Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
- Data zamieszczenia: 2019-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
REGON: 13269858000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zagospodarowania powierzchni rond w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego na terenie miasta Legionowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania powierzchni rond w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego na terenie miasta Legionowo.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (dwie oferty częściowe):1) Część nr 1 – „Zagospodarowanie powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej numer 1819W – ul. Jagiellońskiej na skrzyżowaniu z ul. Barską w Legionowie wraz z rocznym okresem pielęgnacji”.2) Część nr 2 – „Zagospodarowania powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Zygmunta Krasińskiego na terenie miasta Legionowo, w zakresie wykonania prac pielęgnacyjnych”.Część 1 zamówienia3. Przedmiotem niniejszego zamówienia (części nr 1) jest wykonanie zagospodarowania powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej numer 1819W – ul. Jagiellońskiej na skrzyżowaniu z ul. Barską w Legionowie wraz z rocznym okresem pielęgnacji.4. Szczegółowy zakres prac, ilość oraz parametry potrzebnych materiałów i sposób pielęgnacji określa projekt wykonawczy dotyczący wykonania zagospodarowania powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej nr 1819W – ul. Jagiellońskie na skrzyżowaniu z ul. Barską w Legionowie, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.Część 2 zamówienia 5.Przedmiotem niniejszego zamówienia (części nr 2) jest wykonanie zagospodarowania powierzchni ronda w ciągu drogi powiatowej Nr 1825W na skrzyżowaniu ulic Jana III Sobieskiego i Zygmunta Krasińskiego na terenie miasta Legionowo, w zakresie wykonania prac pielęgnacyjnych.6. Szczegółowy zakres prac obejmuje:1)usunięcie trawnika o powierzchni 2,55 m2 z części wewnętrznej ronda i ułożenie w jego miejsce warstwy grysu kamiennego (kolor biały) o grubości 5,00 cm, frakcji 16-22 mm,2)usunięcie trawnika o powierzchni 20,46 m2 z części zewnętrznej ronda i ułożenie w jego miejsce warstwy grysu kamiennego (kolor biały) o grubości 5,00 cm, frakcji 16-22 mm,3)wykonanie prac pielęgnacyjnych w zakresie pielenia i usunięcie chwastów z ronda o powierzchni 149,14 m2,4)wykonanie cięć pielęgnacyjnych roślin gatunku: - róża rosa „The Fairy”,- irga dammera „Eicholz”,- berberys thunbergia „Atropurpurea”,5) podlanie roślin ozdobnych znajdujących się na powierzchni ronda – ilość wody potrzeba do jednokrotnego podlania roślin: 1000 litrów,6) Ułożenie warstwy kory sosnowej przekompostowanej na powierzchni 130,00 m2 i grubości 5,00 cm.7. Stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zarówno dla oferty częściowej nr 1 i nr 2, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o prace wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktyczne związane z przedmiotem zamówienia polegające na:- kierowaniu lub nadzorowaniu usług związanych z pielęgnacją roślin, - kierowaniu samochodem do transportu materiału roślinnego. Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Wymagania dotyczące:- sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób,- uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
Dodano: 2024-03-27 - Bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni wraz z konserwacją systemu podlewania terenów zielonych oraz konserwacją małej architektury w otoczeniu PGE Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2024-03-20 - „Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria w 2024 r. (3 części)”
Dodano: 2024-03-07 - „Pielęgnacja i nasadzenia roślin kwitnących i ozdobnych na terenie gminy Michałowice”
Dodano: 2024-02-28 - „Wykonanie nasadzeń zieleni w Grodzisku Mazowieckim realizowane w ramach projektu pn.„Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim”
Dodano: 2024-02-27 - Pielęgnacja zieleni miejskiej z utrzymaniem czystości w części I, II i III oraz zimowym oczyszczaniem (w części I i II)
Dodano: 2024-02-13 - Konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Gminy Lesznowola w roku 2024.
Dodano: 2024-02-13 - Wykonanie prac konserwacyjnych na terenie Nadzoru Wodnego w Drezdenku
Dodano: 2024-02-07 - „Pielęgnacja i nasadzenia roślin kwitnących i ozdobnych na terenie gminy Michałowice”
Dodano: 2024-01-23 - Pielęgnacja zieleni miejskiej z utrzymaniem czystości w części I, II i III oraz zimowym oczyszczaniem (w części I i II)
Dodano: 2024-01-19