Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska 57-65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3428296 , fax. 083 3428297
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Terebelska 57-65 57-65
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 083 3428296, fax. 083 3428297
REGON: 00067670800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych. Sprawa znaK: ZZP.3520/41/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na 30 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część 1 - 90 PLN; Część 2 - 730 PLN; Część 3 - 200 PLN; Część 4 - 20 PLN; Część 5 - 500 PLN; Część 6 - 400 PLN; Część 7 - 450 PLN; Część 8 - 100 PLN; Część 9 -100 PLN; Część 10 - 30 PLN; Część 11 - 280 PLN; Część 12 - 130 PLN; Część 13 -280 PLN; Część 14 - 70 PLN; Część 15 - 800 PLN; Część 16 - 340 PLN; Część 17 -500 PLN; Część 18 - 500,00 zł; Część 19 -150 PLN; Część 20 - 450 PLN; Część 21 -150 PLN; Część 22 - 550 PLN; Część 23 - 20 PLN; Część 24 - 200 PLN; Część 25 -160 PLN; Część 26 - 320 PLN; Część 27 - 130 PLN; Część 28 - 120 PLN; Część 29 -20 PLN; Część 30 - 40 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) za zrealizowane dostawy zapewnią nie krótszy niż 30 dniowy termin płatności; 6) zapewnią, że ceny ofertowe nie wzrosną przez okres min. 3 miesięcy od daty zawarcia umowy; 7) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium; 8) zaoferują w zakresie części 1, 2, 3, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14 (poz. 2), 15 i 22 (poz. 1-4, 6-7) materiały opatrunkowe spełniające wymagania klasy II a. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium. 6. Oświadczenie, że wszystkie oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z zał. nr 4 do siwz. W razie wątpliwości co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawdo żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 8. Oświadczenie, że zaoferowane wyroby objęte częściami: 1, 2, 3, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14 (poz. 2), 15 i 22 (poz. 1-4, 6-7) spełniają wymagania klasy II a, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. W razie wątpliwości co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawdo żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, potwierdzającego, że dany wyrób został sklasyfikowany do klasy IIa. 9. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-07-08 - ZP/MOR/10/2016
Dodano: 2016-06-22 - Zakup i sukcesywna dostawa środków opatrunkowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 4a
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych, leków oraz kontrastów dla SP ZOZ KRAŚNIK.
Dodano: 2016-06-02 - dostawa materiałów opatrunkowych z możliwością składania ofert częściowych, wraz z bezpłatnym użyczeniem 2 szt. urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia.
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych Nr sprawy:6/PN/16
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic i innych wyrobów do apteki szpitalnej - 04/2016/PN
Dodano: 2016-03-10 - Dostawy materiałów opatrunkowych i medycznych
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic i innych wyrobów do apteki szpitalnej
Dodano: 2016-01-29