Przetargi.pl
Wykonanie zagospodarowania terenu wokół stadionu miejskiego w Lublinie przy Al. Zygmuntowskich 5 - etap I w ramach zadania pod nazwą Modernizacja stadionu miejskiego

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" ogłasza przetarg

  • Adres: 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 466 51 00, 466 51 02 , fax. 081 466 51 01
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca"
    ul. Filaretów 44 44
    20-609 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 466 51 00, 466 51 02, fax. 081 466 51 01
    REGON: 00134714800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych-zakład budżetowy Urzędu Miasta, gminy Lublin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zagospodarowania terenu wokół stadionu miejskiego w Lublinie przy Al. Zygmuntowskich 5 - etap I w ramach zadania pod nazwą Modernizacja stadionu miejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zagospodarowania terenu wokół stadionu miejskiego w Lublinie przy Al. Zygmuntowskich 5 - etap I w ramach zadania pod nazwą Modernizacja stadionu miejskiego, w następującym zakresie: a) wykonanie ogrodzenia panelowego-systemowego, b) wymiana nawierzchni, c) modernizacja sanitariatów i kas, d) instalacja kamery, e) roboty modernizacyjne pawilonu szatniowo-sanitarnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysiące zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż: - wykażą się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia (osoby sprawujące samodzielne funkcje w budownictwie) tj. dysponują kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi: 1 osoba w branży konstrukcyjno-budowlanej, - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającej na zagospodarowaniu terenu, o wartości minimum 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy zł 00/100) i potwierdzą, iż robota ta została wykonana należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 roboty o wartości i zakresie j.w. w okresie prowadzonej działalności, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem, że Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być załączone do oferty, a ponadto spełnią następujące wymaganie: oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w pkt I lit. b) i c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Warunki określone w pkt I lit. a) musi spełniać każdy z Wykonawców z osobna. III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i wykazach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów/oświadczeń/wykazów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty określone w pkt I lit. a)-d) na każdy z podmiotów z osobna. e) dokumenty potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt I lit. b): - wykaz osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - dokumenty w sprawie nadania uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w odniesieniu do osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie tj. 1 osoba w branży konstrukcyjno-budowlanej, - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby, na dzień składania ofert, osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, których uprawnienia budowlane zostały dołączone do oferty. Podmioty występujące wspólnie: dokumenty określone w pkt I lit. e) powinny dotyczyć osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, którymi dysponują podmioty występujące bez względu na miejsce zatrudnienia wykazanych osób. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych obejmujących co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającą na zagospodarowaniu terenu, o wartości minimum 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy zł 00/100), z podaniem jej wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - wykazu wykonanych robót budowlanych o zakresie i wartości jw. i dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Podmioty występujące wspólnie: wykaz określony w pkt I lit. e) powyżej może zawierać roboty wykonane przez każdy z podmiotów z osobna, wówczas warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z podmiotów wykaże się wykonawstwem roboty w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podmioty występujące wspólnie składają oświadczenia określone w pkt I lit. f)-g) na każdy z podmiotów z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach