Przetargi.pl
wykonanie zagospodarowania terenu wokół pomnika Jana Pawła II.

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie zagospodarowania terenu wokół pomnika Jana Pawła II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia - wykonanie zagospodarowania terenu wokół pomnika Jana Pawła II zlokalizowanego przy Pl. Wolności w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z wykonaniem zagospodarowania terenu w zakresie nawierzchni oraz elementów małej architektury wokół pomnika Jana Pawła II, a w tym m.in: a) wymiany nawierzchni placu na nawierzchnię z materiału kamiennego z wypełnieniem spoin fugą epoksydową, b) elementów małej architektury (klomby kwiatowe, ławki, kosze, naprawa murków), oraz: c) wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia (dzieła) nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze) - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego]; d) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. 3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia : ~ 550 m2 nawierzchni kamiennej; 4. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. 5. W zakres zamówienia nie wchodzą roboty i czynności związane z wykonaniem oświetlenia terenu oraz zielenią Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; potwierdzeniem spełniania powyższych warunków są następujące dokumenty: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zawarte w załączniku nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dysponują i wykażą osobę która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie dokumentu stwierdzającego posiadanie żądanych uprawnień; 3) wykażą zrealizowanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dowolnej nawierzchni drogowej (chodniki, jezdnie, aleje, ciągi piesze, place) o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, w tym jednej roboty, polegającej na budowie lub przebudowie ( w tym przełożenie) nawierzchni kamiennej o pow. min. 500 m2 ( w jednej całości); dopuszcza się aby robota związana z nawierzchnią kamienną była elementem jednej z dwóch powyżej opisanych robót o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca, daty i szacunkowej wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców). Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne Ocena spełnienia wymaganych warunków określonych w specyfikacji iwz będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE zgodnie z załącznikiem nr 2. 2. Imię i nazwisko osoby która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą zgodnie z ustawą Prawo Budowlane właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi. Należy przedłożyć dokument stwierdzającego posiadanie żądanych uprawnień budowlanych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykazanie zrealizowania (zakończenia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (zamieszczeniem ogłoszenia w Biuletynie zamówień Publicznych), co najmniej dwóch robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dowolnej nawierzchni drogowej (chodniki, jezdnie, aleje, ciągi piesze, place) o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, w tym jednej roboty, polegającej na budowie lub przebudowie ( w tym przełożenie) nawierzchni kamiennej o pow. min. 500 m2 ( w jednej całości); dopuszcza się aby robota związana z nawierzchnią kamienną była elementem jednej z dwóch powyżej opisanych robót o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca, daty i szacunkowej wartości (wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców). Jeżeli dokumenty referencyjne (lub oświadczenia) poprzednich zleceniodawców nie określają wartości robót należy dodatkowo przedłożyć inne dokumenty z których wynikać będzie wartość zamówienia (np. wyciąg z umowy, protokół odbioru itp.) Szczegółowe informacje określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach