przejezdności na drodze gminnej lub powiatowej opadami śniegu lub jego nawiewaniem. Prace związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej powinny być prowadzone w godzinach nocnych i rannych, tak aby w momencie nasilenia się ruchu samochodów tj. około godziny 6:00 i 15:00 drogi muszą być odśnieżone i pozbawione śliskości w przypadku gdy nie występują intensywne opady). W dni wolne od pracy gdy sytuacja tego wymaga Wykonawca powinien również prowadzić roboty związane z zimowym utrzymanie, a meldunki o wykonanych pracach powinny być przekazane w pierwszym dniu po dniach wolnych Zamawiającemu. Wszelkie zgłoszenia zakresu prac lub inne informacje związane z zimowym utrzymanie dróg gminnych będą zgłaszane telefonicznie osobie uprawnionej ze strony Wykonawcy na podstawie którego Wykonawca będzie podejmował prace. Oprócz dróg wymienionych w załącznikach do SIWZ z Zamawiający może zgłaszać inne drogi celem przeprowadzenia na nich akcji zimowego utrzymania, a Wykonawca będzie miał obowiązek podjęcia tych działań. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do zarządzającego, związane z wykonaniem robót będących przedmiotem niniejszej będą kierowane do wykonawcy w celu ich załatwienia. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót odpowiedzialny jest wykonawca robót. Mieszanka piaskowa - solna powinna w swej masie zawierać co najmniej 40% zawartości środków chemicznych używanych do zwalczania śliskości zimowej. Zasady odbioru robót przy zimowym utrzymaniu dróg. - Odbiorem objęte są roboty wykonane na drogach gminnych i powiatowych na podstawie pisemnych zgłoszeń składanych do Zamawiającego, najpóźniej do godziny 12:00 następnego dnia po wykonaniu robót, zgłoszenie powinno zawierać wykaz dróg na której prowadzono zimowe utrzymanie wraz z długością tych dróg, zakresu wykonanych prac. - Zamawiający przeprowadza wyrywkową kontrolę wykonanych robót w ciągu 2 - 3 godzin po wykonaniu robót, jeśli warunki pogodowe będą ustabilizowane. - Zamawiający będzie zlecał w.w roboty w miarę posiadanych środków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leoncin.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach