Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych remontu dachu i wymiany stolarki okiennej w całym budynku Zespołu Szkól Nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie z wyłączeniem okien w sali gimnastycznej, w ramach zadania pn.: Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych .

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224438048 , fax. +484438186
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224438048, fax. +484438186
    REGON: 01525966300082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych remontu dachu i wymiany stolarki okiennej w całym budynku Zespołu Szkól Nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie z wyłączeniem okien w sali gimnastycznej, w ramach zadania pn.: Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontu dachu i wymiany stolarki okiennej w całym budynku Zespołu Szkół Nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie,z wyłączeniem okien w sali gimnastycznej, w ramach zadania pn.: „Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych” Zakres robót obejmuje w szczególności: 1)wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy trapezowej na pokrycie z blachy płaskiej tytanowo - cynkowej układanej na rąbek podwójny stojący, 2)wymiana istniejącego deskowania dachu na podkład z płyty OSB wodoodpornej, 3)remont drewnianych elementów konstrukcji dachowej, 4)wymiana obróbek blacharskich dachu na obróbki z blachy tytanowo - cynkowej, 5)wymiana ocieplenia z wełny mineralnej w części dachu nad aulą, 6)remont (docieplenie) kominów murowanych ponad dachem, 7)wymiana wentylatorów dachowych, 8)wymiana istniejących rynien i rur spustowych na rynny i rury spustowe z blachy tytanowo -cynkowej, 9)montaż komunikacji dachowej z elementów aluminiowych, 10)montaż instalacji odgromowej, 11)wymiana stolarki okiennej tj. wszystkich okien w budynku na okna z pięciokomorowych profili PCV, poza oknami w sali gimnastycznej; okna II piętra obsadzone są bezpośrednio w stromej części dachu mansardowego, w związku z tym należy skoordynować ich wymianę z wszelkimi robotami związanymi z wymianą pokrycia tej części dachu, 12)wymiana parapetów wewnętrznych z lastryka na parapety z konglomeratu na kondygnacjach: piwnica, parter i I piętro, 13)montaż nakładek z tworzywa PCV na metalowych parapetach na II piętrze, 14) wymiana istniejących parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 166, ze zm.) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach