Województwo Mazowieckie ogłasza przetarg
- Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 59 79 100 , fax. 022 597 92 90, 022 597 96 03
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26 26
03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 59 79 100, fax. 022 597 92 90, 022 597 96 03
REGON: 01552891000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego dla dzieci i młodzieży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie i dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego dla dzieci i młodzieży .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dostępny jest na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184441121
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie kasków ochronnych lub kamizelek odblaskowych lub kompletów oświetleniowych lub smyczy z elementami odblaskowymi lub opasek odblaskowych sprężystych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2. 5. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 6. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, których wzory stanowią załączniki nr 4A i 4B do specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy przedstawią informację zgodnie z wymogami określonymi w sekcjii III.2) ust. 1 pkt 2) niniejszego ogłoszenia. 4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument wymieniony w ust. 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Walor estetyczny i jakościowy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl..
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Dodano: 2015-03-23 - Dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci i młodzieży
Dodano: 2014-04-09 - Dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci i młodzieży
Dodano: 2013-06-03 - Zestawy Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci i młodzieży
Dodano: 2012-10-15 - Dostawa zestawów bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dzieci i młodzieży
Dodano: 2012-05-21 - Zestawy Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci i młodzieży
Dodano: 2011-11-04 - Dostawa zestawów bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dzieci i młodzieży
Dodano: 2011-03-23 - Dostawa sprzętu ochronnego dla funkcjonariusza Policji
Dodano: 2010-12-09 - Dostawa zestawów elementów bezpieczeństwa pieszego i rowerzysty
Dodano: 2010-09-20 - Dostawa zestawów szkolnych bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dzieci i młodzieży
Dodano: 2010-06-17