Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4275424 , fax. 087 4275401
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
ul. Zamkowa 3 3
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4275424, fax. 087 4275401
REGON: 79067130800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zagospodarowania terenu przy Szkole Podstawowej Nr 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu przy SP nr 2 o powierzchni około 2 694m2 zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Zakres rzeczowy zadania obejmuje. 1. Wykarczowanie 6 szt. drzew kolidujących z inwestycją i wywiezienie karp. 2. Rozebranie istniejących nawierzchni dróg i chodników, i przewiezienie w/w elementów na miejsce wskazane przez Inwestora na terenie miasta Węgorzewa. 3. Wykonanie nawierzchni ze starobruku gr. 8 cm o pow. 973 m2 z podbudową i krawężnikami zgodnie z projektem. 4. Wykonanie nawierzchni ze starobruku gr. 6 cm o pow. 1 721 m2 z podbudową i obrzeżami zgodnie z projektem. 5. Wykonanie linii kablowej 0,4 kV i montaż 2 słupów oświetleniowych z latarniami zgodnie z projektem. 6. Zakup i montaż, we wskazanym przez Inwestora miejscu, dwóch masztów flagowych stożkowych 8 m z włókna szklanego w wersji z zamkiem /linka wznosząca flagę prowadzona jest wewnątrz masztu, a knaga mocująca linkę zamykana jest na kluczyk/. 7. Zagospodarowanie terenów zielonych oraz obsianie trawą powierzchni nieutwardzonych. 8. Pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000,00 zł /słownie złotych: sześć tysięcy/ należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy .Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie nawierzchni jezdni placów, jezdni, chodników o pow. łącznej 2 600 m2 w analogicznej technologii na łączną kwotę brutto 450 000 zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru itd); 2) wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności drogowej, które przynależą do Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do pełnienia funkcji kierowniczej. 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł,- złotych 5) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą, spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 zamówienie w zakresie nawierzchni jezdni placów, jezdni, chodników o łącznej pow. 2 600 m2 w analogicznej technologii na łączną kwotę brutto 450 000 zł. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 6) wykaz osób, zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności drogowej, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z wykazem (wzór nr 2.4.) W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożyć kopie uprawnień. 7) kopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6 posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia o specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. 8) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000 PLN 9) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę min. 200 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy ul. Jeżynowej od nr 8 do 24 w Olsztynie - ETAP 1
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 198006N o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową w miejscowościach Jeruty - Jerutki (Etap I)
Dodano: 2016-07-27 - Remont ciągu pieszego wzdłuż ulicy Poprzecznej w Olsztynie - ETAP Ia
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ulicy Gruszowe Sady w Olsztynie - etap V
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej i sanitarnej, posadzek, stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów w budynku nr 1 JW 3411 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Kalinowskiego 1
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na demontażu boazerii, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie wykładziny podłogowej, cyklinowaniu i lakierowaniu posadzek parkietowych, malowaniu ścian, remoncie instalacji elektrycznej w sali konferencyjnej, biurach i jadalni budynku nr 9/251 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie oraz wymianie eternitowego pokrycia dachu na blachę trapezową, wymianie krokwi drewnianych dachowych, malowaniu konstrukcji stalowej, naprawie nawierzchni betonowej placu, naprawie i malowaniu ogrodzenia budynku nr 17/259 w kompleksie wojskowym przy ul. Dąbrowskiego 5 w Olsztynie
Dodano: 2016-07-20 - ZDP.7.252.28.2016 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1387N w miejscowości Szyleny- Przetarg II
Dodano: 2016-07-15 - Budowa miejsc postojowych przed budynkiem Pstrowskiego 38 wraz z remontem nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Gdyńskiej w Olsztynie - ETAP 1 i 2
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 08/2 w leśnictwie Łabędziowo
Dodano: 2016-07-14