Przetargi.pl
WYKONANIE ZASILANIA AWARYJNEGO W CENTRALI NIK

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02056 Warszawa, ul. Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 445 000 , fax. 022 4445415, 4445410
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    ul. Filtrowa 57
    02056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 445 000, fax. 022 4445415, 4445410
    REGON: 5200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ZASILANIA AWARYJNEGO W CENTRALI NIK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zasilania awaryjnego tj. wykonanie zasilania agregatami prądotwórczymi sekcji gwarantowanych odbiorów Najwyższej Izby Kontroli - Warszawa, ul. Filtrowa 57 w tym: 1. Dostawa i instalacja 2 agregatów prądotwórczych wraz z układem zasilania i zbiornikami paliwa oraz odprowadzeniem spalin. 2. Dostawa i instalacja układu SZR-800A 3. Przebudowa rozdzielnicy głównej RG 4. Dostawa i instalacja rozdzielnicy R-AGR 5. Dostawa i instalacja rozdzielnicy RPW 6. Wykonanie uziomów szpilkowych w miejscu projektowanych fundamentów agregatów prądotwórczych 7. Wykonanie tras kablowych – drabiny i koryta kablowe 8. Ułożenie kabli na przygotowanych trasach kablowych 9. Dostosowanie ist. oświetlenia do przebudowanego pomieszczenia 10. Instalacja oprawy oświetleniowej wraz z wyłącznikiem – pomieszczenie magazynu paliwa 11. Roboty budowlane w adaptowanych pomieszczeniach 12. Zagospodarowanie odpadów z wywozem i utylizacją lub przekazaniem do utylizacji. 13. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Dodatkowe wymagania Zamawiającego nieobjęte projektem, które powinien uwzględnić w swojej wycenie Wykonawca: a) przewody (kable) pomiędzy pomieszczeniem agregatów i rozdzielnicą główną (trasa przebiega przez garaż) powinny mieć odporność pożarową E90 (wraz z trasą) przy niezmienionym przekroju żył: • 2x(4xYKXS1x150mm2) – zasilanie agregaty prądątwórcze – rozdzielnica główna, • YKY 2x2,5mm2 – sygnał start – stop agregatów, • YKSY 4x1mm2 – sygnał testu pod obciążeniem, • YKSY 4x1mm2 – szafka X-BMS, • YKY 5x6mm2 – rozdzielnica potrzeb własnych agregatów, b) automatyka startu agregatów – po zaniku napięcia startują dwa agregaty, synchronizują się, załączenie przez SZR rozdzielnicy głównej (sekcja rezerwowana), pomiar obciążenia i przy braku dostatecznego obciążenia dla dwóch agregatów wyłączenie jednego agregatu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się Projekt oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz warunki Umowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. UWAGA! Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach